Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hier dezelfde ervaringen zoals reeds beschreven. Een klein lijntje geeft mijn maatje extra geilheid met keiharde erectie tot gevolg. Maar wordt dat klein kleintje een paar lijnen, dan krijgt tie inderdaad een kleine wurpje. Geilheid ondertussen nog steeds in overvloed aanwezig waardoor er hevig gewerkt dient te worden Gewoon zalig moment om dan op dat punt te komen dat het wurmpje dan toch terug stijf wordt. Overwinning laat ons zeggen .."
"aso zei: ik betaal inkoop prijs 130 euro voor 5 gram. vant blok gesneden voor me neus.als ik meer koop betaal ik nog minder, en krijg altijd wel een extratje Klik om te vergroten... en gaat het dan om goede kwaliteit (getest) ? Ben zelf ook van gent en ervaring leert mij dat er langs ons kanten geen (in mijn ogen) écht goede coke te kopen valt omt even hoeveel je er ook wil voor betalen."
"aso zei: natachadb zei: aso zei: ik betaal inkoop prijs 130 euro voor 5 gram. vant blok gesneden voor me neus.als ik meer koop betaal ik nog minder, en krijg altijd wel een extratje Klik om te vergroten... en gaat het dan om goede kwaliteit (getest) ? Ben zelf ook van gent en ervaring leert mij dat er langs ons kanten geen (in mijn ogen) écht goede coke te kopen valt omt even hoeveel je er ook wil voor betalen. Klik om te vergroten... goede kwaliteit, nooit klachten van niemand gehad rechtstreeks uit suriname Klik om te vergroten... lucky you !!"
"kan iemand in korte stappen die aceton wash vertalen naar het nederlands ?? zou dit heel graag uitproberen aangezien ik aantal gr liggen heb waarvan ik niet content ben van de kwaliteit, dus zou ideaal zijn dit hierop uit te testen. Maar zou niet graag ietske misdoen, dus mocht er mij iemand kunnen helpen met de vertaling ... graag. Alvast bedankt."
"[/quote]totaal verkeerd. ik zal straks even de tijd nemen om het (proberen) uit te leggen!!![/quote] ik wacht geduldig op je uitleg Frisko, zou het graag goed doen. én ben razend benieuwd wat ik als restant ga krijgen"
"hehe, ik lees met interesse dit topic mee. Ga immers binnenkort naar Aruba en zat zo ongeveer met dezelfde vragen en gedachten in mijn hoofd"
"hopelijk loop ik jou dan tegen het lijf twilight xxxx lijkt me zalig om opt gemakske aant strand te paar grammetjes weg te werken."
"dag blu, dank voor de waarschuwing, ben me bewust van de gevaren. Heb het geluk gehad (of hoe je t ook wil bekijken...) een tijd getrouwd te zijn geweest met een colombiaan en heb een aantal maanden van mijn leven in bogota doorgebracht. Heb daar het plezier gehad "echte" cocaine te leren kennen, vandaar mijn intense hoop om in aruba spul tegen te komen die de kwaliteit van toen enigszins evenaart. Ik hou jullie op de hoogte .... ps. by the way ... ik ga geen stage lopen op aruba hoor, daarvoor ben ik te oud geworden, dat was de topic starter die naar curacao gaat."
"mijn mening : hoe verantwoord je er ook mee omgaat, en ik geloof best dat je dat doet door erover na te denken, ik vind 17j veel te jong om cocaine uit te proberen. Daar heb je op dat moment in je leven niet de maturiteit niet voor om er mee om te gaan. Ik wil iedereen best geloven die heeeeel volwassen is op z'n 17de, maar je blijft een puber, met alle bijhorende gevoelens, emoties, ongeremdheden. Wat ook zo hoort bij een bijna volwassene. Maar cocaine gebruik is zo complex om deftig mee om te gaan, die rijpheid heb je nog niet. Ik vind cocaine geweldig, ben er rond mijn 30ste mee begonnen en ben de eerste om toe te geven dat ik het razend moeilijk vind om er verantwoord mee om te gaan. Ik doe het - naar mijn inziens - nu wél (gebruik het 1 x om de 2 weken), maar moet geregeld heel diep gaan om aan de drang te weerstaan om het meer te gebruiken. Ik ben ervan overtuigd dat je die weerstand op je 17de niet kan hebben, net omdat je die heerlijk jeugdige onbezonnenheid en terzelfdertijd die onstuimbae rebelsheid nog in je hebt. Ik weet ook dat je het gaat gebruiken en mijn raadgevingen vierkant in de wind zal slaan, maar weet dat je me ooit gelijk zal geven. Want ook jij zal ouder worden en dan beseffen dat je terug 17 wil zijn omdat je dan nog zooo weinig van het leven weet. Veel plezier op het feestje, ben er van overtuigd dat de cocaine het nog leuker zal maken. Hou ons zagende oudjes toch maar op de hoogte xx"
"ben ik de enige die jaloers is als ie zo n resultaat berichten leest ???!!! Geniet ervan jongens ..."