Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMcKennaii kweekset

McKennaii kweekset

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sinds kort begonnen aan een kweekset :grin:. Echt weer een keer zin in paddo's!
Zit nu op dag 3: de set is gesoaked, overtollig water is weggegooid en de set zit in de zak met een mooi condenslaagje erop.

vraagje:

Volgens de instructies moest ik ongeveer 2 kopjes lauw water in de zak doen na het soaken voor de luchtvochtigheid. Nu heb ik dit water er al een tijdje in, maar ik vraag me af: Is het niet beter om het water weg te doen of om de zoveel tijd te verversen? In stilstaand water komen namelijk bacterieen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
maxpayne zei:
Sinds kort begonnen aan een kweekset :grin:. Echt weer een keer zin in paddo's!
Zit nu op dag 3: de set is gesoaked, overtollig water is weggegooid en de set zit in de zak met een mooi condenslaagje erop.

vraagje:

Volgens de instructies moest ik ongeveer 2 kopjes lauw water in de zak doen na het soaken voor de luchtvochtigheid. Nu heb ik dit water er al een tijdje in, maar ik vraag me af: Is het niet beter om het water weg te doen of om de zoveel tijd te verversen? In stilstaand water komen namelijk bacterieen.
Klik om te vergroten...

Ik vind dat je beter geen water in de zak moet gieten... Bij mijn kweeksetjes deed ik het ook nooit, alleen om de zoveel tijd wat water verstuiven in de zak.
X
XtcPilKoenLid
01-01-2024, 00:00
#3
lekkker knalleeeee
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga lekker overdoseren gangstah.
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Okee

Ik heb mijn eerste oogst gedroogd en wel. Ik las overal dat ze gemakkelijk minstens een half jaar te bewaren zijn in deze staat. Dit moet ook want ik kan ze pas na 4 maand gebruiken omdat ik eerst in het buitenland zit. Nu is mijn vraag: Moeten die gedroogde paddo's nu in de vriezer, koelkast of kunnen ze gewoon in een luchtdichtzakje in mijn la bewaard worden?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
maxpayne zei:
Okee

Ik heb mijn eerste oogst gedroogd en wel. Ik las overal dat ze gemakkelijk minstens een half jaar te bewaren zijn in deze staat. Dit moet ook want ik kan ze pas na 4 maand gebruiken omdat ik eerst in het buitenland zit. Nu is mijn vraag: Moeten die gedroogde paddo's nu in de vriezer, koelkast of kunnen ze gewoon in een luchtdichtzakje in mijn la bewaard worden?
Klik om te vergroten...

Gewoon in zo een zakje op een donkere plaats, ik bewaar ze in zo een grote crac a nut pot.
Ze blijven zeker een jaar goed waarschijnlijk zelf veel langer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."