Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiquicity 2022

Liquicity 2022

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
n
nastarLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoihoi,

ik ga deze zomer naar Liquicity festival en voor mij is dit de eerste keer dat ik een meerdaags festival tegemoet ga. Tot nu toe zijn al mijn drugservaringen slechts 1 avond geweest en daarna uitbrakken in mijn bedje thuis. Ik vroeg me af wat een goede aanpak zou zijn wat betreft drugs gebruiken op het festival? Ik kan me voorstellen dat 3 dagen aan de serotonine slurpers niet bepaald een goede zet zou zijn.

Wat raden jullie aan? De eerste dag aan de drugs en de rest nuchter blijven of aan de alcohol etc?

Iemand wellicht nog een drug die ze aanbevelen voor een drum&bass festival?

-nastar
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je de eerste dag meteen begint met iets heb je het risico dat de andere twee dagen in het water vallen door de kater.
Ik zou daarom dag 1 en 2 niks doen of rustig aan de alcohol en goed slapen en de derde dag iets als MDMA of 6-APB doen.
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Miraculeus zei:
Als je de eerste dag meteen begint met iets heb je het risico dat de andere twee dagen in het water vallen door de kater.
Ik zou daarom dag 1 en 2 niks doen of rustig aan de alcohol en goed slapen en de derde dag iets als MDMA of 6-APB doen.
Klik om te vergroten...
Dit is een goeie tip. Misschien 2cb en lekker wat biertjes, maar verder rustig houden. 1 dag helemaal los gaan en dan het liefst op zaterdag. Zondag uitbrakken en misschien een beetje speed. Vergroot wel je kater trouwens!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Big D-licious zei:
Dit is een goeie tip. Misschien 2cb en lekker wat biertjes, maar verder rustig houden. 1 dag helemaal los gaan en dan het liefst op zaterdag. Zondag uitbrakken en misschien een beetje speed. Vergroot wel je kater trouwens!
Klik om te vergroten...
Zorgen om de kater zijn voor later
f
francisr8Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey man! Nice, ik zie je daar :wink:

Over het algemeen heb ik xtc/MDMA bij.
Daarnaast heb ik ook nog paddo's bij, waarschijnlijk een lichte dosis want te hard trippen op paddo's met zoveel volk is nooit een goed idee.

Waarschijnlijk zo:
Morgen: bier (je komt toe, altijd leuk)
Zaterdag overdag paddo's savonds XTC
Zondag: ? Nog geen idee, ik zie wel 😂

Dan 1 dag op bier 🍻

Geniet ervan!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."