Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"alleen GHB, 't is leuk spul alleen ik wou dat ik wakker kon blijven..."
"Puur, makker."
"hulp Hallo Bitchie en Criminal, ik lees in alle berichten eigenlijk terug dat Criminal in zijn eentje niet van de G af kan komen. nu weet ik niet of het is toegestaan om het adres van een organisatie in de verslavingszorg te vermelden op deze site maar dan maar stiekem: http://www.dehoop.org/main.php?pagina_id=hulp_nodig ga daar eens kijken Criminal, en laat je niet afschrikken door het feit dat het een evangelische organisatie is. ik heb er zelf 3,5 maand gezeten en ik ben er uit gekomen als een ander mens. en als je niet gelooft, zoals ikzelf, dan accepteren ze dat en helpen ze je net zo goed. als je vragen hebt over hoe het er aan toe gaat en hoe een behandeling er uitziet dan hoop ik dat je me een privé bericht stuurt. 1 ding kan ik je wel zeggen, dit kan toch niet goed blijven gaan?? jarenlange verslaving los je niet op in 3 weken. denk erover."
"drmartin zei: Ik vraag me af of ze wel ervaring met ghb hebben. Er is niets ovet te vinden op hun site. Ghb verslaving is in ieder geval een verhaal apart en moet op de juiste manier gestopt worden anders kan het wel eens je leven kosten. Klik om te vergroten... Ze hebben er ervaring met alle typen verslaving, van gokken tot heroine en van wiet tot ghb, het maakt niet uit. Er zat een ook meisje dat 2 jaar aan de g verslaafd (geweest) was. Daarom waag ik ook te betwijfelen of direct van volop gebruiken naar 0 echt gevaarlijk is. Ik kan niet weten of ze voor haar opname al minderde maar je weet hoe moeilijk minderen is... Dat maakt ook niet uit, ze kunnen er ook met heroine verslaafden omgaan en daarvan is sowieso bekend dat je moet afbouwen, m.a.w. er is mogelijkheid tot het volgen van een afbouwprogramma. Nu hou ik er over op. :P"
"Ja je hebt het over een lekker roesje dus dan zou ik rustig beginnen. Voor een lekker roesje heb je echt niet meer dan 5 ml nodig."
"Mijn maag moet duidelijk wennen aan de G, ik heb de day after een wat rommelend gevoel en een soort metaalsmaak in m'n mond, die ik herken van de pillen die ik kreeg om van de drank af te komen. Het gaat nu al wel wat beter, omdat ik minder neem. Maar ik heb nog nooit hoeven overgeven, ook niet i.c.m. een paar halve liters bier."
"alcohol nicotine wiet hasj poppers cocaine speed XTC GHB"
"ghb"
"Flugeltje zei: maler zei: ghb Klik om te vergroten... hoi Klik om te vergroten... haaaai"
"Aking zei: 0,5 maar? dat dronk ik toen ik 12 was mietje! OT: pep Klik om te vergroten... held."