Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aha, dan is 3 euro wel een redelijke prijs ervoor dan, ofniet? edit: Heb overigens ook witte rolexen en een groene ronde pil met recycle teken gehad, waren allebij bagger helaas ;("
"1: Roze/Rood achtige mitsubishi's Waren echt knallers, eerst een halve, voelde hem niet en knalde een uur later een hele erbij. 10minuten na die hele was ik klaar. ontzettende goeie trip. 2: Blauw hartje Oneindige energie hiervan, was geweldig. kon door blijven gaan. 3: Witte dolfijn Wat een rot pil was dit, na 4 voelde ik nog niks, en besloot maar eens te stoppen. 4: Roze diamantje, was overigens de eerst keer en was een geweldige ervaring, uitgaan met je shirt uit haha (Ps; weet dat het niet op prijs word gesteld, maar weet iemand hier iets over rode duifjes en/of rode duiveltjes?) Overigens ben ik nog geen oranje Q's tegengekomen. vrienden van me op Moh wel."
"Olijfboompje zei: mephuser zei: Witte ken ik niet... Maar die vind je dus beter.. Het maakt me ook niet uit eigenlijk.. Ik slik niet meer Klik om te vergroten... Witte duifjes zijn zo'n 180-200 van wat ik weet. Mijn sterkste blijft toch de fastforward. Geniale pil. Ik slik ook niet meer, ik vind snuiven veel interessanter. Klik om te vergroten... Komt omdat snuiven veel verslavender is, oppassen dus ;]"
"Hey, Ik zit met de volgende vraag. Ik heb met carnaval longontsteking opgelopen, heb maandag mn laatste antibiotica genomen en ik vroeg me dus af ofdat ik deze zaterdag gewoon wiet kan roken, of xtc kan gebruiken? Zoja, wat zijn de risico's (het is gewoon binnen bij iemand thuis, mocht dit uitmaken) Heb al gegoogled en kon niks vinden, dus waarschijnlijk hebben mensen hier weinig tot geen ervaring mee. Alvast bedankt! Ps: En kan gewoon een peukie roken wel?"
"25tolife zei: Weet niet hoe erg het ontstoken is, of dat het een een dubbele is, maar toen ik een dubbele ontsteking had wou ik wel roken maar kon dat toch niet... 1 joint/sigaret stond gelijk aan 15-30 minuten hoesten toen Ik zou even wachten tot je lichaam weer hersteld is Beterschap! Klik om te vergroten... Dankje, ik had alleen mn rechterlong blijkbaar, en voel me nu al een stuk beter en heb net een sigaret gerookt, ging redelijk. maar besloten om die joint en xtc maar even te laten liggen"
"ik heb nu azitromycine gekregen, 3 daagse kuur. Ik heb gevraagd of dat ik kon drinken en dat mocht van de dokter, dus dan maar een beetje drinken"
"Tufnut zei: Een beetje? Wat is voor jou een beetje dan? Klik om te vergroten... Een beetje is 2 a 3 biertjes, ik drink zoiezo nooit veel. Dankje voor de reacties En de oorzaak? Carnaval, zat, eten, koude lucht, etc etc"
"Misschien komt het door de speed? Heb hier overigens geen argument voor, maar ikzelf heb het niet. vind roken juist super lekker als ik in m'n space zit, en minder lekker als ik niet aan het spacen ben."
"Jajajaja, nog maar 3 daagjes en dan flink raggen om Oranje snoepjes met een Q erop Kan niet wachten"
"Hmmm, het worden toch Groene canadezen ipv oranje Q-base. Hopen dat het lekkere snoepjes zijn!"