Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lijntjes of puntjes? Misschien dat het teveel is in 1 x. Probeer niet te kuchen en gelijk een sigaretje d’r achter aan roken"
"Ik denk dat er misschien iets anders tussen zat je was het ook iets grover dan normaal/minder makkelijk te chrushen? Misschien wat het ook wat geler dan normaal? Dan zit er wss “m” doorheen."
"onderzoeksjournalistiek zei: Hey allemaal, Gister is er het een en ander voorgevallen in verband met de cokeverslaving van mijn oudere broer. Ik voel me toch een beetje schuldig, en heb toch even wat meningen nodig. Ik denk dat ik intussen ongeveer een jaar weet dat mijn broer aan de drugs zit. Hij woonde toen nog op zichzelf, maar kwam steeds vaker te laat op werk of bleef weg van verjaardagen. Ik deed mn DrugsForum gebruikersnaam eer aan en kwam erachter dat het gaat om cocaïne. Ik weet niet hoeveel er in een envelopje zit, maar ik denk dat het om zo'n 1-2 per dag gaat. Heb hem sindsdien natuurlijk een klein beetje in de gaten gehouden qua gezondheid en slaap. Dit is absoluut niet om hem te controleren, maar meer om te checken dat hij veilig blijft. EDIT: om het toch iets anoniem te houden de details even verwijderd. Gisteravond is er iets voorgevallen waar ik hem 'betrapte' om zo mn ouders voor te zijn. En via WhatsApp te benaderen. Hij reageerde erg ontkennend en 'snapte het niet'. Hierbij heb ik ook heel duidelijk gemaakt dat ik thuis niks zou vertellen etc. Toen hij het weer 'niet snapte' heb ik opgebiecht dat ie een envelop op de badkamer had laten liggen. Daarna heb ik hem nog even appjes gestuurd dat ik thuis niks vertel, het veilig is bij mij en hij altijd bij me terecht kan als hij wil praten. Hier heeft hij dan niet meer op gereageerd, dus ik spreek/zie hem pas vanavond na zijn werk. Kan ik nu nog iets voor hem doen? Heb ik dit goed aangepakt? Communicatie vind ik lastig, haha. Trouwens!! Mocht het nu totaal ongepast zijn om dit zo gedetailleerd te posten, please let me know Klik om te vergroten... Ik toch zeker het envelopje mooi zelf “vernietigd ” maar denk wel goed gehandeld zo. Gaat die vaak naar de wc en praat je meer dan eerst, vooral praten over dingen die nergens om gaan. Ook veel kauwgom kauwen of tanden knarsen/kaakschaatsen kunnen idd tekenen zijn van bijv coke, nu is coke aardig duur dus het zou ook bijvoorbeeld 2-cmc kunnen zijn dat heb ik ook wel eens in envelopjes voorbij zien komen"
"Trippy langkous zei: Ik heb dat ook weleens na gebruik van 3mmc ja heel raar.. ik had zelf het gevoel dat het wel een slaapverlamming was. De laatste keer had ik dat ik niet kon bewegen en dat ik gegil in mijn oor hoorde was echt eng! En ik wou dus mijn lamp aan doen zodat ik wakker werd maar dat wou dus niet. Uiteindelijk werd ik wel wakker gelukkig en heb mijzelf wel rustig kunnen houden van het gaat over maar was nog niet fijn. En het rare is dat ik dit alleen na 3mmc heb en niet na andere drugs. Ik dacht eerst dat ik de enige was die dit had maar niet dus. Klik om te vergroten... Ik heb bij verschillende dealers 3-mmc gehad de ene is beter dan de ander natuurlijk maar bij 1 heb ik dit ook mee gemaakt, mijn broertje precies hetzelfde. Ik zou een x een andere dealer proberen."
"r_p_05 zei: Hoi hoi! ik ben al een tijdje verslaafd aan 3mmc, ik heb van het weekend de drugs bij een andere dealer gehaald, maar het leek niet op wat ik normaal heb. Ik ben nu 3 dagen wakker en ik heb echt enorme druk/pijn op mijn borst gekregen ook heb ik last van kortademigheid.. ik begin ook een soort wazig zicht te krijgen lijkt het alsof letters door elkaar gaan.. normaal gesproken heb ik hier geen last van, zelfs niet als ik bijvoorbeeld 5 dagen wakker ben. Heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand of het aan de 3m ligt? Of moet ik mij zorgen maken dat er iets mis is met mijn hart? Klik om te vergroten... Hier heb ik ook wel eens last van ik zie het dan altijd net als een biertje die verkeerd valt. Ff wachten is vaak na 15/20 min weer stuk minder meestal pak ik dan kleine lijntjes en dan gaat het weg. Als het nou echt lang blijft probeer wat water te drinken en misschien iets te eten (succes daarmee) en anders toch ff huisarts"
"daanwth zei: Hi gasten, excuus alvast voor het lange bericht, wilde het toch kwijt. Ik heb gister een vrij bijzondere ervaring gehad met 3mmc, iets wat ik nog nooit eerder had meegemaakt… mijn 3mmc heb ik van een betrouwbaar persoon waar mijn vrienden het ook veel vaker gehaald hebben. Het spul wat ik gekregen had was ook echt een groot kristal, een soort steentje leek het wel. Het was gisteren en ik (66kg/179cm) was samen met m’n beste maat (74kg/178cm) bij een mini rave en we hadden beiden een zakje met 1 gram 3mmc bij ons. Ik heb het 3x eerder gebruikt in kleine hoeveelheden en voelde me daar gewoon goed door, beetje de effecten van Mdma en cocaïne gemixt. Mn maat heeft t al veel vaker gebruikt… altijd gesnoven btw. Wij namen in principe op hetzelfde moment steeds bij, soms 15 soms 30 minuten (f*ck die cravings!) en wij snoven het op, geen capsule. Ik moet wel bekennen dat we echt veel gebruikt hadden, alleen had mijn maat al vaker veel 3mmc gebruikt. Ik denk dat ik op ongeveer 0,75 gram misschien 0,8 gram zat en m’n maat op ongeveer 0,9 gram zat, aangezien er nog bijna niks over was van het zakje aan het einde van de avond. deze hoeveelheid hebben we opgesnoven over een periode van 00:15 tot 05:00. Nu heb ik wat gezocht maar kon geen duidelijke eerdere ervaringen vinden, ik zit dus met een vraag. Ik ging laat op de avond (van 04:00 tot 05:00?) opeens flink hallucineren, wel andere dingen ging ik zien dan op Mdma (met m heb ik meer xtc visuals zoals statafels en brillen of lang haar zien bij mensen) maar wel in dezelfde vibe. Vooral op gezichten van mensen zag ik dingen gebeuren, dat ze opeens meer ogen hadden of begon ik een soort kleine pasfoto’tjes tr zien op gezichten en ik zag bij heel veel gezichten een soort bewegende strepen zitten alsof ze met een lichte stift erop getekend waren (niet uit te leggen) en zag ik niet het gezicht van de dj die draaide maar had ze opeens het gouden masker van daft punk op (en ik weet zeker dat ze die niet op had) m’n maat was ook rond dezelfde tijd als ik aan het hallucineren met dezelfde vibe. Nog iets om bij te voegen: een ander persoon waarmee ik stond die had wat xtc op en begon ook te hallucineren. Nu ben ik er van bekend dat dit de bijwerkingen KUNNEN zijn van 3mmc op hele hoge dosering alleen heb ik dit dus echt nog nooit eerder ervaren, mijn maat heeft dit ook nog nooit eerder gehad met 3mmc. is dit normaal of kan het zijn dat er iets anders in m’n 3mmc zat? Of misschien dat er iets in de lucht hing (lijkt me sterk maar goed) Het hele gekke is ook dat toen ik thuiskwam (uur of 6:30) dat ik echt meteen in slaap viel en dat ik totaal GEEN comedown heb gehad, iets wat ik een vorige wel heb gehad Ik hoor graag jullie mening en/of ervaringen. btw 3mmc heb ik niet genomen om te hallucineren en dus was het vrij onverwachts, ik kan t altijd prima hebben maar ik heb er toch een gek gevoel Klik om te vergroten... Geen idee ik heb dit normaal niet met 3M heb wel een x gehad dat ik met 2 vrienden 3M van een andere dealer deden en dat we telkens mensen zagen lopen terwijl er niks bleek te zijn."
"paarsevoetjes zei: De paarse voeten zijn ook weer verdwenen. Wat ik misschien nog wel het ergste vind is dat ik nu al craving voel... Klik om te vergroten... Volgende x als je zo veel craving voel ff bakje chips proberen te eten water drinken en sterke joint roken dan kan je vaak wel slapen. Zou ik alleen niet gaan slapen als dat met je voeten is"