Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"BlackRobBlunt zei: Ben er nog nooit geweest tbh... waar zit die? Klik om te vergroten... Karel de Grotelaan 345, bij de rotonde in de buurt. Maar terug naar dat pink en new wave gesprek, ja idd sonde, maar heb gelezen dat new wave voor 3 maadnen dicht gaat en de pink voor een jaar (bron www.ed.nl/regio/eindhovenstad/4022099/E ... in-cel.ece). En de reden is dat de pink 250 kilo softdrugs had (wat echt fucking veel is, maar verbaasme niet want daar verkochten ze echt veel) en de new wave 15 kilo, en de regel is (zo als veel al weten denk ik) half kilo max, wat echt belagelijk is!!!! dat is juist wat een goede coffeeshop pero uur verkoopt. Tja ik blow niet meer dus veel last zal ik niet hebben maar wel zonde want zat graag te schaken in de pink. groetjes wasso"
"Bartyo zei: Kijk uit, bij de Pink is ongeveer 100 kilo minder gevonden, poltie heeft het aangepast. Bij de New wave is 27 kilo in totaal gevonden, dus die is een half jaar dicht!!! On topic: grasshopper de santa maria vind ik hele fijne wiet Klik om te vergroten... o kijk dat is mooi betekend dat de pink ook minder lang dicht zal zijn."
"hodgepodge zei: maxrelax07 zei: Vanwaar komt toch die 'helende' werking? (mythe door de pro-cannabis mensen uitgezonden???) Klik om te vergroten... Helend? Het werkt tijdelijk tegen hoofdpijn, misselijkheid en verminderd oogdruk enzo. Ook schijnt het iets te doen met je gewrichten waardoor mensen die daar klachten hebben het minder hebben als ze geblowd hebben. Maar echt helen doet het volgens mij niets. Klik om te vergroten... Bij gewrichten problemen word het zeker toegepast, maar dan rook je het niet, je wrijft het op je gewrichten, dat weet ik want mijn tante (die in amerika woont) heeft die gekregen van de docter na verzoek van haar (verzoek naar alternatieve geneesmiddellen)"
"Ik heb wat gezocht op het forum en op internet (wel beetje globaal niet echt intensief) maar niks gevonden. En vriendin van mij zegt dat je mdma kan roken en dat het ook best lekker is (het gevoel) en dat je het sneller en sterker voelt, maar daar ben ik wel skeptisch op en dus drugsforum kwam in mijn hoofd, heeft iemand van het forum dat ooit gedaan?? en als het wel zo is, was het wel de moeite waard of beter alleen bij slikken houden??? groetjes wasso"
"Ik vond het zo een gek idee dat ik het toch heb geprobeerd (gister), en tja je voeld het wel maar niks bizonders (mss heb ik te weinig gerookt). Dus wat Lauu zegt "zonde van de kristallen". Beter slikken of snuiven groetjes wasso"
"Echt bizzar, een vriend van me vertelde dat een gast had gezien in amsterdam die vloeibare mdma had en die in flesse champanje in deed voor de transport. Ik vind het echt handig, dadelijk als ik op rijs ga kan ik zo een fles menemen :P (want hij zei dat in elke fles 500 gram zat). Alleen tja die vriend van me lult best vaak, dus nou de vraag kan dat echt mogelijk zijn?? ik bedoel niet iets als 69 maar gewoon echte pure vloeibare mdma. groetjes wasso"
"Immo zei: Je kan gewoon je mdma door een vloeistof mixen? Klik om te vergroten... ja idd maar da kreeg je meer een 69 geval, maar nou dat je het zegt ja gewoon inn een oplosmiddel waar de mdma niet kapot maakt, ha dus het kan wel, hahaha wat dom van me, nu nog vinden waar die te vinden zijn :P . dus hier kan een slotje op"
"Wakkoe zei: magicwasso zei: Immo zei: Je kan gewoon je mdma door een vloeistof mixen? Klik om te vergroten... ja idd maar da kreeg je meer een 69 geval, maar nou dat je het zegt ja gewoon inn een oplosmiddel waar de mdma niet kapot maakt, ha dus het kan wel, hahaha wat dom van me, nu nog vinden waar die te vinden zijn :P . dus hier kan een slotje op Klik om te vergroten... koop een fles drinken en een gram mdma kristal? Klik om te vergroten... dat is dus geen optie want een hond kan makkelijk ruiken wat je bij hebt. Maar het zal net zo gaan als bij vloeibare coke dat vloeibare mdma.(Je maakt deze dinge juist vloeibaar voor transport niet om ze in te nemen)."
"Spor zei: Nou om te beginnen lijkt het mij chemisch gezien wel mogelijk om hypothetische "vloeibare MDMA" te maken. Pure (85%) mdma lost namelijk gewoon op in water. Als je erachter komt met hoe veel het water verzadigd is kun je precies de juiste hoeveelheid er in oplossen en dan heb je on principe die pure mdma. Waar jou vriend het over heeft lijkt me echter zware bullshit want volgens mij past een halve kilo mdma (500gram) niet eens in een lege fles champagne zonder de vloeistof er in ! Daarbij zou zo'n flesje behoorlijk duur zijn en wil jij denk ik niet onnodig een HALVE KILO !!! Mdma meenemen. En stel dat het waar zou zijn; ff simpel rekensommetje: zeg dat een fles champagne 70CL is, we maken het om het ruim te nemen en voor het rekenen even makkelijk en zeggen 100CL. Je lost 500gram op in die 100cl dat is 5gram MDMA per CL ! 1CL = 10ML. 5000mg dus in 10ml. 500ml dus in 1ml 250in 0,5ml. Dus een dosis van 125mg (prima dosis, meer als in de meeste pillen) zou in 0,25ml zitten. Dat is what, 5 druppels van het spul ? Hou er daarbij rekening mee dat die berekening hierboven voor geen meter klopt, want een halve kilo heeft heel wat volume. Als je dat zou mixen met 100cl vloeistof (wat sowiso al niet zou gaan wegens verzadiging) zou het heel erg uitzetten waardoor de verhouding mdma/vloeistof drastisch zou veranderen en de vloeistof die overblijft zou dus nog veel puurder zijn als in mijn berekining hierboven. Grof geschat zou je dan met 2 of 3 druppels een dikke vette pil evenaren. Ik zeg: BULLSHIT Klik om te vergroten... Yeah bedankt voor je seriusse antwoord, wat ik weet van deze champanje is dat je zo vloeibaar niet kunt nemen je moet persee iets mee doen dat sorgt ervoor dat je weer gewoon kristallen het, van de vloeistof zelf kun je niet spacen, zo als ik al eerder zei word alleen gebruikt voor transport. groetjes wasso"
"Angramar Temenos zei: Ellesdee zei: Wacky zei: "ok" Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten..."