Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Drugs gebruik tijdens het werk nooit aan beginnen, voordat je het weet ben je afhankelijk en wil je niet meer zonder de drug werken. Maar het pieken van 4fmp was een kort piekje 1/2 uurtje in mijn geval kreeg grote doppen die snel weer redelijk normaal uitzagen , zeer milde roes ook."
"Na mijn 1e geweldige kennismaking op 37,5mg ging ik een stapje hoger , afgelopen vrijdag 50mg met het idee van kan ik wel aan. Had na inname een avonturen/fantasy film opgezet om straks helemaal in de wow fase te komen en helemaal op te gaan in de film. Toen die insloeg waren de visuals super maar heb maar 1,5u kunnen genieten. Vervolgens kreeg last van verkeerde gedachtes alle fouten dingen en beslissingen van de afgelopen tijd kwamen teveel op de voorgrond + mijn inzicht van alle dingen in het leven werd me teveel/eng , kon er geen goede draai meer aan geven. Heb wel vaker getript met truffels en paddos krijg je ook soms rare gedachten van maar heb daar altijd de controle over maar ditmaal was de controle weg en normaal communiceren lukte ook niet meer. Ik realiseerde dat er geen weg terug was ben op bed gaan liggen en leek wel dood te gaan voor me gevoel dan en raakte in paniek. Ogen dicht houden ogen dicht houden slapen en morgen fris opstaan en klaar , maar in slaap vallen deed ik niet na 2u in bed te liggen (leek wel een dag voorbij te zijn gegaan) ging het weer stukken beter maar de visuals waren bijna verdwenen jammer , maar het belangrijkste was mijn gedachten waren weer positief. Heb me twijfels of ik dit nog een keer zo hoog ga doseren als me gedachtes niet teveel na de negatieve kant afdwalen zal het genieten zijn maar aan de ene kant is me mind misschien te zwak."
"Even voor de duidelijkheid ja ze zijn van een smartshop .En erg vergelijkbaar met paddo's/truffel trip"
"spuiten en slikken benzo fury afl 7 2011 Oh kut ff een vergissing is al geweest heb mijn bericht al aangepast sorryyyyy"
"Zo'n 7jaar geleden , Ik met twee maten zaten bij mij ouderlijk huis op de bank mijn ouders waren op een feestje. Dus ik en 1maat lekker aan de paddo thee die andere maat had geen zin en hield het bij bier. Tijds besef was er niet we zaten flink in de trip totdat de voordeur open gaat . En met paddo's op kan gezichtsuitdrukking zo maf zijn ik schrok zo erg werd lijkwit ik en me maat wisten niet hoe we deze situatie aan moesten pakken. Me ouders maakte een praatje over alles en nog wat , terwijl me andere maat die aan het bier zat terug babbelde , zei ik tussendoor we gaan naar het cafe me ouders ok . We lopen naar de hal van de voordeur om onze jassen aan te trekken me maat die ook aan het trippen was zegt hey waar is me jas waar is me jas , heb ik die bij jou in de auto laten liggen , ik zeg nee man we zijn helemaal niet met de auto weggeweest dus kan helemaal niet en hey je jas hangt hier . Het gesprek ging zo verward dat me ouders een beetje argwaan kregen want ze wisten dat ik weleens paddo's gebruikte had ik uit mezelf jaren daarvoor al verteld wat ze half accepteerde. Dus we komen buiten in een keer ziet alles er zo anders uit bomen super hoog en recht de straat eindeloos lang diepte en ik maar denken hoe lul ik me eigen morgen eruit . We fietsten naar het industrie gebied waar ook een park met vijver was zaten nog meer vrienden te chillen. Een paar uur later , fietsen ik en me tripmaatje naar een andere hangplek en vervolgens raken we de weg kwijt en dachten echt dat we in een ander dorp zaten en dat het al bijna ochtend is . We vinden de route naar de ander hangplek , ondertussen keken we elkaar aan zo van zou er iemand nog zitten. We komen op onze bestemming aan iedereen was aanwezig en er was sinds ons vertrek naar deze hangplek 1u verstreken en hun vroegen waar bleven jullie. De volgende ochtend zit ik aan het ontbijt met het idee zo meteen krijg ik een preek van pa en ma, maar nee hoor alles verliep normaal . had de wekker al uren voor het ontbijt af laten gaan om een kutsmoes te verzinnen wat achteraf niet nodig bleek te zijn"
"Ik heb het tot nu toe 2 keer gebruikt laatste keer op oud nieuw 350mg oraal verdeeld over 2 dosissen. Mijn ervaring is dat het lang werkt met een hele lichte euforie , een lichte speedbuzz ideaal als je niet te strak wil staan en de dag erop niet gaar of moe dat valt opmerkelijk mee. Vond het persoonlijk langer werken dan 4-FA ."
"Albino zei: Kwaliteit is prima, gebruik het zelf eigenlijk amper.. Maar er is niks veranderd sinds zo'n 5 jaar geleden voor mij. Heb wel gemerkt dat de coke dealers uit de grond springen, ze zijn opeens overal Klik om te vergroten... Kwaliteit kan prima zijn mits je goede contacten hebt Ik gebruik coke 8 a 10 keer per jaar maar als je betrouwbare bron er meestopt , valt het niet mee om kwaliteit te vinden want betrouwbaarheid bij nieuwe dealers is vaak ver te zoeken helaas"
"Ff een update 1u naar inname klein beetje space maar niks bijzonders. De tijd zal het leren."
"Hoi alle, dit wordt mijn 1e post heb me op dit forum aangemeld sinds ik gebruikservaringen aan het zoeken/lezen was over RC's heb hier geen ervaring mee . Drugs waar ik ervaringen mee heb en alle in verschillende settings thuis en of uitgaan paddos/truffels Mdma kristal, pil , speed mda en vroeger mta ketamine, cocaine,ghb , weed/hash Mijn kennismaking met benzo fury lengte 1,96 gewicht 110kg Doses 100mg afgewogen en in capsule maat 4 gedaan Inname thuis om 16.30 en laatste keer licht gegeten 14.00 Bij merkbaar effect ga ik verder met een update."
"Nu begin ik langzaam een meer spacend gevoel te krijgen en heb het een beetje warmer kan het nog niet plaatsen waar het gevoel op lijkt. Me pupillen liegen er niet om zijn inmiddels groot."