Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb wel vaak meegemaakt dat mensen longontsteking e.d. opliepen. vaak versneden met zooi als cafeinepoeder, of creatine (wtf). beste is gewoon vaste dealer, groot afnemen, dan krijg je vaak goed spul. als je een sealtje van 1g in de stad moet kopen van een sissend jochie voor 7 uero weet je dat t niks is natuurlijk."
"sporten nooit doen met speed. of je moet willen eindigen met gescheurde spieren en andere nare problemen als te uitgedroogd zijn door teveel zweten etc. dat is dan fysiek, je overschat jezelf ook nog eens dus nee, als je er serieus mee bent (zoals ik probeer) raad ik aan speed voor in een weekendje te houden (als je je rust pakt) en door de week ervanaf te blijven en genoeg vitaminen/eiwitten binnen te krijgen. succes met je schema!"
"mijn ervaring is dat het met GHB echt heel erg mis kan gaan. ik heb als uitsmijter bij 'bepaalde feesten" vaak genoeg mensen (voornamelijk vrouwen trouwens) met hartfalen in hun eigen kots en pis liggend van de dansvloer moeten sleuren, om vervolgens ermee in een ambulance te eindigen waar zo'n persoon dan moet worden gereanimeerd of aan het zuurstof o.i.d. dan zijn op technofeestjes een persoon of 8 per avond geen uitzondering helaas, en dat is dan ook niet altijd gewenst GHB gebruik. komt ook alleen bij GHB zo heftig voor, soms wat overmatig ketagebruik en de incidentele mdma/xtc doortripper (coke en speed is ook veelgebruikt natuurlijk, maar nooit last van die gebruikers) maar niks wat mensen zo oneervol en smerig op de dansvloer vertrapt laat worden en laat stikken in hun eigen kots dan GHB, ik hoef de rommel -mede daardoor- zelf dus echt niet."
"Rob070 zei: Hier nog een tip. De warmer de drugs zijn, hoe makkelijker dit te ruiken is voor een hond. De geurdeeltjes worden Makkelijker verspreid als de temperatuur hoog is. Als je dus een iets in je zak hebt zitten of al een tijdje in je boxershort, zit het natuurlijk snel op lichaamstemperatuur. Dan wordt het erg makkelijk voor een echte drughond. Probeer je spul dus zo lang mogelijk gekoeld te houden. Het liefst zelfs thuis in de vriezer leggen, vervolgens goed verpakken en eventueel gekoeld meenemen. Zo krijg je een minimale geurverspreiding. Pas natuurlijk ook op waar je met je handen aan zit.. en zit je onderweg in een auto lekker te blowen, ga er maar vanuit dat de hond je eruit pikt Klik om te vergroten... Klopt, scheelt een hele hoop als je t uit de vriezer meeneemt! NL kent inderdaad te weinig drugshonden verder, dus vaak zijn de honden die je treft niet erop getraind om drugs te ruiken, maar je spanning. Alleen al de suggestie van de aanwezigheid van honden brengt mensen die drugs meenemen vaak al op andere gedachten/in de stress, is de overtuiging van beveiligers/politie. De diensthonden hebben goed ontwikkelde zintuigen, waardoor angstige personen direct gesignaleerd kunnen worden en dus eruit gehaald kunnen worden om gevisiteerd te worden, "je zal immers wel iets te verbergen hebben". Een beveiligingshond signaleert onregelmatigheden al in een vroeg stadium, waardoor beveiligingsbeamten repressief kunnen handelen, is voornamelijk de gedachte waarvanuit gehandeld wordt."