Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet/Xtc Na longontsteking?

Wiet/Xtc Na longontsteking?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mehmehmehLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, Ik zit met de volgende vraag.

Ik heb met carnaval longontsteking opgelopen, heb maandag mn laatste antibiotica genomen en ik vroeg me dus af ofdat ik deze zaterdag gewoon wiet kan roken, of xtc kan gebruiken?

Zoja, wat zijn de risico's (het is gewoon binnen bij iemand thuis, mocht dit uitmaken)

Heb al gegoogled en kon niks vinden, dus waarschijnlijk hebben mensen hier weinig tot geen ervaring mee.

Alvast bedankt!


Ps: En kan gewoon een peukie roken wel?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet niet hoe erg het ontstoken is, of dat het een een dubbele is, maar toen ik een dubbele ontsteking had wou ik wel roken maar kon dat toch niet... 1 joint/sigaret stond gelijk aan 15-30 minuten hoesten toen :rolleyes:
Ik zou even wachten tot je lichaam weer hersteld is :)
Beterschap!
m
mehmehmehLid
01-01-2024, 00:00
#3
25tolife zei:
Weet niet hoe erg het ontstoken is, of dat het een een dubbele is, maar toen ik een dubbele ontsteking had wou ik wel roken maar kon dat toch niet... 1 joint/sigaret stond gelijk aan 15-30 minuten hoesten toen :rolleyes:
Ik zou even wachten tot je lichaam weer hersteld is :)
Beterschap!
Klik om te vergroten...

Dankje, ik had alleen mn rechterlong blijkbaar, en voel me nu al een stuk beter en heb net een sigaret gerookt, ging redelijk. maar besloten om die joint en xtc maar even te laten liggen :)
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Verstandig. Geduld is een schone zaak. Je geduld zal de volgende keer met genot beloond worden.
m
mehmehmehLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb nu azitromycine gekregen, 3 daagse kuur. Ik heb gevraagd of dat ik kon drinken en dat mocht van de dokter, dus dan maar een beetje drinken
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een beetje? Wat is voor jou een beetje dan?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vraag ik me ook af als ik de topic titel lees, geef je lichaam de tijd, weet je de oorzaak van de ontsteking eigenlijk? Longontsteking die ik zwaar verwaarloosde heeft me 4 maanden ongeveer thuis gehouden met gemiddeld 40-39 graden koorts circa (met gevolgen van school daardoor ook toen). Heel kort samengevat had geen zin om uit te zieken maar moest wel..
Al het beste toegewenst!
Beterschap!
m
mehmehmehLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tufnut zei:
Een beetje? Wat is voor jou een beetje dan?
Klik om te vergroten...

Een beetje is 2 a 3 biertjes, ik drink zoiezo nooit veel.

Dankje voor de reacties :wink:

En de oorzaak? Carnaval, zat, eten, koude lucht, etc etc

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."