Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMorgen truffels, paar vraagjes ivm hoofdpijn en misselijkheid

Morgen truffels, paar vraagjes ivm hoofdpijn en misselijkheid

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
majortomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal, long time no see.

Ik wil morgen voor t eerst sinds een jaar weer een keertje trippen met truffels. Vorige keer had ik geen fijne ervaring, ik kreeg heel erg hoofdpijn tijdens mijn trip en m’n mindset en setting was ook niet zo fijn waardoor ik me niet kon overgeven aan de ervaring en eigenlijk alleen maar lag te worstelen met mezelf en aan t wachten was tot t voorbij was. Desondanks was het wel een helende ervaring.

Ik heb het nu beter voorbereid. Ik heb een intentie gezet, ik heb mooie afspeellijst gemaakt met muziek uit mijn ayahuasca reis en ga het nu ‘s avonds thuis doen met kaarsjes en de galaxy projector aan. Mijn man gaat tijdens de trip voor me zorgen.

Mijn plan is om een halve portie Atlantis truffels te nemen (hier heb ik goede ervaringen mee) en hier thee van te trekken. Nu vroeg ik me af, zou het helpen om gember mee te laten trekken in de thee tegen de misselijkheid? Kan ik tijdens mijn trip gewoon paracetamol nemen als ik hoofdpijn krijg? En hebben jullie andere tips voor me om te zorgen dat het een mooie ervaring wordt? Ik doe dit niet om roze olifanten te zien maar echt om me te verbinden met het mijn ziel en universum, hoe cheesy dat ook klinkt.

Groetjes, majortom

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gember helpt, en cola ook.
Je kan gewoon paracetamol gebruiken naar mijn weten. Eventueel neem je het iets ervoor in.

Je weet nooit hoe je trip verloopt, soms kan je niks verdragen. Soms vind je het heerlijk om muziek te luisteren, fijne sfeerverlichting, lekkere bank met kussens en dekentje, eventueel matrasje in de woonkamer.

Maar vooral..accepteer wat er komen gaat, verzet je niet, dan haal je er het maximale uit.


Als de trip echt niet fijn is en je wilt er niet mee doorgaan, kan een benzo de scherpe randjes eraf halen. Ga er met zo min mogelijk verwachting in. Laat het over je heen komen en besef dat je de trip kan sturen.
Als je negatieve gedachtes krijgt gaat je trip ook de slechte kant op, je kan dit ook positief ombuigen
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik sluit me aan bij Mrloverdj. Dat je je overgeeft aan de ervaring is het belangrijkste (en ook het moeilijkste).

Ik ben ook altijd erg nerveus voordat ik de trip in ga en zeker als de comeup begint. Dit kan de headspace negatief beinvloeden wat daarmee ook mn trip altijd moeilijk maakt aan het begin. Zodra ik me volledig heb kunnen loslaten dan is het altijd bijna op slag leuk. Ook heb ik inderdaad benzos in huis, mijn voornemen is om ze niet te gebruiken maar puur het idee dat je een tripkiller hebt en je aan de rem kunt trekken geeft me al een hoop rust. Mediteren helpt mij ook om te weten dat ik mijn gedachten de baas ben en me niet hoef mee te laten slepen door mijn gedachtenstroom.

Wat wij altijd doen om onze trips een mooie ervaring te maken is zorgen we dat we perfect voorbereid zijn. Alle nodige boodschappen in huis, alles wat moet gebeuren afgehandeld, de kamer leuk ingericht met lampjes en dingen om naar te kijken, een goede temperatuur. Je trip wordt enorm beinvloed door je omgeving dus je moet zorgen dat je je helemaal op je gemak voelt en nergens druk om hoeft te maken.

Edit: Oeps, ik zie nu dat je afgelopen zondag al hebt getript. Sorry! Hoop dat het leuk was en dat je in de toekomst nog wat aan deze tips hebt :)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."