Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is een welbekend iets, ook in mijn vriendengroep. Zodra er een bepaalde mate van dronkenheid in komt: - Komt er een rare sfeer te hangen, alsof iedereen wacht totdat iemand of het voorstelt, of zegt; Ik heb zojuist besteld. Enige remedie in ons geval is eigenlijk simpel en moeilijk tegelijk. Het gewoon niet doen, en deals maken met elkaar. Elkaar eraan houden. Anders zit je zo elk weekend weer aan de cocaine.."
"Verwijder de nummers van je dealers, zorg dat je met meer mensen omgaat die het ook niet doen. En vind iets dat de leegte kan vullen!"
"Ik luister eigenlijk altijd een playlist van de Eagles. Rustgevend, diepe teksten etc. Als klap op de vuurpijl vaak ook nog even dream on van Aerosmith erdoorheen."
"Via de Eustachius buis zijn je oren en neus verbonden. Dus ik denk als je te hard snuift dat het daar in de buurt zou kunnen komen. Als deze verstopt zit kun je dit namelijk oplossen met een bepaalde neusspray. Anderzijds zou je kunnen zeggen dat het gewoon komt door adrenaline, dat maakt je zintuigen scherper."
"Beste Lezers, Toen ik 16 was blowde ik best veel en ben eigenlijk sinds die tijd behoorlijk gestopt. Op mijn 19e heb ik nog een tijd gehad dat ik veel blowde (periode van 3 maanden). Maar elke keer stop ik ermee. Nu ben ik 25 en heb vorig weekend weer eens een joint gerookt. Deze rook ik puur omdat ik gestopt ben met het roken van tabak. Ik werd zooooo high... Geluiden kwamen heel anders binnen, beeld van mijn televisie en de geluiden die erbij hoorden klopten niet meer en ik kon me amper bewegen.. Kleuren waren anders en ik leek wel in een andere wereld aanwezig te zijn. Dit is mij nog nooit overkomen in de tijden dat ik blowde. (Misschien een keer met combinaties speed + MDMA). Hebben anderen dit misschien ook? Want als ik het aan mijn maten vertel herkennen ze hier niets van Benieuwd naar jullie bevindingen of uitleg."
"Hmm. Sterk punt, het was wel anders dan alle andere substanties. Moet wel zeggen dat het redelijk leek op LSA. Maar ja, uiteindelijk dan toch anders :')"
"Dat klinkt allemaal best logisch. Zal het dit weekend nog eens proberen, kijken of het net zo heftig is. Het was heerlijk maar totaal onverwacht, misschien heeft dat er natuurlijk ook wel mee te maken. Bedankt!"
"Benzoboss zei: En wie ga je drogeren? Klik om te vergroten... Daar spin ik het flesje voor in het midden van de dansvloer."
"En anders kun je altijd nog een nepplasser kopen, en een (nuchtere) vriend in het reservoir laten pissen"
"Precies wat Tekzorg zegt, AD(H)D en MDMA zorgt ervoor dat alles wat normaal druk in mijn hoofd is uitgesproken wordt. Speed is daarmee al helemaal (iets te) fijn. Omdat je ineens gefocust bent en je gedachten dwalen niet zomaar af. Doen ze dat wel dan ben je daar weer gefocust op. Maar goed, elke trip is anders. De volgende keer als jij bij wijze van spreke rustig bent zullen je vrienden misschien superdruk en energiek zijn! Neem het lekker zoals het is en doe wat voor jou goed voelt! Laat je lekker gaan Succes!"