Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mee eens, na LSD is speed één van de weinige middelen die je hebt om je weer overeind te helpen. Niet optimaal lichamelijk gezien denk ik maar als je moet ja dan moet je hè..."
"Dat dromen deed me denken aan een post van een poos terug: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?p=214809#214809 als je langer dan een dag of 2 niet slikt komen de verschijnselen: - vreemde elektrische gonzen in je ledematen - schokken in je hoofd vooral als je moe bent of als je in slaap valt - daardoor slecht slapen - angst - paranoia - levendige dromen, bijna nachtmerrieachtig - depressief en mogelijk nog erger. Ik ben tot bovenstaande lijst gekomen. Klik om te vergroten... Oppassen dus!!!"
"Op de één of andere manier krijg ik altijd trek na het gebruiken van speed of MDMA... Ik val er dan ook niet van af. (In de praktijk betekend dit dus dagelijkse vreetbuien...) alhoewel.. laat ik het erop houden dat ik normaal blijf eten en eigenlijk vrijwel niets merk van het geen honger meer hebben. Ik betwijfel dan ook of je speed kan gebruiken om af te vallen. Dan moet je denk ik zo weinig nemen dat je geen last krijgt van gewenning en zo."
"Luister goed naar jezelf als je aan het praten bent. Je hoort dan wel of je te snel praat, te veel, stottert of sljisjt... In die situaties: Rustig adem halen en RUSTIG de zinnen eruit gooien... Droge bek of strakke kaken kan ook vrij irritant zijn..."
"Marla Singer zei: Ben nu alweer twee nachten wakker op de pep en kan dus NIET meer normaal doen momenteel. Zit je in hetzelfde schuitje als ik momenteel, dan is het uiteraard geen aanrader om tussen die ouders te zitten! Klik om te vergroten... ik heb zelf ook dat ik 1 nacht zonder al te veel problemen kan overslaan maar een tweede dan wordt het iets te gek. Niet dat je met een omgekeerde trechter op je kop rond gaat rennen maar toch..."
"Ik vind coke meer iets voor kortere, sociale gelegenheden met vrienden samen bijvoorbeeld een avondje. Speed is duidelijk langduriger en minder sociaal."
"is 33 oud genoeg? Vlakbij den haag ook."
"Flowkes zei: Heb deze laatste tijd last van bloedneuzen , kwou het is drinken om dit te vermijden , heb je hiervoor meer nodig voor zelfde effect ofzo... ? doet iemand dit? tyy op voorhand Klik om te vergroten... Je hebt idd iets meer nodig en het effect is ook wat anders. vergeet ook niet dat het misschien wel een uur of langer duurt voor je het effect voelt... In drinken kan best maar dan moet je daarna liefst poetsen en een kauwgommetje nemen. Bommetjes hebben nauwelijks effect op je gebit. Niet meer of minder dan snuiven denk ik."