Dihydrocodeine is a semi-synthetic morphinan opioid analgesic prescribed for pain, or as an antitussive (either alone or compounded with paracetamol or aspirin). It was developed in Germany in 1908 and first marketed in 1911.[2]
m.psychonautwiki.org
Voor een begin dosis zou ik persoonlijk voor het lagere einde van een common dosage gaan.
Als je de mogelijkheid hebt dan raad ik aan om een antihistamine erbij te nemen tegen de misselijkheid en de jeuk.
#3
maar wat is dan een lagere dosis? grtz
#4
ik heb het geprobeerd voor de eerste keer en het gevoel is niet mis. beetje dizzy,loom, maar aangenaam. een warm gevoel van rust. ik ben tot 50 ml gegaan. maar het gevoel zal wel bij iedereen anders zijn denk ik. wel zeer verslavend denk ik zeker mee opletten
#5
Neem 40-50ml...
#6
Dan is jouw ervaring me DHC positiever van mijn ervaring met oxycodone.
Yay