Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor de reacties! De dosis was inderdaad fors. We liepen weer achter de feiten aan door steeds als iemand bijpakte, met z’n allen mee te doen. Hierdoor ging het tempo wel heel hard en zijn er veel kwartjes achterover gegooid. Volgende keer gaan we dit anders aanpakken en gaan we gewoon met z’n allen een halfje pakken en Max 1 kwartje bijpakken. (Na een half jaar pauze ongeveer)"
"heyhey, ik ga binnenkort met wat vrienden een weekendje weg naar zee en we zijn van plan om de eerste dag LSD te gaan doen en de avond daarop XTC/mdma en iemand gaat 6-apb doen. Ik zelf ga geen LSD doen de eerste avond omdat ik er nog niet klaar voor ben en schizofrenie zit in de familie en wil risico's beperken (ik weet dat xtc dan ook niet goed is maarja, eigenwijs). Ik heb hiervoor 4x XTC gebruikt en alle avonden zijn me heel erg goed af gegaan alleen wilde ik graag mijn dosis verminderen dit keer ivm voorkomen gezondheidsklachten. De vorige keren nam ik ongeveer 2.5 á 3 pillen op een avond van 250-400mg, deze dosis is veel te hoog dat weet ik, vandaar dat ik minder wil nemen dit weekendje weg, ik wil niet dat dit ten kostte van mijn trip gaat. Ik vroeg me af wat dan de beste manier van bijnemen en doseren is. De vorige avonden ging het ongeveer zo kwa hoeveelheid pillen(250-400mg): 0.25, 0.25, 0.5, 0.5, 0.5, etc. Het love gevoel was verdwenen na een tijdje en ik ging alleen maar strakker staan, ik wil het liefst het love gevoel behouden en deze juist verlengen met een eenmalige bijdosering ook wil ik wel een beetje strak staan om lekker tegelijkertijd te kunnen dansen op wat techno. Met wat voor dosis zou ik dan beginnen en hoeveel zou ik dan bijnemen? ik zat te denken om te beginnen met een halfje (150-175mg) dat het lekker hard inkickt en dan een kwartje bijnemen op de peak. Is dit aan te raden of zou ik een halfje bijnemen? Ik ben 18 jaar en weeg 70kg. De vorige keer dat ik XTC genomen heb was in februari (3 maanden+ geleden) en ik ervaarde maar 2 dagen lang een kater, voor de rest 0 (gezondheids)klachten tijdens of na de trips. hoop dat jullie een antwoord hebben -nastar"
"Bedankt voor het antwoord! Dan ga ik inderdaad, wat jij ook al aangeeft, sterk beginnen en eenmalig bijnemen om er lekker goed in te blijven. 5-ReMI-DMT zei: Wat bij mij het fijnst is voor zover ik heb gemerkt, is sterk beginnen en maximaal 1 keer bijnemen. Ik kon een hele avond genieten van 140 + later 70mg! Ik had hiervoor dan ook wel koffie op, maar dat zou ik maar gewoon achterwege laten 🤣 Belangrijk hier is natuurlijk dat je geen tolerantie hebt. Ik houd persoonlijk altijd 3 maanden als tussenpoos aan. Maar het kan goed dat je korter/langer nodig hebt om goed te herstellen. 3 maanden is in een goeie richting denk ik. Jij bent al wel iets meer gewend dan ik denk ik en neemt al hogere dosissen om mee te beginnen, dus daar zou ik niets aan veranderen. Ik heb me beseft dat steeds meer bijnemen heel verleidelijk is en leuk lijkt, maar je schiet er weinig mee op. Toen ik het iets te lang gepusht had kakte ik zó enorm in... Sindsdien heb ik mezelf voorgenomen mezelf aan een ‘schema’ te houden. Verder heb ik geen combinatie tips/aanraders voor je, behalve: let op... Combinaties kunnen erg onvoorspelbaar zijn en dat maakt het risico op een psychose groter. Aangezien je daar mogelijk aanleg voor hebt. Klik om te vergroten... Bedankt voor de reactie. Dan is mijn plan dus om lekker veel te nemen op het begin (rond de 175mg) en dan eenmalig bijnemen rond de 75mg. Zoals je al aangeeft, het is inderdaad erg verleidelijk om bij te nemen als je al wat op hebt. Vooral mijn eerste 2 keer wilde ik graag bijnemen om die high te behouden alleen je schiet er inderdaad weinig mee op. Het enige wat ik merk is dat ik strakker ga staan terwijl ik langzaam een nuchtere state of mind bereik. Dit in combinatie met het totaal uitgeputte lichaam wat je over houd na zo een avondje is niet echt zó fijn als je zou denken, al en al niet waard om vaker dan 1, heel misschien 2 keer bij te nemen naar mijn mening."
"De 500mg was genomen over de gehele dag (17:00-04:00 ongeveer), we zijn het er gezamenlijk mee eens dat dit absurde doseringen zijn en dat we dit gwn simpelweg niet meer moeten flikken als we nog normaal willen leven over een tijdje. Helaas is dit verre van het meeste wat we op een avond gesnoept hebben, de eerste keer dat ik xtc gebruikt had ging ik denk ik wel over een gram heen omdat het zo aantrekkelijk was om bij te pakken en dat love gevoel oneindig te hebben. Dat werkte ook alleen de 1e keer. Nu verlengd het alleen het strakke gevoel en heeft het voor mijn wensen weinig nut om uberhaupt bij te pakken bij een xtc trip. Volgende keer ga ik gewoon een halfje pakken of misschien een hele (125-250mg) en voor de rest niets, over 2 weken trouwens haha. In ieder geval, iedereen bedankt voor de reacties!"
"Ik heb wel eens over 6-APB gelezen, een vriend van me gaat het die avond proberen omdat hij een zware bodyload ervaart van XTC, hij krijgt af en toe klachten, denk aan buikpijn hoofdpijn etc. Heb toevallig nog veel magnesium pillen liggen en ook een potje "pump" gekregen van een maatje voor mijn workouts. Dit product is ook in pilvorm en is 100% L-Arginine, wat echt heel erg toevallig is dus haha. Wat raad je aan met de supplementen, neem je L-arginine dagelijks of alleen de dag dat je het gaat doen etc? Magnesium slik ik sowieso elke nacht voor betere slaapkwaliteit en verminderde spierpijn."
"Dankjewel man! Dan zul je over 2 weken nog wel een reactie binnen krijgen haha. Over de 6-APB, dit ga ik dan een keertje na de xtc doen (2-3 maanden daarna waarschijnlijk)"
"Haha, wellicht zet ik dan 6-APB ook op de planning . Neem aan dat je na xtc gebruik weer 3 maanden pauze moet houden voordat je iets zoals 6-APB gaat doen aangezien het ook een serotonine boosting drug is? Of staat dit los van elkaar op een of andere scheikundige manier? Wat betreft de supplementen, ik zal het eens proberen! Het is over 2weken al dus wellicht kan ik nog een reactie geven hoe het verlopen is met de supplementen en mijn vriend zijn 6-APB etc"
"Flualhamdulillam zei: MDMA en 6-APB werken allebei op een ander stel receptoren en in verschillende mate, maar ik denk dat de 3-maandenregel gewoon toegepast ‘moet’ worden. Het zijn allebei serotonergische middelen die je serotoninevoorraad aanbreken. Ja, doen! Ben super benieuwd 😁. Voor nu dan alvast heel veel plezier 😊 Klik om te vergroten... Joo! Wat betreft mijn vriend die 6APB genomen had om te proberen. Hij had het helaas moeten eyeballen omdat we geen weegschaal hadden, we schatten zijn dosis rond de 160mg (waar we op doelden) na een paar uur zaten we allemaal zo enorm waus maar mijn vriend voelde niet echt enorm veel. Hij was spraakzamer maar voelde zich wel helemaal nuchter in zijn bol. Dit vond hij niet zo fijn dus heeft hij maar een halfje xtc genomen haha. Hierdoor (in combinatie met de 6apb) ging hij ook wel heel lekker"
"Hey, sorry voor de late reactie. Zit niet zo vaak op het forum. De combinatie duurde zo ongeveer van 17:00 - 03:00, dat was ongeveer het moment dat iedereen inkakte en ging slapen"
"hoihoi, ik ga deze zomer naar Liquicity festival en voor mij is dit de eerste keer dat ik een meerdaags festival tegemoet ga. Tot nu toe zijn al mijn drugservaringen slechts 1 avond geweest en daarna uitbrakken in mijn bedje thuis. Ik vroeg me af wat een goede aanpak zou zijn wat betreft drugs gebruiken op het festival? Ik kan me voorstellen dat 3 dagen aan de serotonine slurpers niet bepaald een goede zet zou zijn. Wat raden jullie aan? De eerste dag aan de drugs en de rest nuchter blijven of aan de alcohol etc? Iemand wellicht nog een drug die ze aanbevelen voor een drum&bass festival? -nastar"