Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWil graag wat dingen uitleggen en ophelderen omtrent coke

Wil graag wat dingen uitleggen en ophelderen omtrent coke

19 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Wil graag wat dingen uitleggen en ophelderen omtrent cok

Thanks, interessant! :)
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Wil graag wat dingen uitleggen en ophelderen omtrent cok

Dat klopt
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Wil graag wat dingen uitleggen en ophelderen omtrent cok

Coke is indd een middel wat erinsluipt je op den duur doet denken
Dat je niet zonder kan
Gek worden als het bijna op is
Uren bellen en rijden om er maar iets van te scoren

Ook bij matig gebruikt treed er schade op volgens mijn huisarts
Bvb 1-2x per week een gram geeft na een antal jaren ook een perforatie in het septum
Althans volgens de huisarts maar die kan het mis hebben natuurlijk...
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Wil graag wat dingen uitleggen en ophelderen omtrent cok

Even een voorbeeld wat ze gebruiken om nieuwe blokken te maken
Ze maken een mal ipv 500g voor 1000g en mixen dus oftewel gooien er zooi door
https://www.takatakasmart.nl/detail/943181/complete-set-20-ton-incl-500-gram-mal.htm en hoppa klaar
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Wil graag wat dingen uitleggen en ophelderen omtrent cok

Wat je verteld, coke valt inderdaad wel mee kwa schadelijkheid. Mits je het met mate doet. Ik deed misschien 1/3 gram eens in de 3 maanden. Voor mijn gevoel niet echt blijvende schade opgelopen.

Mensen zijn altijd geïntereseerd wat voor soort drugs ik heb gebruikt. Bij alles zeggen ze; oh cool, oh echt? Oh dat heb ik ook gedaan...leuk hé!

En dan kom je bij coke: WAT? BEN JE GEK? dat is super slecht voor je etc.

Ja het heeft echt een vreselijk slechte naam. Veel mensen stoppen het ook in hetzelfde vakje als heroïne etc.


Maar...wat ik wel moet vermelden. Coke is echt de grootste gluiperd van allemaal. Die shit is echt rete verslavend. Ben dus totaal niet verslavingsgevoelig heb bij geen een middel echt een lichamelijke en mentale behoefte gehad (ook al deed ik veel met regelmaat) (behalve sigaretten :P) maar coke. Ja dat is zo makkelijk in gebruik. Je voelt je fitjes, ik zou het zo op school, werk, tijdens etentje met mn ouders kunnen gebruiken. Gelukkig ligt die prijs zo hoog anders zouden er een stuk meer verslaafde zijn.

En een gram of twee per dag door je neus gaat uiteindelijk z'n tol wel eisen.
T
TallBlondeFrisianLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik gebruik (helaas) veel coke . Er is weinig echte goede te vinden de laatste tijd.
Vraagje , als het gewoon helemaal wit poeder is, is dat meestal toch gewoon ontzettend versneden? Of kan dat gewoon goede coke zijn wat helemaal fijn is genaakt? Eigenlijk wordt alles wel versneden, maar gewoon helder wit poeder kan dat wel goede zijn?
En de harde glinsterende brokjes vaak beetje langwerpig , waarvan je uit ervaring wel kan zien dat het geen paracetamol is, dat is toch meestal goede coke? Ik krijg zoveel verschillende met zoveel stoere verhalen...
Maar uit mijn ervaring zijn die glinsterde langwerpig brokjes vaak goed. Of kan dat ook zo gemaakt worden met andere middelen? Ik hou van dat scherpe spul maar Sommige dealers zeggen dit is lekker mild.. het hoort toch gewoon lekker scherp te zijn? En na ongeveer 3,4 minuten te verdoven ? Ik weet het soms echt niet meer . Heb geen vaste dealer met altijd zelfde lekkere spul, ziet er elke keer weer anders uit .
Helaas ken ik hier ook niemand die altijd hetzelfde heeft..
ik wil best wel wat meer betalen elst goede ie,
l
losbanditasLid
01-01-2024, 00:00
#7
TallBlondeFrisian zei:
Ik gebruik (helaas) veel coke . Er is weinig echte goede te vinden de laatste tijd.
Vraagje , als het gewoon helemaal wit poeder is, is dat meestal toch gewoon ontzettend versneden? Of kan dat gewoon goede coke zijn wat helemaal fijn is genaakt? Eigenlijk wordt alles wel versneden, maar gewoon helder wit poeder kan dat wel goede zijn?
En de harde glinsterende brokjes vaak beetje langwerpig , waarvan je uit ervaring wel kan zien dat het geen paracetamol is, dat is toch meestal goede coke? Ik krijg zoveel verschillende met zoveel stoere verhalen...
Maar uit mijn ervaring zijn die glinsterde langwerpig brokjes vaak goed. Of kan dat ook zo gemaakt worden met andere middelen? Ik hou van dat scherpe spul maar Sommige dealers zeggen dit is lekker mild.. het hoort toch gewoon lekker scherp te zijn? En na ongeveer 3,4 minuten te verdoven ? Ik weet het soms echt niet meer . Heb geen vaste dealer met altijd zelfde lekkere spul, ziet er elke keer weer anders uit .
Helaas ken ik hier ook niemand die altijd hetzelfde heeft..
ik wil best wel wat meer betalen elst goede ie,
Klik om te vergroten...

Naar mijn idee maakt dat fijn/grof, glinsters/dof etc. niet zoveel uit. Ook het verdovende effect kan je makkelijk nabootsten met bijv. lidocaïne. Opgewekt of zelfs onrustig kan weer komen door cafeïne. Als je het niet laat testen heb je geen idee wat je in je neus stopt en kan niemand op basis van kleur/geur/structuur iets zeggen over jouw coke.

Trap alsjeblieft vooral niet in die praatjes van flake, champagne, diesel of al die andere gekkigheid die ik inmiddels heb langs zien komen.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Champagne gaat over mdma
Flakes bestaat wel degelijk je hebt er ervaring voor noeig het te herkennen
Diesel?? Je bedoelt kerosine?
Kerosine is best goede indicatie
Maar indd laten testen is het beste

Als ik me flake of kris blokken kleine maak is het ook helder wit fijn poeder
Ja flakes en krissie etc 80+ is er gewoon dat zijn geen 'verhaaltjes'
Of te wel zonder lab of verteouwde dealer cq goede connectie ist enkel gissen

Een keuring lang verpig blikje doet me denken aan een her pers goede coke verdoofd indd niet geljjk

Maar echt zonder vaste dealer of connectie is het vergelijkbaar met auto rijden geblind doekt test de samples van verschillende dealers of ga op zoek naar hun leveranciers niet tevreden gewoon door zoeken

Pap is aan met wat columbianen dominicanen of peruanen
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Champagne nog nooit gehoord over coke wel over mdma
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Bedankt voor je info!
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Wil graag wat dingen uitleggen en ophelderen omtrent cok

Wat is supermix nou precies? Ik dacht altijd de straatnaam voor fenacetine. Weet dit alleen niet zeker.
l
losbanditasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha mijn dealer zegt soms dat hij 'champagne' heeft en da ik moet oppassen omdat het erg sterk spul is. Heb het laten testen en het was inderdaad ongeveer hetzelfde als wat ik meestal kreeg qua sterkte. Elke dealer zal zijn eigen tructjes/naampjes hebben.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ga geen productie bespreken enkel snuifcoke en zal even uitleggen wat basecoke nou precies is

Snuif coke oftewel cocaïnehydrochloride is in de puurste vorm (89,3%) een parelwit poeder of brok
Het kan ook een wat vochtig (plakkerig) soms wat gelige stukken erin brok zijn
Dit dient dan verhit te worden niet te warm handwarm zeg maar en dan klein maken dan is het weer helder wit

Bij de puurdere vorm zie je kristalletjes het heet dan flake of crystal coke Voorbeeld :

host images


Wat vooral een groot misverstand is omtrent pure cocaine is dat je er geen schade mee oploopt
Aan de neus maar dit is echt een hele foute gedachte juist doordat het zo sterk is vernauwen de slijmvliezen en bloed vaten veel meer dan met versneden coke
Waardoor het voor langere duur niet van bloed word voorzien en sneller beschadigd of afsterfd
Ik heb dit zelf ondervonden ik spreek helaas uit ervaring ik zal me nader verklaren
Ik heb een half jaar heel behoorlijk gesnoven zeg maar heel veel en het was altijd puur flake 80%+
In dit half jaar is mijn hele tussen schot door de midden er is een stuk van 5x2 cm compleet weg
Voor je neus is een 60% mix eigenlijk max te verdragen oftewel 1gram bestaande uit .600 cocaine en .400 versnijding

Ander fabeltje is geen paranoia die paranoia komt niet door de sterkte van de coke maar de stof cocaine heeft deze uitwerking in de hersenen er worden delen over geactiveerd en andere receptoren en stofjes in de hersenen uitgeput hier komt de paranoia vandaan

Wanneer cocaine in een lab word verrijkt oftewel de zouten eruit onttrekt krijg je max 99,1% pure
Cocaine vloeistof dit gebruiken ze soms nog in ziekenhuis om in de neus plaatselijk kort durent te verdoven en omdat het het bloed onttrekt is er makkelijker te snijden en te werken voor de specialist

Coke werkt niet zoals xtc pep etc op de receptoren serotonine maar spreek je dopamine aan
Hierdoor krijg je dat heerlijke gevoel van geluk en warmte
Gebruik je tevaak raakt de stof dopamine uitgeput wat soms wel weken tot een half jaar kan duren
Eer het hersteld is
Mocht je bvb anti psychotica gebruiken zal de coke minder effect hebben
Dit omdat anti psychotica dopamine afremt en afzwakt
Omdat de dopamine ervoor kan zorgen dat mensen zo in de war raken
Trouwens hoor hier niet maar wel handig misschien wanneer mensen antidepressiva gebruiken
Is het sterk af te raden mdma of xtc te gebruiken demedicijnen werken al op de serotonine receptoren ga je hierbij gebruiken zal je en minder voelen en je receptoren zwaar belasten
Je kan ze zelfs doen afsterven er bestaat ook kan op het serotonine syndroom
Maar goed dopamine peil daalt na coke gebruik Dit verklaard ook de enorme dip / depri voelen na gebruik en hierdoor vallen er nog heel veel mensen in de klauwen die coke word genoemd
Cocaine is 1 van de zwaardere verslavingen het is niet lichamelijk verslavend
Maar kruipt in je psyche en fuckt met je verstand
Voorbeeld uit eigen leven ik ben verslaafd geweest aan coke zwaar
Als ik nu soms alleen een fragment in serie of film zie aktiveerd gelijk die coke trek
Ik moet dan echt tegen me eigen verstand schreeuwen nee we halen niks

Door snuifcoke uit te koken met bvb ammoniak of water en maagzout haal je de vervuiling eruit en is het dus ontdaan van rotzooi de structuur atomen etc verbinden zich net iets anders
Maar let op het word niet puurder als dat het was het is dus niet bvb van 84% naar 95% gegaan dat zou dan hele goede handel zijn haha

Helaas is de meeste coke die verkocht word zwaar versneden voordat het verkocht word is het minimaal door de importeur aan de tussen handelaar en dan eind handelaar door geschoven
Importeur houd het puur de tussen handelaar versnijd tussen de 10-20% sommige eind handelaren gooien er wel 40% versnijding op dus dan word het dus nog maar 40%. (80+%) coke en 60 % versnijding in je zakkie of pakkie
Knip geen prijzen

Het zou ook zo zijn dat als je flake of pure coke wilt kopen zou het duurder moeten zijn
Nou dan raad ik je aan een ander te zoeken al is er voor de gemiddelde gebruiker gewoon niet aan te komen al denken vele dat wel mooi truukje van de dealer is zoiezo supermix toevoegen
Dat schitterd wekt de indruk van flakes wat ze ook doen is paracetamol verpletteren en de brokjes erbij gooien want een hoop mensen zeggen dan kijk dan zitten zelfs brokjes in
Wil je echt aan flake coke komen lukt dit enkel mocht je geïntroduceerd worden in bepaalde kringen anders garandeer ik dat je genept word
Helaas maar waar
ik raad je aan om het 1x in het lab te laten testen vaak zijn die flake* coke die iedereen kan krijgen gewoon versnedenmet supermix en 55-60% puur en dit is al heel wat voor nl
Waarom supermix zal je je afvragen?
Nou heel simpel het lijkt op coke maar het aller belangrijkste is namelijk het smeltpunt van supermix ligt hoger als cocaine dus mocht je als hobby test het uitkoken van een afgewogen hoeveelheid en daarna weer wegen komt het beter door de test want het gewicht van super mix gaat niet verloren

1 van de allergrootste fabeltjes is dat de coke wereld de gevaarlijkste is ik zal kort 1 en ander toelichten binnen de regels
Allereerst vergeet scarface toestanden allemaal fictie
Het zijn allemaal mensen en hebben gevoel mochten er misstanden zijn zal er ten alle tijden een paar x gepraat worden om een oplossing te vinden
Dat geschiet en gedoe is door straattuig en heel soms indd van de zware jongens dit gaat meestal om verraad of informatie verspreiden
maar het zijn normale mensen die praten liever dan schieten
Het zijn de straat jochies die zo overwillen komen en stoer doen
Maken de kleinere handelaren wat geld : nieuwe auto goud kleding alles
Maar geloof het of niet de grote jongens wonen in een rijtjeshuis hebben een 40 urige baan en een simpel golfje voor de deur nooit uiterlijk vertoon
En ja soms ligt er in een normaal rijtjes huis gewoon 40-200kilo

Prijzen niet toegestaan

Dit alles is op 'google' te vinden dus mag wel geplaatst worden denk ik
Ik hoop dat dit topic mag bestaan en mochten er meer vragen zijn stel ze gerust
Wie weet kan ik je beantworden

Laatste tip mocht je gaan ervaren dat je het klote vind als het bijna op is en dan je tel al bijna pakt geloof me pak je verstand beet en RENNEN

Zie nu dat ik niet de straat prijzen en inkoop prijzen mag beschrijven
Hier zal ik dan dus geen antwoorden opgeven!
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Wil graag wat dingen uitleggen en ophelderen omtrent cok

Supermix; uniek in samenstelling en gebruik. Supermix is samengesteld uit cafeïne, manitol en lactose

Zit ook een schittering in om het zo op flake coke te doen lijken
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Wil graag wat dingen uitleggen en ophelderen omtrent cok

BTW Heb je het ook wel eens gebased?
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Wil graag wat dingen uitleggen en ophelderen omtrent cok

Ik vraag me ten eerste af wat deze vraag aan de hand van mijn gedeelde info terzake doet

Maar zal hem beantwoorden:

Ja ik heb gebased chinezen pijpje met filters en glazen pijpje

Mijn mening erover is
Ik vind het goor
Zonde van de coke ivm korte effect
Hele ruimte meurt
En iedereen denkt dat je nu echt je diepte puntt bereikt heb
Nee ik vind het echt niets

Jij?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Wil graag wat dingen uitleggen en ophelderen omtrent cok

Wanneer cocaine in een lab word verrijkt oftewel de zouten eruit onttrekt krijg je max 99,1% pure
Klik om te vergroten...

huh?
Als alle zouten eruit worden gehaald ben je je cocainehydrochloride kwijt (snuifcoke is een zout).
Als je bedoeld dat de HCl eraf gesloopt wordt heb je gewoon 100% pure cocaine. Hoe kom je op 99.1%?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Wil graag wat dingen uitleggen en ophelderen omtrent cok

Fool zei:
Wanneer cocaine in een lab word verrijkt oftewel de zouten eruit onttrekt krijg je max 99,1% pure
Klik om te vergroten...

huh?
Als alle zouten eruit worden gehaald ben je je cocainehydrochloride kwijt (snuifcoke is een zout).
Als je bedoeld dat de HCl eraf gesloopt wordt heb je gewoon 100% pure cocaïne. Hoe kom je op 99.1%?
Klik om te vergroten...

Scherp opgemerkt ben er ook benieuwd naar; vandaar deze kickfeed :)
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Wil graag wat dingen uitleggen en ophelderen omtrent cok

Fool ik heb een foutje gemaakt indd zat er .4 naast excuus! Hier verklaring:

Pharmaceutical cocaine usually has a purity maximum of 99.5% and typically has little (if any) coca-related impurities. For example, none of the cinnamoylcocaines or truxillines (the most common alkaloids co-extracted with cocaine from coca leaf) have been detected in pharmaceutical cocaine. The most commonly identified impurities include benzoylecgonine, cocaethylene (ethyl cocaine), ecgonine, methyl ecgonine, and norcocaine. The hydrolytic impurities, i.e., benzoyl ecgonine, ecgonine, and methyl ecgonine, are not a result of the production process itself, but rather arise from degradative hydrolysis of cocaine hydrochloride over time. Cocaethylene results from transesterification of the C-2 carbomethoxy moiety during the initial industrial extraction of the coca leaf15, while norcocaine results from the overoxidation of cocaine base during one of the purification steps.

Jullie snappen hopelijk wel dat ik dit niet ga vertalen
Het komt er volgens mij op neer dat er in de coca plant onzuiverheden zitten

Kan niet slapen en helaas niets meer aan ne eerste post toevoegen maar zal nog het 1 en ander delen ik heb het idee dat mensen er best in geinteresseerd zijn
En ik vind het zelf ook weleens fijn om te kunnen delen en ventileren
Dit zijn geen dingen om ff leuk in de groep te gooien op een verjaardag haha


Als je coke op je tong doet en het verdoofd meteen
Is dat juist niet goed ookal denken veel van wel maar dan zot er licocaine door

Als de verdoving na een minuutje of 2 opkomt om vervolgens je totale mond te verdoven Voor een 10-20tal minuten
Wanneer je coke tussen je vingers draait wat gebeurd er dan? Blijven er poeder en brokjes over? Dan heb je slecht spul!
Goede coke word snel een papje en binnen notime opgenomen in je huid en dus niet neer voelbaar

flake coke ook wel crystel genoemd meurt als de ziekte naar kerosine als je het snuift ook en het schiet in je keel :tongueout:uke:

Ik lees iets over lage prijzen
Als je daar iets in die wereld wil doen
Raad ik je aan de iets duurdere te kopen
Die tegen spotprijs zijn namelijk nieuw geperst

Ik heb via 'google' een keer een blok gezien met int midden plastic
In de jungle gebruiken ze houden persen hier metalen die ze met platic afdekken
En 1 of ander middel erop spuiten om het plakken tegen te gaan
Die goedkopere blokken zijn ook kei en keihard
Zelfs met een mes bijna niet te doen knalt alle kanten op
Een goed blok mocht je hem door zagen zie je dat die is opgemaakt uit laagjes
Met indd kristal vorming maar niet zoveel als op de foto van drop

Ander soort blok is wat vochtig niet klein te maken lijkt wel klei
Het is licht smeuig en wit gelig van kleur
Bord 30 sec in de magnetron handwarm laten worden
Coke verdelen en na een minuut is het vocht eruit
Wanneer je het erop legt niet erboven hangen die damp kerosine geur prikt aan je ogen en neus
En kan je verpulveren
Maak je je bord te warm smaakt de coke heel zuur
Ik kan hier niet de prijzen van elk soort delen maar er zit wel een aardig verschil tussen
Maar ook hier geld goedkoop is rotzooi

Ik mag dit denk ik wel zeggen er zit een verschil van 1/3 in
Alleen die harde zooi is maar 62% max
Die columbiaanse is altijd 80% of hoger
Die testen ze allemaal op locatie als er nieuw vlees is zeg maar
Chemische test met aantal vloeistoffen
Maar ook kookpunt test tot 10 graden onder smeltpunt cocaine dan wegen ze en gaan ze naar
197 graden dan smelt de coke weg soms pas bij 200 btw en wat er overblijft is weer andere troep
daarom kan je ook nooit uitgaan van uitkoken in ammoniak er zijn zoveel stoffen met een hogere temperatuur om te doen oplossen dat uitkoken niet precies genoeg is

Cocaine (puur dus, 89,3: 195°C
Mannitol: 165°C
Lidocaine:68 °C
Inositol: 225-227 °C

Ze passen ook weleens zuurbase extractie toe dat is veel ingewikkelder
Ga het dan ook niet uittypen


Ik vind het aan de ene kant zeer erg dat die dealers er zoveel mee rotzooien
Maar aan de andere kant jezus wat zijn veel gebruikers goed gelovig
1 ding vertrouw nooit een dealer als je niet word genept met versneden of bewerkte coke
Dan zeggen ze wel ik pak er niet veel op maar houd het wel schoon
Terwijl zijn inkoop mega laag is
Ik vind het begrijpelijk maar ook vervelend dat er geen prijzen neegezet mogen worden zal ik ook niet doen
Maar je zal versteld staan van de gemiddelde inkoop prijs alleen daarom is het al een schande dat ze vervolgens ook nog versnijden om op die manier nog meer te verdien
Je word hoedan ook genept maar ik haal altijd hetzelfde bij deselfde maar laat ongeveer toch 6x per jaar het testen het is maar 120mg he
Gaat wel over je geld en belangrijker gezondheid
Wie weet wat die schitteringen echt zijn!
Die niet te verwijderen zijn
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Wil graag wat dingen uitleggen en ophelderen omtrent cok

Kortom supermix is geen vast gegeven, het kan een mix van allerlei stoffen zijn?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."