#1
Hey, Ik zit met de volgende vraag.
Ik heb met carnaval longontsteking opgelopen, heb maandag mn laatste antibiotica genomen en ik vroeg me dus af ofdat ik deze zaterdag gewoon wiet kan roken, of xtc kan gebruiken?
Zoja, wat zijn de risico's (het is gewoon binnen bij iemand thuis, mocht dit uitmaken)
Heb al gegoogled en kon niks vinden, dus waarschijnlijk hebben mensen hier weinig tot geen ervaring mee.
Alvast bedankt!
Ps: En kan gewoon een peukie roken wel?
Ik heb met carnaval longontsteking opgelopen, heb maandag mn laatste antibiotica genomen en ik vroeg me dus af ofdat ik deze zaterdag gewoon wiet kan roken, of xtc kan gebruiken?
Zoja, wat zijn de risico's (het is gewoon binnen bij iemand thuis, mocht dit uitmaken)
Heb al gegoogled en kon niks vinden, dus waarschijnlijk hebben mensen hier weinig tot geen ervaring mee.
Alvast bedankt!
Ps: En kan gewoon een peukie roken wel?