Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan je met drugs leren omgaan, leven

Kan je met drugs leren omgaan, leven

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
n
neboeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je met je vriendjes op stap gaat en je snuift voor het eerst heroine of spuit.
Dan voel je je na het kotsen super als-of je eindelijk thuis bent. nooit zulke goeie vrienden gehad,
Dat gaat zo een aantal weekenden door. Dan kan de woensdag er ook wel bij.
Langzamerhand gaan al je gabbers hun eigen weg dwz elke dag gebruiken en dat nooit toe-geven.
Wanneer komt de dag dat je tegen je-zelf kan zeggen ik kan met drugs omgaan, ik ga halen wanneer ik dat wil.
Nu zeg ik dat tegen mezelf, als de vlaag van ik wil wat gebruiken zich aandiend.
dan gaat er door mijn hoofd ..wat heb ik op de bank, is die dealer er wel, laatste keer vond ik het troep wat hij had, trouwens al die dealers die ik kan,
Ik twijfel nog steeds, ik weet dat de bevrediging minimaal is , draai dan maar een jointje en ben dan te lui om te scoren.
En later op de dag voel ik iets van over-winnen
Zo gaat het de laatste maanden met me, rond kerst ben ik twee of drie dagen doorgegaan, het is niet zo prettig meer als toen, ik merkte er weinig van, wel heerlijk gevreeen zonder klaarkomen
Als je van je zelf weet wie je bent moet je het beste er van maken..
groetjes jaap
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste Jaap,
Ik heb voor mezelf besloten dat dit mijn allerlaatste keer afkicken wordt,want als het weer mis zou gaan,WAT NIET GEBEURT!!!,blijf ik gewoon liever op onderhoudsdosis staan,evt met dope van verstrekkingsunit.Maar ik wil zo graag clean,lees helder en gevoelig,zijn dat ik toch weer een kans ga wagen...Ik wil niet afgestompt door het leven,maar lekker Zijn en met emoties en tegenslagen kunnen omgaan,en ook met mijn vrouw in echte staat van Zijn zijn.De vorige keer had ik na de terugval ook al besloten nooit meer af te kicken,maar ja nooit is lang!!Ik wil echt graag,dus ik wil er niet mee leren leven.....Succes Jaap,en wees gegroet de Reiziger :wave:
n
neboeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Reiziger888 zei:
Beste Jaap,
Ik heb voor mezelf besloten dat dit mijn allerlaatste keer afkicken wordt,want als het weer mis zou gaan,WAT NIET GEBEURT!!!,blijf ik gewoon liever op onderhoudsdosis staan,evt met dope van verstrekkingsunit.Maar ik wil zo graag clean,lees helder en gevoelig,zijn dat ik toch weer een kans ga wagen...Ik wil niet afgestompt door het leven,maar lekker Zijn en met emoties en tegenslagen kunnen omgaan,en ook met mijn vrouw in echte staat van Zijn zijn.De vorige keer had ik na de terugval ook al besloten nooit meer af te kicken,maar ja nooit is lang!!Ik wil echt graag,dus ik wil er niet mee leren leven.....Succes Jaap,en wees gegroet de Reiziger :wave:
Klik om te vergroten...

Hey man, ik weet hoe moeilijk het is om clean te willen zijn en te blijven.
Je krijgt je methadon via een verstrekking-punt oid,ben je wel ok met die gang van zaken.
Helpen hun je met je aankomende afkick onder narcose.
Ik kan alleen van uit me zelf praten, maar ik heb zulke maffe toestanden meegemaakt bij (hier in Purmerend heet het Breiderstichting) het naarst van alles was dat je van huis uit niet geloofd word.
En methadon kan je zoveel krijgen als je wil , maar wel daar in nemen. Ik heb alleen maar narigheid van die snuiters gehad .

Ik krijg nu via me arts dat geeft mij veel minder stress,als er iets niet goed gaat is het aan mezelf te wijten.
Succes en sterkte geloof in jezelf en wees eerlijk tegen je zelf, dan ben je op de helft.
groet jaap
n
neboeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog even dit kwijt, ik ben op de een of andere manier altijd zoekende geweest naar iets wat ik niet had en een ander wel ,in mijn hoofd was ik onzeker kon me nooit aan afspraken houden enz.
Ben er achter dat ik ADHD heb. de eerste keer dat ik ritalin gebruikte leek het wel of ik een normale wereld in ging. Deze drug heeft bij mij veel invloed of ik wel of niet op me bek ga. Nu ik van geen enkele instantie afhankelijk ben mijn dagelijkse dosis pillen zelf kan aanpassen. Ben ik stabieler en rustiger en wat ik al zei dat ik zelf beslis of ik dope wil roken ik denk niet meer de hele dag aan drugs ik weet dat het maar een paar minuten zijn die mij altijd gek maakte.
jaap

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."