#1
Het niet afgeven van je pas gaat natuurlijk ook geen zoden aan de dijk brengen, ik zeg alleen dat het niet de oplossing is.
Daarom hier nog een poging zodat alle geïntresseerde mensen mee kunnen doen of reageren.
Probeer nog familie te vragen of ze de eerste moeilijkste periode mijn pas in beheer willen houden.
maandag 18 april is de laatste keer geweest dat ik crack rookte voor honderd euro toen gebruikt, ben dus gewoon zwaar verslaafd op dit moment.
Ik ben altijd eerlijk geweest over mijn gebruik, dus wat ik hier meld is betrouwbaar, en als het misgaat zal ik het ook vermelden.
micky zei:Zo van nee ik kan het niet maken om te te gebruiken want dan stel ik misschien veel mensen teleur.
daarnaast is het tijdelijk weggeven van je pas m.i. best een optie

Ik ga gewoon verder zonder hulpverlening, red me prima zonder hun. Ik begon me ook te irriteren aan die controle van hun steeds, tenminste zo voelde ik het. Ze kwamen namelijk bij me thuis eens in de maand of zo.sebatian zei:heb ook wel eens een psychologisch onderzoek gedaan was toch aardig goed ligt gewoon of je de vragen eerlijk hebt beantwoord, blijft een momentopname, maar ja zou nagaan waarom dat zo is of waarom je dat niet vind, de conclusie: heb ook een evaluatie gevraagd met supervisor waarom? en beetje onderzoek naar gedaan, en ze behoren dan een commentaar in rapport bij te sluiten, is gewoon de wet, en hebben toen wat dingen verandert, of als je er echt niet mee eens bent kan je dossier laten vernietigen

Ja dat probeer ik ook. Ga ook vaak aan het werk als vrijwilliger. Erg leuk daar.sebatian zei:@micky ken dat misschien zijn ze dan bezorgd en willen huisbezoek, 1 keer gehad, maar die wisten ook niet veel, ging meer om praktische zaken dacht wat ik heb daar nou aan,
goed te horen dat het goed met je gaat, gewoon beetje bezig blijven en je omringen met wat positieve types
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."