Real Rancour op Netflix is fucking awesome van Teeuwen, aanradertje voor de liefhebber.
#3
ps: akkoord hij is (of was) een mager ventje, maar zo'n ingevallen kaken krijg je niet zomaar, strakke bek, en zoals bijna alle shows zat ik bij de laatste twee op de eerste rij, en ondertussen heeft hij al een klein buikje, hoor, maar nog altijd strakke kaken!
dat is de volgende, Amerika! (is een heul groot land!)
#5
Het is geweten dat Teeuwen, een filosofisch, muzikaal en absurdistisch komisch genie, Coke snuift en Heroïne het lekkerste vindt.
Kijk hem in deze clip maar eens Coke-bekken trekken! Lachen!
#6
Jaaaaaa Hans Teeuwen. Je houdt ervan of je vindt het vreselijk, denk ik. Ik heb niet zoveel met comedy, vind het vaak maar opgefokt hysterisch gelul, teveel drukte aan mijn hoofd. Maar er zijn altijd uitzonderingen en Hans Teeuwen is er zo eentje voor mij, jeugdsentiment, vroeger nog veel naar geluisterd op mijn toenmalig hippe discman, lol. Ook niet bepaald de rust zelve op het podium, die Hansje, maar van hem kon ik het hebben. Hoe grover de humor hoe beter.
Ik wist wel dat-ie een drugsverleden heeft, maar het is me nooit eerder opgevallen dat-ie kaakschuivend op de planken stond eigenlijk, haha. ‘t Verbaast me helemaal niks.
Binnenkort toch nog eens een avondje nostalgisch clips gaan terugkijken.
#7
is toch algemeen bekend.
ik dacht dat ie het inmiddels wat rustiger aan deed.
#8
Haha, is me nooit opgevallen maar hij staat er wel strakkies bij ja. Ben nooit zo'n fan geweest van hem, maar ieder z'n ding!
#9
Media en showbussines zijn helemaal cokkie! Meer tv koppen die snuiven dan we zelf kunnen bedenken. Weet niet of iemand de belgische Jean-Marie Pfaf kent? Kwamen die 10tal jaar geleden om 5 u smorgens in de "coke" nachtclub van de stad tegen. Samen met zijn dochter en schoonzoon bloemetjes buiten zetten en van hen kwam de vraag bij mijn (toenmalige) dealer of die nog 2 x coke kon regelen voor hen. Ga je nergens in de media horen terwijl de pers en blauwe mannetjes, in burger dan wel, in die club meekeken vanuit een hoekje. Het kan allemaal. Zijn tenslotte ook mensen net als wij.
#10
Een ex van mijn broer werkte vroeger voor EndeMol en was (mede) verantwoordelijk voor de kleedkamers, wensen (eisen eigenlijk) en transfer van de BN’rs. Wordt gewoon coke geleverd bij de studio’s en artiesten ingang. En wordt nog geregeld soms door het personeel ook.
Zij zei altijd: niks is te gek voor die gekken!
#11
ik kwam midden jaren 90 eens Patrick Kluivert tegen op een housefeest, midden in een cordon van bodyguards.
en ik ken iemand die ooit coke heeft staan snuiven met Gordon op de plee.
#12
Ja, die strakke bekken vallen zeker op. Of het nou van de pep, sos of wat dan ook komt maakt niet uit. Trui was één van zn beste shows naar mijn mening.
Heerlijk kwartier lullen over precies niks hahah.
Edit: kan het even niet vinden, maar dat stukje dat Hans uitlegt dat in een groot land meer mensen kunnen wonen dan in een klein land. En dat in een grote schuur meer zagen passen dan in een kleine schuur... geweldig!!!
#13
Ik ben naar zijn show Echte Rancune geweest in Breda.
In die show vertelde hij over zijn tijd dat die speed spoot.