Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waar de taliban de heroïne vroeger gebruikte om de oorlog te financieren, branden ze nu papavervelden plat en zijn ze hun eigen war on drugs begonnen"
""
"Zo, dat is beter"
"Snuifcabine zei: Weten jullie ook waar in Duitsland het is? Klik om te vergroten... In sarow, noorden van het land"
"Door wat bij te nemen ja, moorden verkrachten en vechten heb ik niet zin behoefte aan"
"Lemmy zei: MR-voorzitter Georges-Louis Bouchez wil druggebruikers naar gevangenis sturen: “We hebben strafrechtelijke sancties nodig, zelfs voor cannabis” MR-voorzitter Georges-Louis Bouchez wil druggebruikers voor de keuze stellen: gevangenis of medische begeleiding. “Zelfs voor cannabis”, klinkt het in ‘La Dernière Heure’. www.nieuwsblad.be "Mensen die xtc-pillen slikken, cocaïne of ketamine snuiven, en crack of cannabis roken, moeten begrijpen dat ze zware criminaliteit, terrorisme en politieke destabilisatie financieren, vindt Bouchez. Daarom maakt hij naar eigen zeggen ook geen onderscheid tussen hard- en softdrugs. “Vandaar de noodzaak van strafrechtelijke sancties. Omdat wij geloven dat er nog steeds mensen zijn die bang zijn voor de gevangenis.” Dit is dus een "liberaal". Klik om te vergroten... Komt over als een hele redelijke man, echt een vent die je uitnodigt op je feestje om de gezelligheid er in te krijgen"
"Hier in de buurt ligt de grens rond de 30 ongeveer, daar boven veel coke, er onder veel 3mmc, met uitzondering van een vissersdorp bekend van een tvserie, daar word coke ook veel door jongeren vanaf 20 gebruikt"
"ILoveRCs zei: interessant. ik heb t van verschillende bronnen gehad. zouden die dan allemaal slecht zijn geweest, kan me haast niet voorstellen eigenlijk. maar wie weet. heb altijd ervaren dat t pas leuk word bij bommetjes vanaf 300mg. liefst gelijk 350mg. t snuiven heeft voor mij nooit echt wat gedaan echter. zo licht effect dat t zonde was van de 3-mmc. in een weekend neem ik zo 5 gram zonder tolerantie. en als ik dan zie wat die straatprijs is.. veel te duur voor wat het is. maar wederom mss is dat dus wel gewoon lage kwaliteit. Klik om te vergroten... Ik ben niet zo thuis in de 3mmc, maar dit klinkt als mijn ervaring met 2 mmc, en ik heb wel eens begrepen dat er dealers zijn die dit als 3mmc verkopen"
"Ik ben zelf meer wijn en cocktails gaan drinken, maar ik had niet verwacht dat de brouwers dat zelfs op zou vallen"