Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik heb gisteravond 2 blauwe dolfijnen tegelijk ingeslikt. Na uren wachten had het toch geen effect, toen ik ze in men mond stak proefde ik geen vieze chemische smaak. Nu vraag ik me af of dat iemand weet hoe dit zou komen. Misschien komt het omdat ik vorige week al pillen op had. of nep pillen??"
"Re: 2 blauwe dolfijnen ingeslikt zonder effect. maar waarom? rustig aan yo het waren pillen van ong 100 mg (zei de dealer) vandaar dat ik ze tegelijk heb genomen en ja moest een langere tussentijd nemen tussen de vorige en deze keer heeft iemand van jullie ooit pillen tegengekomen zonder dat vieze xtc smaak want deze hadden geen smaak vandaar dat ik vermoed dat ze nep zijn"
"hahaha ik haat het wanneer dealers 0.9 meegeven zelfs voor wiet"
"theholyganja zei: Je zei dat je ook al LSD hebt gedaan. Kan je daar ergens een tripreport van schrijven? Klik om te vergroten... viewtopic.php?f=21&t=53648"
"fgamer zei: SmartieAndMe zei: Heftig...! Ik begrijp zeker dat je door zo'n ervaring wel wilt leven met de dag. Het is alleen lastig om een balans te vinden. Je wilt natuurlijk zoveel mogelijk uit je leven halen, maar dat haal je alleen door een balans te vinden. Als je nu veel gebruikt kun je daar later last van krijgen waardoor je er dan misschien weer niet ten volste van kunt genieten, maar als je het andersom redeneert als je nooit gebruikt en je komt te overlijden heb je misschien dingen gemist. Wat wij alleen bedoelen met die leeftijden, is dat je geen minderjarigen moet gaan aanraden om te gaan gebruiken omdat er genoeg mensen zijn die daar hun leven lang klachten van houden. Als je zelfs maar bij één persoon kunt voorkomen dat ze die klachten krijgen door dat niet op internet te schrijven, is dat al een gewin toch? Keep it up! Klik om te vergroten... Inderdaad, maar als ze het toch doen, liever geef je ze dan zoveel mogelijk informatie over de drug. Als ik binnenkort een zoon heb, zal ik wiet niet verbieden. (vanaf zijn 14de) Maar wees maar zeker dat ik zijn wiet wil kopen, je weet maar nooit wat ten ronde gaat. (Mijn vriendin denkt daar ook zo over.) Nu denken jullie vast, ''wat onverantwoordelijk''. Nou heb liever dat hij af en toe rookt in mijn bijzijn, dan dat hij met wie weet wat een kinderen zit rond te hangen op de straten en welke rotzooi dan ook aan het roken is. snap je? Ik wil ook niet zeggen dat meteen als hij 14 is ik hem wiet ga geven, maar als hij hier interesse toe heeft, en ik merk dat hij het al gedaan heeft achter mijn rug.. dan wel. Klik om te vergroten... denk er helemaal hetzelfde over"
"hallo ik ben een jongen van 14 en heb voor het eerst xtc uitgeprobeerd. dit is de eerste report dat ik plaats op deze pagina dus ben er niet goed in deze week nog ben ik stiekem naar buiten gegaan wanneer mijn ouders zijn gaan slapen ongeveer rond 2u 's nachts dus ik ben buiten en ik sms een paar vrienden en vraag hun waar ze zijn, 1 van de vrienden stuurt dat hij naar een feest is gegaan dus ik ga naar dat feestje genaamd spiegeltent in Antwerpen. Ik kom aan op da feestje en ik zie mijn (wiet)dealer ik ga hem begroeten en koop nog een halve gram wiet voor 5euro daarna ging ik naar men vrienden we gingen er direct 2 jointjes van rollen en daar zaten we dan te smoren en even naar binnen gegaan wat drinken terwijl wij binnen waren was mijn dealer nog buiten, ik zeg even tegen men vrienden dat ik naar buiten ga ik ben buiten en zie mijn dealer x verkopen aan een paar meisjes en ik was er eigenlijk al een tijdje naar opzoek dus ik ga naar men dealer en vroeg aan hem of hij er 1 kon verkopen maar hij wou niet dat ik het ging gebruiken dus ik zei dat het voor een vriend was dus hij zegt oke ik zie hem een klein wietzakje tevoorschijn halen met wel meer dan 30 pillen in waarvan hij mij er 1 geeft voor 5euro ik kijk naar dat pilletje en er stond DUREX op ik hou da pilletje bij voor straks ik wou het niet op het feest zelf nemen want ik was bang dat men vrienden het doorgingen hebben want ze haten pillen het was ondertussen al 5u ofzo en wij zitten daar nog op da feestje en men vrienden gingen door dus ik ging mee achterop op de fiets ze hebben mij bij groenplaats afgezet toen iedereen weg was, was het tijd om het uit te proberen het was 6u15 toen ik het had ingeslikt ondertussen stap ik naar huis toen ik thuis aankwam om ongeveer 6u50 had het nog geen effect ik ben in de keuken iets gaan drinken en daarna naar mijn kamer gestapt toen ik in mijn kamer aankwam deed ik op mijn ipod een liedje aan (2pac letter to my unborn) en op dat moment voelde ik een trilling door mijn hele lichaam het voelde presies dat ik juist ging klaarkomen het voelde gewoon SUPER en de muziek klonk veel veel beter dan normaal daar zat ik dan een hele uur muziek te luisteren en doelloos rond te kijken naar het plafond trouwens ik voelde me gewoon perfect als ik stoned ben van de wiet kan ik soms wel eens misselijk worden of veel honger hebben met x voelde ik me gewoon perfect ik had geen enkel slecht gevoel geen misselijkheid, hoofdpijn of hongergevoel ik voelde me gewoon perfect na een hele tijd gewoon rond te kijken en niets doen ging ik eens uit het raam kijken en er was iets raars aan het gebeuren er is een witte huis in mijn straat en het hele huis scheen een soort van gloeiend licht op me af en ik kon me op een bepaald moment gewoon niet meer focussen op men beeld ik keek soort van dubbel ik heb me nooit zo goed in men vel gevoeld zelfs niet met men eerste keer stoned van de wiet ik kan niet eens beschrijven hoe goed ik me voelde en mijn ipod leek gewichtloos te zijn wat ik graag eens wil gaan proberen deze vakantie is lsd en ik ken eindelijk iemand die het me kan gaan verkopen ik maak me alleen soms zorgen over men toekomst"
"Na er een lange periode naar op zoek te zijn heb ik het eindelijk gevonden. LSD Deze zaterdag avond was ik van plan op zoek te gaan naar een feest waar iemand wat XTC kon verkopen. Ik had zelfs geen tijd om te feesten want ik moest snel thuis zijn. Dus ik maar iemand zoeken die x kon verkopen wat moeilijker was dan gedacht. Na een half uurtje zitten zoeken vond ik eindelijk iemand die verkocht maar hij had alleen mdma bommetjes dat hij voor 8euro verkocht omdat het vrij dikke waren. waarop ik antwoord dat ik maar 5 euro bij had wat ook zo was. Hij verteld me dat hij lsd voor 5 euro kon verkopen waarmee ik ontzettend blij mee was omdat ik er lang naar opzoek was. Om 2u 55 legde ik het groene zegel tussen mijn onderlip en tanden. Ik had ergens gelezen dat lsd geen smaak had. maar bij deze proevde ik wel iets dat ik niet erg lekker vond en het met moeite doorslikte. ongeveer rond 3u 50 begon ik me een beetje misselijk te voelen en mijn tong voelde een beetje verdoofd aan. telkens als ik me focuste op mijn tekst op de laptop bewoog het andere tekst vanaf mijn ooghoek. en als ik mijn ogen sloot zag ik verschillende kleuren door elkaar en ook lijnen dat zich verplaatste als ik mijn ogen harder dichtkneep. ik ging even uit het raam kijken en ik keek naar de grond en het leek wel dat het ademde het bewoog continu langzaam op en neer net als water. (wat ik erg grappig vond) na dat ging ik even tv kijken en het was ontzettend grappig om naar de mensen te kijken. ze zagen er allemaal zo grappig uit. na uren tv te kijken en naar het plafont te kijken omdat het zich de heletijd bewoog wat wel een beetje eng was. Zo eng dat ik het gevoel had dat ik niet alleen was ik zag uit het niets een soort van slangenkop verschijnen in het donkere gedeelte van mijn kamer wat zo eng was dat ik de licht ben gaan aanzetten?? ik kon mijn trip een beetje controleren door gewoon terug in mijn hoofd te steken dat het allemaal alleen hallicunaties zijn en niet echt bestaan. ik nam mijn gsm en ging even mijn foto's bekijken wat ik ontzettend grappig vond en telkens als ik een nieuwe foto opzette door met mijn finger over het touchscreen te schuiven leek het wel of dat mijn foto uit mijn gsm schoof en ongeveer 5cm verder verdween uit mijn zicht. ik keek naar de tv van mijn buurman die nog aanstond om 5 uur en het leek wel of het niet bewoog en daarna in slow motion ging elke keer dat ik spuugde ging mijn speeksel razendsnel naar beneden. rond 6uur in de ochtend weer buiten geweest waar ik erg veel zin in had gewoon een hele toer gedaan met de fiets door antwerpen meir, kaaien, schipperskwartier, het mas, schelde etc... heb veel grappige dronken mensen tegengekomen ben ongeveer om 8u30 thuis geraakt en kon maar niet in slaap vallen. volgende keer dat ik nog zo iets ga doen dan zal ik het met gezelschap doen wat mij vele leuker lijkt (heel de trip door hoorde ik muziek en geluiden in mijn oren) (Ik heb geen spijt van wat ik heb gedaan en deze dag zal mij altijd bijblijven)"
"roll-up zei: Trip report. Het begon met mensen die in mijn kamer liepen en gingen zitten op mijn bank. Van gezinnetjes uit de jaren 50 tot personen die er 'belangerijk' uitzagen. Sommige verminkt. Ze zaten gewoon op mijn bank en keken naar mij. Ik heb geprobeert contact te leggen met een 'persoon' maar ik kreeg geen antwoorden. Het zag er allemaal zo ongelovelijk echt uit. Klik om te vergroten... ik heb ook ooit een rare trip gehad met xtc (paarse plusminus). ik was onderweg naar huis en ik hoorde exact hetzelfde stemmen van mijn vrienden mij roepen 'komaan fiets sneller' 'wa doet gij nu' 'ik heb weinig tijd'... de hele trip door en toen ik thuis kwam keek ik naar het plafont en er kwamen letters uit mijn richting op en vervolgens door mijn lichaam."
"Fool zei: Was je rond 3u50 al aan het trippen en op ? Een verdoofde tong zou namelijk best kunnen duiden op het feit dat je geen LSD maar een 25X-NBOMe hebt gehad. :| Klik om te vergroten... nou dat blijft nu wel een misterie, spijtig dat je het niet op voorhand kan herkennen"
"Fool zei: Was je rond 3u50 al aan het trippen en op ? Een verdoofde tong zou namelijk best kunnen duiden op het feit dat je geen LSD maar een 25X-NBOMe hebt gehad. :| Klik om te vergroten... of zoals tijdloos zei werkt het bij iedereen anders misschien is het gewoon iets met mijn tong?"