Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb een keer tijdens een truffel trip voor de grap deze opgezet HELEMAAL KAPOT gelachen. Echt kreeg geen lucht meer"
"Post hier je meest grappige, gedenkwaardige of flauwe paddo momenten! Ik trap af met de eerste: 1 zit de ander voor te lezen uit de donald duck waarbij de ander ook echt aandachtig luisterd. Hilarisch om twee volwassen mensen zo te zien zitten. een andere: Op een gegeven moment zagen wij allemaal een gezichtje in een bullit blikje. We gingen het blikje een naam geven ' Herman' en herman was degene aan wie je alles kon vragen. Op een gegeven moment waren we herman kwijt en begon ik te roepen: HERMAN!!! HERMAN!!. ben ook echt naar buiten gelopen en daar door gaan roepen. Toen besefte ik mij dat blikjes helemaal niet konden reageren"
"ImmortalTech zei: Mijn meest gedenkwaardige moment is dat ik de groep waarmee ik tripte kwijt was, waarna ik een open vlakte vond. Het was er echt prachtig. Toen ben ik onder een hele mooie boom in de zon gaan liggen met mn oordopjes in (rustige gitaarmuziek en LOTR muziek) en had echt de prachtigste CEV met het gelukkigste gevoel dat ik ooit heb gekend. Het voelde echt alsof ik alleen op de wereld was met het beste gevoel dat ik kon hebben. Mijn verbazing was dan ook erg groot toen ik na een tijdje mn ogen opendeed en 2 zwaar trippende goede vrienden boven me hingen. Toen hebben we met zn drieën hele blije gesprekken gehad, waarbij we telkens maar een paar woorden van een zin zeiden en toch elkaar begrepen. Eigenlijk vind ik bijna al mn trips legendary Klik om te vergroten... Dat soort gevoelens herken ik! Dat je elkaar enorm goed begrijpt zonder er veel woorden aan vuil te maken. Alsof je elkaar doorziet op zo'n moment."
"Ik en een kameraad van mij die met geen mogelijkheid een joint kon draaien. Zo'n beetje een uur bezig geweest maar we konden er niks mee. Terwijl we wisten dat het niet zo moeilijk moest zijn maar op een of andere manier wilde dat tabak niet blijven en ook het rollen ging niet. Zelfs het tabak er precies in krijgen was al een hele klus. Uiteindelijk erachter komend dat er natuurlijk ook nog wiet in moet"
"Ik kan mezelf soms helemaal gek maken als ik ga nadenken waarom we hier zijn. Of het heelal er altijd al was en zo niet, wat was ervoor dan? En als alles er altijd al was, waarom leef ik dan toevallig in dit moment en maak ik alles mee vanuit dit lichaam? Waar gaan we naartoe als we dood gaan? En als we nergens naartoe gaan, wat voor nut heeft het leven dan? Toen ik veel blowde ook wel eens de gedachte gehad dat alles nep kon zijn en ik het enige bewustzijn in het universum was. Maar dan zeg ik gewoon tegen mezelf dat ik even normaal moet doen met me hoofd"
"Heey lui! Meende dat hier al een topic over was maar die kon ik niet meer vinden dus vandaar een nieuwe. Benoem hier je favo tripmuziek en/of je favoriete muziekmomenten tijdens een (paddo)trip. Als begin: Deze vond ik enorm grappig: "bang bang biedie bang bang" police in helicopter - (aanrader icm paddo's en een joint) voor de warme zomer gevoelens! leip: (clip is ook de moeite waard om te kijken tijdens een trip!) deze haalde me een keer uit een dip tijdens een trip! Ik werd enorm vrolijk in een keer en begon met een denkbeeldige fluit door de kamer te springen:"
"ok sluit deze maar.. Ik zie net een topic van tripmuziek hier weer staan"
"hee sneeuwuil ik wens je het beste met je afkicken. mijn pa is verslaafd geweest en mijn moeder nog steeds. het is erg kut ik woon vanaf mijn eerste bij mijn opa en oma omdat ik anders in een of ander tehuis gepropt zou worden. mijn vader heeft inmiddels al een goed leven opgebouwd maar mijn moeder.... daar geloof ik niet meer in. die is te ver heen. ikzelf heb alleen ervaringen met paddo's en blowen en hou het daar ook gewoon bij. wil nog wel eens lachgas proberen . alleen als je zegt dat je gaat afbouwen weet ik gewoon zeker dat je er niet mee stopt. kijk christiane f of trainspotting maar, zeggen ze steeds: nog een laatste shotje om het af te leren, maar dat denken ze de hele tijd en mijn moeder heeft ook al genoeg pogingen gedaan om te stoppen. ze zwerft op straat. is heroine hoer. steelt bij vrienden en familie om maar aan drugs te komen. nu jij nog een beetje kan nadenken. als je er mee stopt stop er dan helemaal mee en niet afbouwen want dat lukt niet dat weet ik zeker, dan blijf je steeds denken: ik kan mezelf wel weer es een snuif permiteren. smijt die rommel weg nu het nog kan. anders gaat het alleen maar moeilijker worden. suc6"
"omdat het goed gaat met men vader ga ik daar af en toe wel eens heen en blijf ik daar wel eens slapen in het weekend. omdat mijn moeder mijn hele leven al verslaafd is. komt het (het klinkt misschien hard) minder hard aan. ik kan soms wel janken dat men moeder nog steeds zo leeft maar nu heb ik zoiets van: ik ken jou eigenlijk niet meer. ze is nooit echt een moeder voor me geweest en omdat ik bijna 18 ben is het een beetje te laat. mijn oma en opa zijn supertof. ook nog jong. rond de 60 en hebben alles voor me gedaan. omdat ze 2 verslaafde dochters hebben ben ik dus de enigste waar ze nog hoop op hebben zeg maar. als ik bijvoorbeeld aan de drugs zou gaan zouden ze gek worden zeker weten. ben een keer betrapt bij blowen en toen waren ze al zo van: het gaat de verkeerde kant op. ik wil ze ooit wel vertellen dat ik paddoos heb gegeten maar daar kan ik maar beter even mee wachten. ze horen wel steeds van alle kanten dat paddoos niet schadelijk zijn maar toch zeggen ze: als ik merk dat je dat doet ga je het huis uit. ook wel begrijpelijk natuurlijk. ze zouden niet nog zoon junkie aan kunnen. maar omdat ze zo tof zijn en zo veel voor me hebben gedaan heb ik met men oom afgesproken dat we een reisje voor hun gaan boeken kunnen ze ook een keer goed ontspannen. en mede door men opa en oma heb ik ermee kunnen leren leven en bovendien ben ik de enigste in de familie die hun nog trots kan maken (school enzo) hoewel ik school verschrikkelijk haat (niet de mensen maar de stress, heb een behoorlijk drukke opleiding nu) wil ik het gewoon afmaken al was het alleen voor hun"
"Kent iemand een smartshop of webshop die nog hawaiiaanse kweeksets verkopen? Daarnaast: Kent iemand een smartshop (liefst omgeving groningen) die paddo's nog los onder de toonbank verkopen? P.M. mag ook."