Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dumplings, noodles of ramen, pasta, soep, ei, protein shakes"
"Toevallig dit tegengekomen https://nl.linkedin.com/posts/novad...ngszorg-ghb-activity-7396547781072457729-rxNe Novadic Krenton en Radboud UMC gaan samen dus in januari weer een nieuw onderzoek starten naar het gebruik van Baclofen bij detoxificatie van GHB. Misschien dat je hier wat mee kan! Of eventueel contact zoeken om te vragen om het medicijn. Mij hielp het enorm bij de afbouw van de Phenibut, maar dat was ook in een UMC. Het was ook een experimentele manier van afbouw, maar omdat mijn psychiater al eerder betrokken was bij een case study waren er wel mogelijkheden"
"Mooi trip report om te lezen weer, ook wat het voor je heeft gedaan. Bedankt voor het delen! Voor mij werkt ketamine ook best therapeutisch, dus kan me daarin wel vinden. Nu zelf ook erg nieuwsgierig naar O-PCE!"
"ljuv zei: Bekijk bijlage 67822 ik vond dit ook t opvallendste van het debat verder matige prestaties van de politici Klik om te vergroten... Was te verwachten met Wilders aan tafel.."
"LucidLucy zei: Deze komt voor mij ook goed uit. Veel eenvoudiger joh, dan eerst 30 stellingen beantwoorden. Bekijk bijlage 67820 Klik om te vergroten... gelukkig wordt de Piratenpartij niet vergeten (stem er niet op, maar blijft een leuk alternatief)"
"LucidLucy zei: Ligt eraan wie je bent. De FvD heeft absoluut niet het beste met mij voor. Letterlijk het enige standpunt waar ik me bij hun in kan vinden is het gebruikt van kernenergie. Ik vind het dan wel weer typerend voor FvD dat ze dan specifiek spreken over Thorium reactoren, terwijl deze technologie helemaal nog niet ver genoeg ontwikkeld is om commercieel toe te passen. En bindende referenda. Nee dank je. Ik heb nog steeds trauma's aan het Oekraïne referendum. Klik om te vergroten... Ja dat bindend referenda was voor mij ook een puntje bij de Piratenpartij. Gezien hoe de huidige bevolking stemt, heb ik liever dit soort dingen niet. Toen het NSC ook kwam met een referendum voor het pensioenstelsel dacht ik ook echt, de meeste mensen snappen niet eens waarvoor ze gaan stemmen. En met deze extreem rechtse partijen krijg je nare referenda, en er zal dan ook veel manipulatie en desinformatie verspreidt worden (wat al gebeurt) waardoor we straks met rare nieuwe wetsvoorstellen zitten aangezien mensen vallen voor dit soort propaganda."
"Brakka Mang zei: Waarom moet homogenezing worden verboden? Als mensen er een probleem mee hebben vanuit zichzelf en hun denken dat iemand dat kan genezen en dat zonder enige dwang aanvragen? Behandelingen voor kanker geven 0% kans op genezing, kosten een hoop geld en veroorzaken eerst een hele hoop leed. Ook dat mensen die chemo helemaal niet willen maar door emotionele dwang wel doen? En zo kan ik nog tig voorbeelden noemen. Maar in dit geval toch ook algemeen geaccepteerd? Klik om te vergroten... Ik mag hopen dat je weet hoe dit in de praktijk gaat... zo niet: Vaak jongeren, maar ook volwassenen, worden door sociale dwang zoals familie, kerk, en andere factoren toe gezet tot zo'n behandeling puur om hun geaardheid en wie ze zijn. Dit geeft veel psychische en sociale schade, want je kan niet veranderen wie je bent. Dit vergelijken met behandelingen voor kanker, vind ik echt een rare vergelijking en ook een nare vergelijking. Behandelingen voor kanker kunnen wel kans geven op genezing (ik ben hier zelf ook doorheen gegaan en zoals vele anderen) en heb dit niet onder dwang gedaan. Natuurlijk zijn er wel ethische vragen die oproepen bij geneeskunde, zoals of de behandeling wel bijdraagt aan de kwaliteit van iemand zijn leven etc. Ook zie je bijv in de kindergeneeskunde dat ouders en artsen soms niet kijken naar wat het kind zelf zou willen, en dat is jammer. Als iemand vragen heeft over zijn geaardheid, seksuele verlangens of andere zaken rondom zijn/haar/diens identiteit, is er natuurlijk psychische hulp. Maar de beruchte conversie therapieën die verboden worden staan erom bekend veel schade aan te brengen. Het wordt verboden om mensen te beschermen, want het is ook zeer discriminerend. Je mag zijn wie je bent. Of vind jij soms van niet?"
"Kordie zei: Ik heb een jaar een intensieve therapie gehad voor ptss als beroepsziekte. Ik heb me destijds verdiept in de wia, omdat ik er zelf in stond. Die kennis deel ik nu af en toe bij ex groepsleden. Dus niet via gemeentes / bedrijven. Gewoon kennisdeling voor mensen die helemaal in paniek zijn bv. Klik om te vergroten... Aha! Ja ik heb mijzelf ook compleet verdiept in de WIA/WW/Bijstand en ook wet Verbetering Poortwachter sinds mijn behandeling voor afbouwen en binnenkort ook een intens traumatraject, en nu ik het systeem bijna van binnenuit ken deel ik ook vaak mijn kennis. Merk dat juist de mensen die het meest hulp nodig hebben, in de meest ingewikkelde systemen komen. En dan ook vaak van het kastje naar het muurtje worden gestuurd (Lijkt wel een Nederlandse gewoonte te worden). En dan wordt deze groep keihard geraakt door dit kabinet, maakt me echt een beetje verdrietig hoe we als mensheid/samenleving hier terechtkomen in zo'n welvarend land."
"BrieMetDeBril zei: Hier loop ik ook tegenaan met de WAO. Je hoort horror verhalen van anderen die altijd open en eerlijk gecommuniceerd hebben en toestemming kregen om bepaalde dingen te doen en achteraf ineens vet in de problemen komen. Klik om te vergroten... Geeft alleen maar meer stress terwijl mensen met een WAO/WIA/Wajong etc er niet voor hebben gekozen altijd vanwege hun situatie. Maar ja neoliberalisme is full back met dit kabinet helaas."
"ReggaeBlaster zei: Hoelang zijn 1p-lsd pallets en blotters houdbaar voordat het minder sterk wordt? Ik zag ook iets over in de vriezer bewaren met aluminiumfolie? Klik om te vergroten... Ik had nog zegels liggen van 4 jaar terug in mijn nachtkastje in een normaal drugszakje. Werkte nog uitstekend haha"