Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb in januari ook een ceremonie gedaan en dat liep ook totaal anders dan ik had gedacht. Geen visuals, geen geheimen ontdekt van het universum, geen diepgaande gesprekken met Moeder Ayahuasca.. Het bleef allemaal zwart. Ik lag daar alleen maar te chillen en vond t allemaal wel prima. Ik begon met 1 heel glaasje en heb daarna nog 2x een half glaasje bijgenomen. Maar echt spectaculair was het op dat moment niet, ik dacht zelf dat er eigenlijk niks gebeurde. Achteraf is er wel degelijk veel gebeurd. De depressieve gevoelens die ik al maanden had waren na de ceremonie als sneeuw voor de zon verdwenen en zijn, nu we weer een paar maanden verder zijn, ook niet meer teruggekomen. Ik sta sindsdien echt anders in het leven. Ik geloof er heilig in dat aya jou precies geeft wat je op dat moment nodig hebt. En bij jou is het blijkbaar dit. Wat was de reden dat je een ceremonie bent gaan doen? En heb je je wel goed aan de voorschriften gehouden (geen drugs en alcohol in de weken ervoor en dieet volgen)?"
"Wat ze bij mij overigens ook zeiden is dat het de eerste paar keer zo kan zijn dat aya nog van alles moet los weken in je systeem (bijv als je ongezond geleefd hebt of veel onverwerkt trauma hebt) en dat je daarom niet teveel visuele dingen moet verwachten als je dit voor t eerst doet. De kans is aanwezig dat je je misschien alleen maar ziek gaat voelen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe jouw situatie was voorafgaand aan de ceremonie.."
"Ceremonies kosten vaak tussen de 150/300 euro van wat ik heb gezien, afhankelijk van waar je gaat. Bij veel plekken krijg je er ook standaard een overnachting bij en extra dingetjes zoals een ademsessie of rapé medicijn of wordt er live muziek gemaakt tijdens de ceremonie. Maar dat is overal anders. Heel belangrijk om ergens te gaan waar je je 100% goed bij voelt want je wil je helemaal kunnen laten gaan tijdens de ceremonie."
"hallo, ik heb afgelopen zondag voor de eerste keer truffels gebruikt ik vond het echt een geweldige ervaring die absoluut mn hele kijk op t leven heeft veranderd nu heb ik een vraagje: ik ben nog iets van 10 dagen alleen thuis en ik zou heel graag nog een keer willen trippen, want mijn ouders zijn nu op vakantie en als zij thuis zijn is daar geen gelegenheid voor hoe lang moet ik wachten totdat ik weer truffels kan gebruiken, want ik hoorde in de smartshop dat ik er wat tijd tussen moest laten maar ik heb geen idee hoe lang dat is.. alvast bedankt!"
"met dat het mn leven heeft veranderd bedoel ik dat ik door die truffels heb ontdekt dat er nog zoveel meer is dan 'het normale leven' en dat bedoel ik heel positief. ik vond het zo'n geweldige ervaring dat ik heel graag nog 1x wil, voordat mn studie en alles weer begint. nu in de vakantie heb ik alle tijd, dus vandaar wil ik t graag nu doen!"
"okee bedankt! zo maar even langs de smartshop dan"
"Hallo allemaal, ik heb van de zomer 2x truffels geprobeerd. Erg leuke ervaring, maar inmiddels begint het te kriebelen en wil ik het nog een keer met een vriendin gaan doen, die heeft echter alleen nog ervaring met XTC en nog nooit truffels geprobeerd. De vorige 2 keren dat ik ging trippen heb ik de truffels bij me thuis genomen, waar we niet gestoord konden worden door ouders en dergelijke. Nu kan het echter niet bij 1 van ons thuis want de ouders zijn gewoon thuis, dus zaten we erover te denken om ze in het bos te nemen. We hebben een groot bos op ongeveer 15 minuten fietsafstand en mijn vriendin vindt het ook wel een leuk idee om ze daar te gaan nemen, maar ik vraag me af: is een openbaar bos een goede setting om truffels te nemen? We gaan dan uiteraard wel op een rustig plekje zitten, maar ik heb nog nooit eerder buiten getript en ik wil graag ervaringen horen! Mvg, Major Tom"
"SnowGolem zei: Bij mijn laatste twee trips met Atlantis heb ik echt exact hetzelfde ervaren! De eerste keer vond ik het licht verontrustend, maar de tweede keer kon ik er gelukkig wel om lachen. Ik wist op een gegeven moment niet eens meer dat ik truffels genomen had! Ik had alleen wel een dosis van rond de 15g. Klik om te vergroten... Ik vond het echt heel heftig om dat te ervaren, was echt totaal de controle kwijt. Moet ook wel zeggen dat ik hierdoor voorlopig even geen truffels meer ga gebruiken."
"Kwak zei: KHet kinkt alsof je juist een fijne trip heb gehad? Je schrijft "maar de truffels hadden andere plannen met me.." Ik dacht en nu komen de donkere demonen op je pad. En wat fijn dat je een lieve tripsitter hebt en dat je zo'n liefde hebt kunnen ervaren. En dat op 7,5 gram. Ik heb met tripmiddelen werkelijk nooit het gevoel gehad of ik in realiteit ben beland of niet. Was dat toen beangstigend? Hoeveel dagen aya heb je gedaan? En weet je of je aya of alleen capi had? Dus de illegale of legale vorm? Klik om te vergroten... Ja ik vond sommige gedeeltes wel echt heel fijn, maar het was ook echt beangstigend en had aardig wat momenten waarop ik in paniek dreigde te raken. Ik dacht altijd dat enge visuals hetgene waren waardoor je bad kan gaan met truffels maar ik vond dit gevoel vele malen enger. Vraag me ook af of dit nou een vorm van ego death was, als je niet meer doorhebt dat je aan het trippen bent en alle grip op de realiteit verloren bent. Wat betreft de ayahuasca heb ik de illegale variant gehad, dus combi van caapi & DMT houdende plant, ik meen chacruna. Het was 1 nacht. Als jullie het interessant vinden kan ik daar ook wel een keer een tripreport over schrijven 🙃"
"Wat een verhaal, heel tof om te lezen. Met name dat stuk over de farao intrigeert me. Wat een ervaring moet dat zijn geweest 🤯"