Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, ik heb laatst met wat vrienden een xtc tripje gehad en een van ons had een bijzondere bijwerking. Mijn vriendin kreeg na de xtc trip (500mg ongeveer, ze weegt 65kg en is 17 jaar oud) opgezwollen lippen en een soort bulten aan de binnenkant en ook veel keelpijn. Zou iemand misschien weten waarom dit gebeurt bij haar? Is dit een allergische reactie? Ze gebruikt geen medicijnen, alleen de pil hoop dat iemand van jullie het weet want we zijn benieuwd waarom het alleen hij"
"Bij deze mijn eerste tripreport. Ik heb in totaal 250mg tramadol genomen voor het eerst een ervaring met opiaten. T+ 00:30 voel nog niets, zit lekker knus in bed youtube te kijken onder de dekens, heerlijk warm gevoel. T+ 01:00 ik voel me kalm en relaxed, weet niet of het placebo is. Zit lekker youtube te kijken en te praten via whatsapp met een vriend. Tijd voor de 50mg booster om totaal 250mg genomen te hebben. T+ 02:00 heb nog een jointje gerookt, voel me ontzettend relaxed en comfortabel, voel me zorgeloos terwijl ik lekker knus onder de dekens youtube filmpjes aan het kijken ben op mijn laptop, mijn vriendin zit met haar vrienden beneden en ik heb zin om haar zometeen te zien T+ 03:00 voel me zo enorm chill en mellow, lig nog steeds youtube te kijken in bed en val soms bijna in slaap omdat ik zo chilled out ben. Heb uiteindelijk niet kunnen slapen oftewel een klassieke plafonddienst gedraaid. Vind het raar dat ik niet in slaap ben gevallen aangezien het verdovend zou moeten werken en ik me wel heel chill voelde en zelfs bijna in slaap viel soms. Het voelde voor mij meer als een mdma light. Ben benieuwd wat jullie ervaring is hiermee"
"hoihoi, ik ga deze zomer naar Liquicity festival en voor mij is dit de eerste keer dat ik een meerdaags festival tegemoet ga. Tot nu toe zijn al mijn drugservaringen slechts 1 avond geweest en daarna uitbrakken in mijn bedje thuis. Ik vroeg me af wat een goede aanpak zou zijn wat betreft drugs gebruiken op het festival? Ik kan me voorstellen dat 3 dagen aan de serotonine slurpers niet bepaald een goede zet zou zijn. Wat raden jullie aan? De eerste dag aan de drugs en de rest nuchter blijven of aan de alcohol etc? Iemand wellicht nog een drug die ze aanbevelen voor een drum&bass festival? -nastar"
"Bedankt voor de reacties allemaal, heel erg nuttig ik zal het doorgeven aan haar!"
"Bedankt voor de reacties! De dosis was inderdaad fors. We liepen weer achter de feiten aan door steeds als iemand bijpakte, met z’n allen mee te doen. Hierdoor ging het tempo wel heel hard en zijn er veel kwartjes achterover gegooid. Volgende keer gaan we dit anders aanpakken en gaan we gewoon met z’n allen een halfje pakken en Max 1 kwartje bijpakken. (Na een half jaar pauze ongeveer)"
"heyhey, ik ga binnenkort met wat vrienden een weekendje weg naar zee en we zijn van plan om de eerste dag LSD te gaan doen en de avond daarop XTC/mdma en iemand gaat 6-apb doen. Ik zelf ga geen LSD doen de eerste avond omdat ik er nog niet klaar voor ben en schizofrenie zit in de familie en wil risico's beperken (ik weet dat xtc dan ook niet goed is maarja, eigenwijs). Ik heb hiervoor 4x XTC gebruikt en alle avonden zijn me heel erg goed af gegaan alleen wilde ik graag mijn dosis verminderen dit keer ivm voorkomen gezondheidsklachten. De vorige keren nam ik ongeveer 2.5 á 3 pillen op een avond van 250-400mg, deze dosis is veel te hoog dat weet ik, vandaar dat ik minder wil nemen dit weekendje weg, ik wil niet dat dit ten kostte van mijn trip gaat. Ik vroeg me af wat dan de beste manier van bijnemen en doseren is. De vorige avonden ging het ongeveer zo kwa hoeveelheid pillen(250-400mg): 0.25, 0.25, 0.5, 0.5, 0.5, etc. Het love gevoel was verdwenen na een tijdje en ik ging alleen maar strakker staan, ik wil het liefst het love gevoel behouden en deze juist verlengen met een eenmalige bijdosering ook wil ik wel een beetje strak staan om lekker tegelijkertijd te kunnen dansen op wat techno. Met wat voor dosis zou ik dan beginnen en hoeveel zou ik dan bijnemen? ik zat te denken om te beginnen met een halfje (150-175mg) dat het lekker hard inkickt en dan een kwartje bijnemen op de peak. Is dit aan te raden of zou ik een halfje bijnemen? Ik ben 18 jaar en weeg 70kg. De vorige keer dat ik XTC genomen heb was in februari (3 maanden+ geleden) en ik ervaarde maar 2 dagen lang een kater, voor de rest 0 (gezondheids)klachten tijdens of na de trips. hoop dat jullie een antwoord hebben -nastar"
"Bedankt voor het antwoord! Dan ga ik inderdaad, wat jij ook al aangeeft, sterk beginnen en eenmalig bijnemen om er lekker goed in te blijven. 5-ReMI-DMT zei: Wat bij mij het fijnst is voor zover ik heb gemerkt, is sterk beginnen en maximaal 1 keer bijnemen. Ik kon een hele avond genieten van 140 + later 70mg! Ik had hiervoor dan ook wel koffie op, maar dat zou ik maar gewoon achterwege laten 🤣 Belangrijk hier is natuurlijk dat je geen tolerantie hebt. Ik houd persoonlijk altijd 3 maanden als tussenpoos aan. Maar het kan goed dat je korter/langer nodig hebt om goed te herstellen. 3 maanden is in een goeie richting denk ik. Jij bent al wel iets meer gewend dan ik denk ik en neemt al hogere dosissen om mee te beginnen, dus daar zou ik niets aan veranderen. Ik heb me beseft dat steeds meer bijnemen heel verleidelijk is en leuk lijkt, maar je schiet er weinig mee op. Toen ik het iets te lang gepusht had kakte ik zó enorm in... Sindsdien heb ik mezelf voorgenomen mezelf aan een ‘schema’ te houden. Verder heb ik geen combinatie tips/aanraders voor je, behalve: let op... Combinaties kunnen erg onvoorspelbaar zijn en dat maakt het risico op een psychose groter. Aangezien je daar mogelijk aanleg voor hebt. Klik om te vergroten... Bedankt voor de reactie. Dan is mijn plan dus om lekker veel te nemen op het begin (rond de 175mg) en dan eenmalig bijnemen rond de 75mg. Zoals je al aangeeft, het is inderdaad erg verleidelijk om bij te nemen als je al wat op hebt. Vooral mijn eerste 2 keer wilde ik graag bijnemen om die high te behouden alleen je schiet er inderdaad weinig mee op. Het enige wat ik merk is dat ik strakker ga staan terwijl ik langzaam een nuchtere state of mind bereik. Dit in combinatie met het totaal uitgeputte lichaam wat je over houd na zo een avondje is niet echt zó fijn als je zou denken, al en al niet waard om vaker dan 1, heel misschien 2 keer bij te nemen naar mijn mening."
"De 500mg was genomen over de gehele dag (17:00-04:00 ongeveer), we zijn het er gezamenlijk mee eens dat dit absurde doseringen zijn en dat we dit gwn simpelweg niet meer moeten flikken als we nog normaal willen leven over een tijdje. Helaas is dit verre van het meeste wat we op een avond gesnoept hebben, de eerste keer dat ik xtc gebruikt had ging ik denk ik wel over een gram heen omdat het zo aantrekkelijk was om bij te pakken en dat love gevoel oneindig te hebben. Dat werkte ook alleen de 1e keer. Nu verlengd het alleen het strakke gevoel en heeft het voor mijn wensen weinig nut om uberhaupt bij te pakken bij een xtc trip. Volgende keer ga ik gewoon een halfje pakken of misschien een hele (125-250mg) en voor de rest niets, over 2 weken trouwens haha. In ieder geval, iedereen bedankt voor de reacties!"
"Ik heb wel eens over 6-APB gelezen, een vriend van me gaat het die avond proberen omdat hij een zware bodyload ervaart van XTC, hij krijgt af en toe klachten, denk aan buikpijn hoofdpijn etc. Heb toevallig nog veel magnesium pillen liggen en ook een potje "pump" gekregen van een maatje voor mijn workouts. Dit product is ook in pilvorm en is 100% L-Arginine, wat echt heel erg toevallig is dus haha. Wat raad je aan met de supplementen, neem je L-arginine dagelijks of alleen de dag dat je het gaat doen etc? Magnesium slik ik sowieso elke nacht voor betere slaapkwaliteit en verminderde spierpijn."
"Dankjewel man! Dan zul je over 2 weken nog wel een reactie binnen krijgen haha. Over de 6-APB, dit ga ik dan een keertje na de xtc doen (2-3 maanden daarna waarschijnlijk)"