Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Balen dat het zo lang duurde voordat je wat voelde en dat het effect kort duurde. Ik zou ten eerste niet met 50mg MDMA starten maar met iets meer en gewoon 1x bijdoseren. Toen je die 20 minuten hard ging, had je last van je kaken, kon je makkelijk eten of kon je je telefoonscherm goed scherp zien? Kon je gemakkelijk inslapen? Misschien viel het wel mee hoe hard je ging. Verder kan het best wel even duren voordat de XTC inslaat. Heb vrienden waar het vaak 90 tot 120 minuten duurt voor ze iets voelen. Als je veel hebt gegeten van tevoren kan het langer duren voordat het inwerkt. Maar zes (!) uur lijkt me wat aan de lange kant. Zou sowieso (voortaan) proberen te beginnen met 100mg (halfje in jouw geval) en daarna als je op je piek zit van het effect 50mg (kwartje) bijdoseren."
"Yes doe dat ook vaak met een goede vriend haha. Op dat moment kan het me niks schelen wat andere er van vinden. Dan hebben we zo een momentje dat we lekker gaan, mooie mensen om ons heen, lekkere muziek... heerlijk. Begint gelijk weer te kriebelen"
"Heb een paar keer ervoor gedronken om een beetje in de stemming te komen. Maar ik zou niet meer dan 3 a 4 wijntjes drinken. Je verliest vocht wat je later die avond nodig gaat hebben en bovendien nemen de effecten van de XTC af icm alcohol. Ik zou een uur voordat je wat inneemt stoppen en het bij 3 a 4 houden. En als je weet dat je moeilijk kan stoppen na een paar wijn zou ik het helemaal niet doen. Have fun morgen"
"Ik ben geen dokter, laat ik dat voorop stelen. Je hartslag gaat iets omhoog als je MDMA gebruikt. Ik ben een paar mensen kwijtgeraakt doordat ze niet eerlijk waren over hun alcohol (drugs) gebruik ivm snel leegbloeden. Ik zou het gewoon aan je huisarts vragen als je je er erg zorgen over maakt, je betaalt er standaard voor via je zorgverzekering en het is dus ipc gratis. Bel even met je huisarts densoods, kost een paar minuten en je voelt je een stuk lekkerder. Je set en mindset is te belangrijk tijdens X om dat niet te doen"
"Als iemand z'n verhaal begint met dat het echt 100% waar is heb ik meteen de neiging het met een korreltje zout te nemen maar je hebt me zeker vermaakt. Gelukkig vielen de 'na-effecten' mee, alleen zand geproefd en een T-Rex zien vechten de dagen erna Als het allemaal klopt zou ik wel wat rustiger aan doen, probeer is te genieten van de XTC. Het is zoveel leuker als je wat minder doet en niet alleen maar 'hard gaat' en 'aan het 'spacen' bent. En grote kans dat je dan ook geen zand proeft de volgende dag."
"Ja, dat kan. Nee, je ziet niks over het hoofd. Maaarrrr, je kan het makkelijker in een vloeitje/capsule doen. Makkelijker en goedkoper. En als je je pillen test krijg je al geen troep binnen en sterke pillen kan je toch doseren? Snap het probleem niet zo, beetje moeilijk doen om het moeilijk doen als je t mij vraagt"
"Allereerst bestaat er geen 'veilige' dosis. Dat gezegd hebbende is een dosis van 1 tot 1,5 mg per kg lichaamsgewicht meestal een dosis met weinig risico (volgens Jellinek o.a.). Dus 55 mg tot 83 mg MDMA. Dus een kwartje of één derde deel van de pil ervan uitgaande dat je ze hebt getest natuurlijk."
"Laatste x rode ups en gele rollys roce, allebei rond de 200mg, gedoseerd in kwartjes... ging er heerlijk op. Hele relaxte heerlijke gevoelens, volgens mn vrienden uur lang met mn ogen dicht genoten van de muziek op de dansvloer Later wel natuurlijk iets meer speedy na het bijpakken."
"neboe zei: hallo, weet iemand of er een toeneming van overdosis in Nederland of europa zijn. bv Waarom zie ik haar of hem niet meer. vast bedankt, Neboe Klik om te vergroten... In Nederland neemt al jaren het aantal overdoissen door heroine (en andere opiaten) af. Dat neemt echter wel minder snel af dan het heroine (en andere opiaten) gebruik. Er stoppen dus meer mensen met opiaten dan dat er een overdosis krijgen. Veel drugsvoorlichtsite's geven aan dat dit misschien komt doordat oudere gebruikers (die blijven gebruiken) vatbaarder zijn/worden voor een overdosis, zo ook Jellinek. https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/hoeveel-mensen-overlijden-per-jaar-aan-een-overdosis-heroine/ Hierbij wordt er vanuit gegaan dat de oudere/langere gebruikers blijven gebruiken en dat er minder "nieuwe" jongeren aan een opiaat beginnen Wat betreft Europa, dat verschilt heel erg per land/gebied. Wij, als Nederland, zitten iets onder het gemiddelde met gebruikers en overdosissen."
"Hi allemaal, Ik gebruik ongeveer 3 keer per maand een halve gram coke per keer. Ik heb afgelopen weekend wederom wat coke genomen en ben van plan om naar awake te gaan as zondag. Ik heb al veel op het internet gevonden over dit onderwerp maar heb toch nog een vraag; Ik wil graag as zondag wat xtc gebruiken, ga ik dit fijn vinden ahv mijn coke gebruik? Cheerrss"