Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRC Clonazolam besteld maar ik heb een leeg pakket ontvangen, heb foto genomen, kunnen jullie mij mening gven?

RC Clonazolam besteld maar ik heb een leeg pakket ontvangen, heb foto genomen, kunnen jullie mij mening gven?

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
m
magnetarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb dus voor de eerste keer clonozlam gekocht maar daar zat helemaal niets in of ben ik mis ?


Hier is de foto:

Voorbeeld van bijlage IMG_9518.jpg weergeven




IMG_9518.jpg
106 KB


Klopt dit wel? Heb zelf zo een papiertje opgegeten maar dat was tegenvalelend.

Mag ik jullie advies aub??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
m
magnetarLid
01-01-2024, 00:00
#2
door dat ze door elkaar zaten denk ik Flubromazepam, 50 stuks besteld maar het waren er zoveel niet;
Ik zoek iets zoals zolpidem
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk dat pagoclone daar het dichtst bij komt, weet het niet zeker dus dat kan je het beste zelf even googelen
m
magnetarLid
01-01-2024, 00:00
#4
THANKS maar is meer als zopiclone
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#5
magnetar zei:
Ik heb dus voor de eerste keer clonozlam gekocht maar daar zat helemaal niets in of ben ik mis ?


Hier is de foto:

Voorbeeld van bijlage IMG_9518.jpg weergeven


IMG_9518.jpg
106 KB

Klopt dit wel? Heb zelf zo een papiertje opgegeten maar dat was tegenvalelend.

Mag ik jullie advies aub??
Klik om te vergroten...
Misschien even de kleine regels lezen van deze. V. En elke klant heeft rechten.
houdt het vriendelijk, zeg bijv. Laatst zaten er 3 in, zoooo tof.
Succes
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."