Ik ga geen productie bespreken enkel snuifcoke en zal even uitleggen wat basecoke nou precies is
Snuif coke oftewel cocaïnehydrochloride is in de puurste vorm (89,3%) een parelwit poeder of brok
Het kan ook een wat vochtig (plakkerig) soms wat gelige stukken erin brok zijn
Dit dient dan verhit te worden niet te warm handwarm zeg maar en dan klein maken dan is het weer helder wit
Bij de puurdere vorm zie je kristalletjes het heet dan flake of crystal coke Voorbeeld :
host images
Wat vooral een groot misverstand is omtrent pure cocaine is dat je er geen schade mee oploopt
Aan de neus maar dit is echt een hele foute gedachte juist doordat het zo sterk is vernauwen de slijmvliezen en bloed vaten veel meer dan met versneden coke
Waardoor het voor langere duur niet van bloed word voorzien en sneller beschadigd of afsterfd
Ik heb dit zelf ondervonden ik spreek helaas uit ervaring ik zal me nader verklaren
Ik heb een half jaar heel behoorlijk gesnoven zeg maar heel veel en het was altijd puur flake 80%+
In dit half jaar is mijn hele tussen schot door de midden er is een stuk van 5x2 cm compleet weg
Voor je neus is een 60% mix eigenlijk max te verdragen oftewel 1gram bestaande uit .600 cocaine en .400 versnijding
Ander fabeltje is geen paranoia die paranoia komt niet door de sterkte van de coke maar de stof cocaine heeft deze uitwerking in de hersenen er worden delen over geactiveerd en andere receptoren en stofjes in de hersenen uitgeput hier komt de paranoia vandaan
Wanneer cocaine in een lab word verrijkt oftewel de zouten eruit onttrekt krijg je max 99,1% pure
Cocaine vloeistof dit gebruiken ze soms nog in ziekenhuis om in de neus plaatselijk kort durent te verdoven en omdat het het bloed onttrekt is er makkelijker te snijden en te werken voor de specialist
Coke werkt niet zoals xtc pep etc op de receptoren serotonine maar spreek je dopamine aan
Hierdoor krijg je dat heerlijke gevoel van geluk en warmte
Gebruik je tevaak raakt de stof dopamine uitgeput wat soms wel weken tot een half jaar kan duren
Eer het hersteld is
Mocht je bvb anti psychotica gebruiken zal de coke minder effect hebben
Dit omdat anti psychotica dopamine afremt en afzwakt
Omdat de dopamine ervoor kan zorgen dat mensen zo in de war raken
Trouwens hoor hier niet maar wel handig misschien wanneer mensen antidepressiva gebruiken
Is het sterk af te raden mdma of xtc te gebruiken demedicijnen werken al op de serotonine receptoren ga je hierbij gebruiken zal je en minder voelen en je receptoren zwaar belasten
Je kan ze zelfs doen afsterven er bestaat ook kan op het serotonine syndroom
Maar goed dopamine peil daalt na coke gebruik Dit verklaard ook de enorme dip / depri voelen na gebruik en hierdoor vallen er nog heel veel mensen in de klauwen die coke word genoemd
Cocaine is 1 van de zwaardere verslavingen het is niet lichamelijk verslavend
Maar kruipt in je psyche en fuckt met je verstand
Voorbeeld uit eigen leven ik ben verslaafd geweest aan coke zwaar
Als ik nu soms alleen een fragment in serie of film zie aktiveerd gelijk die coke trek
Ik moet dan echt tegen me eigen verstand schreeuwen nee we halen niks
Door snuifcoke uit te koken met bvb ammoniak of water en maagzout haal je de vervuiling eruit en is het dus ontdaan van rotzooi de structuur atomen etc verbinden zich net iets anders
Maar let op het word niet puurder als dat het was het is dus niet bvb van 84% naar 95% gegaan dat zou dan hele goede handel zijn haha
Helaas is de meeste coke die verkocht word zwaar versneden voordat het verkocht word is het minimaal door de importeur aan de tussen handelaar en dan eind handelaar door geschoven
Importeur houd het puur de tussen handelaar versnijd tussen de 10-20% sommige eind handelaren gooien er wel 40% versnijding op dus dan word het dus nog maar 40%. (80+%) coke en 60 % versnijding in je zakkie of pakkie
Knip geen prijzen
Het zou ook zo zijn dat als je flake of pure coke wilt kopen zou het duurder moeten zijn
Nou dan raad ik je aan een ander te zoeken al is er voor de gemiddelde gebruiker gewoon niet aan te komen al denken vele dat wel mooi truukje van de dealer is zoiezo supermix toevoegen
Dat schitterd wekt de indruk van flakes wat ze ook doen is paracetamol verpletteren en de brokjes erbij gooien want een hoop mensen zeggen dan kijk dan zitten zelfs brokjes in
Wil je echt aan flake coke komen lukt dit enkel mocht je geïntroduceerd worden in bepaalde kringen anders garandeer ik dat je genept word
Helaas maar waar
ik raad je aan om het 1x in het lab te laten testen vaak zijn die flake* coke die iedereen kan krijgen gewoon versnedenmet supermix en 55-60% puur en dit is al heel wat voor nl
Waarom supermix zal je je afvragen?
Nou heel simpel het lijkt op coke maar het aller belangrijkste is namelijk het smeltpunt van supermix ligt hoger als cocaine dus mocht je als hobby test het uitkoken van een afgewogen hoeveelheid en daarna weer wegen komt het beter door de test want het gewicht van super mix gaat niet verloren
1 van de allergrootste fabeltjes is dat de coke wereld de gevaarlijkste is ik zal kort 1 en ander toelichten binnen de regels
Allereerst vergeet scarface toestanden allemaal fictie
Het zijn allemaal mensen en hebben gevoel mochten er misstanden zijn zal er ten alle tijden een paar x gepraat worden om een oplossing te vinden
Dat geschiet en gedoe is door straattuig en heel soms indd van de zware jongens dit gaat meestal om verraad of informatie verspreiden
maar het zijn normale mensen die praten liever dan schieten
Het zijn de straat jochies die zo overwillen komen en stoer doen
Maken de kleinere handelaren wat geld : nieuwe auto goud kleding alles
Maar geloof het of niet de grote jongens wonen in een rijtjeshuis hebben een 40 urige baan en een simpel golfje voor de deur nooit uiterlijk vertoon
En ja soms ligt er in een normaal rijtjes huis gewoon 40-200kilo
Prijzen niet toegestaan
Dit alles is op 'google' te vinden dus mag wel geplaatst worden denk ik
Ik hoop dat dit topic mag bestaan en mochten er meer vragen zijn stel ze gerust
Wie weet kan ik je beantworden
Laatste tip mocht je gaan ervaren dat je het klote vind als het bijna op is en dan je tel al bijna pakt geloof me pak je verstand beet en RENNEN
Zie nu dat ik niet de straat prijzen en inkoop prijzen mag beschrijven
Hier zal ik dan dus geen antwoorden opgeven!