Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn vriendin nam ooit 13 pillen op een avond..... toen belde ze me snachts(s"ochtends)op met de mededeling dat ze doodging en geesten en t licht zag...... waarschijnlijk is t dus niet echt goed als je er teveel slikt zei heeft er nooit meer eentje genomen,haar absolute dieptepunt dus... en nou ga ik haar morgen lastig vallen met mijn zakje toverpoeder ik ben evil"
"ik weet idd dat t t zelfde is als x(ik lees immers verhalen op t drugsforum,kennen jullie dat? :P ) ik weet alleen niet hoe ik t moet nuttiggen..... en vooral hoeveel.... dus als ik t nu goed begrepen heb maak ik gewoon 10 lijntjes per gram,maak een bommetje en wacht een uurtje wat t effect is..... ik heb in 5 jaar tijd 1 x xtc genomen dus waarschijnlijk kan ik wel wat verwachten....... of zou mijn sos tolerantie de boel verzieken ..."
"ff snel.... melis gaat dus weer aan de x na 5 jaar..... alleen zit ik met een groot probleem..... iedere keer als ik x slik ga ik na een half uur super slecht.... zweten,misselijk duizelig,opvliegers alsof mijn strot word dichtgeknepen en mijn hoofd gaat ontploffen... na een uurtje is t meestal over en voel ik me ..... maarja al die bijverschijnselen voordat ik kan genieten vind ik dus maar niks..... iemand hier ervaring mee...... en een halfje slikken zie ik ook niet blinken,want dan is de hele verhouding weg en moet ik nog een portie nemen...."
"nou t was gezellignot..... tjemig uiteindelijk ben ik thuis gebleven,ik was met geen mogelijkheid op gang te krijgen...... verrot niet geslapen,en mijn kaken doen pijn.... ze staan klem op elkaar...... ik heb t koud en heb een hele slechte after...... en nu moet ik door met een kleine uk,terwijl ik t gevoel heb of ik nog strak sta......waarschijnlijk is dat ook zo...... never nooit weer oja mijn hoofdddddd gaat ontploffen geloof ik"
"GewoonVOL zei: melissa zei: nou t was gezellignot..... tjemig uiteindelijk ben ik thuis gebleven,ik was met geen mogelijkheid op gang te krijgen...... verrot niet geslapen,en mijn kaken doen pijn.... ze staan klem op elkaar...... ik heb t koud en heb een hele slechte after...... en nu moet ik door met een kleine uk,terwijl ik t gevoel heb of ik nog strak sta......waarschijnlijk is dat ook zo...... never nooit weer oja mijn hoofdddddd gaat ontploffen geloof ik Klik om te vergroten... Wat isser prcies aan de hand? Kan je wat duidelijker zijn? Klik om te vergroten... ik voelde me gisteren niet zo lekker na een pilletje x.... ik nam dat ding in met idd gemengde gevoelens,en zag de inslag al niet zo zitten..... dikke 3 kwartier in spanning zitten wachten,toen verschenen de eerste zweetdruppels....gevolgd door een gevoel of mijn hoofd zwaar opgeblazen en rood was,warm dan weer koud....en uiteindelijk zwaar misselijk(braakneigingen maar er kwam niks).... vervolgens ebte dat af en kreeg ik wel een lekker gevoel maar ik werd ook ontzettend loom.... keek uit mijn ogen alsof ik droopy was ofzo(totaal onsexy,dus die gratis drankjes kon ik wel vergeten :P ) uitijndelijk ben ik blijven zitten en toen t tijd was om te gaan kwam ik niet meer overeind,ik wou wel maar mijn lichaam dacht daar totaal anders over.... ik had t gevoel of ik slaap had(heel veel slaap)maar als ik mijn ogen wou dichtdoen werkte mijn hersenen gewoon door...... t was wel veel relaxter dan niet kunnen slapen met sos,maar toch... ik heb net ff 2 uur geslapen,maar mijn kaken staan nog steeds stijf op elkaar...... ik moet echt moeite doen fatsoenlijk te praten heb nog steeds dat lome gevoel maar met meer energie dan gisteren... eigenlijk voel ik me nu pas lekker bijkomend voordeel,je word er wel ongelofelijk hitsig van zeg,met sos heb ik dat niet maar ik denk dat ik nou wel de hele nacht zin had gehad.... jammer dat t bij mannen zo niet werkt das maar beperkt...."
"noem me gek maar ik ga t zeker nog een keer proberen....... t gevoel van x is zoveel lekkerder dan die van sos.. mischien waren er idd factoren die ervoor zorgden dat t niet helemaal ging zoals ik gepland had.... ik was wel al ontzettend moe voordat ik dat ding nam..... de inslag is bij mij altijd zo geweest,maar over t algemeen voelde ik me daarna wappie...... dus t kan wel t niet kunnen slapen op x is zoveel beter dan t niet kunnen slapen op sos..... en de comedown is ook een stuk milder..... wel verrot is de bekketrekkerij,mijn vriendin zat me de hele tijd te iriteren.........hou is op met smoelen trekken.... en die klemkaken eigenlijk zou ik sos kunnen laten voor wat t is,was t niet dat je x maar 1 keer per maand kan nemen wil je t leuk houden"
"toch weer een x deze vrijdag,met een halfje sos om eventueel bij te trekken mocht t weer verkeerd gaan..... met een andere instelling deze keer..... blijf ff rustig liggen totdat ik de inslag gehad heb,en ik neem 1 lijntje(let vooral op tje)voordat ik de pil inneem.... eigenwijs ik weet..... maar ik wil toch echt een keer meemaken wat iedereen hier beschrijft.... vroeger nam ik ook eerst sos voordat ik x slikte en dat ging altijd goed zo wie weet.... zie alleen op tegen die kaakklem"
"Intoxicated zei: Zorg gewoon dat je eiselijk all-you-can-eat spare-ribs gaat eten de volgende keer voordat je x pakt . Dan moet het in elk geval al een stuk langzamer gaan... Maar effe serieus: ik ga meestal effe buiten chillen als ie inslaat. gewoon lekker frisse lucht. Soms gewoon een rondje wandelen, dan ben je ergens anders mee bezig, en in de buitenlucht is het een stuk rustiger. De warmte binnenshuis helpt waarschijnlijk ook veel. Maar dan moet je dus wel weer oppassen als je weer van buiten naar binnen gaat. Kan nogal een klap zijn. Wat je ook doet: Doe voorzichtig en doe het met plezier Klik om te vergroten... whahaha ik leg mijn basis altijd met chili met extra veel spekjes ik heb vorigge keer idd niet veel gegeten.... hmmmm volgens mij eigenlijk niks,was veel te hieperdepiep.... ik heb ook geen water maar alcohol gedronken....wat mischien mijn kater verklaard..... deze keer wat verandwoorder te werk gaan geloof ik...... en ik ga je tip zeker proberen,als hij inslaat zoek ik de frisse lucht op.... helpt mischien ook tegen dat opvlieger gevoel"
"NexxtGen zei: Ontopic: ik heb 1 keer meegemaakt dat ik ook echt zo'n ongelofelijke droge bek had, dat hou je gewoon niet voor mogelijk. Ik kon met zo'n droge bek serieus niet praten, omdat dan mijn lippen zich dubbelvouwden tegen mij tandan, weet je wel. En water drinken helpt idd niet. Klik om te vergroten... whahaha ik had gisteren precies t zelfde,en dan maar smekken en je lippen vochtig likken die dan weer onder de 1 of andere rare korstjes komen te zitten en drinken wat je wil,zonder resultaat...... en dan van die rare roggels tegen je geheemelte,en dat kloek kloek geluid als je je speeksel wil doorslikken...... leuheukkkkkkkk"
"jaja wat nieuws aan de horizon in melissa"s saaie leven :P :P ik heb 2 gram verukkelijk goeie(uit goede bron vernomen) mdma weten te bemachtiggen.... alleen weet ik in godsnaam niet wat ik er mee moet doen.... lees toevallig net dat je t moet oplossen(had t toch bijna in mijn neusje willen stoppen) dus jongsters hoe ga ik te werk en wat kan ik verwachten ladida een hyper melissa....... en vooral wat is de juiste dosering..... vrijdag is t zover dan ga ik mijn horizon verbreden"