Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Van de meeste drugs gaat geil worden heel snel en klaarkomen helemaal niet. Nuchter hoeft de sex niet zo lang te duren, maar onder invloed kan ik er wel uren van genieten, maar klaarkomen zit er dan helaas niet in."
"Irie zei: multiple orgasm : i love being a woman Klik om te vergroten... Hahaha so do I Maar dat heb ik nou dus niet van pep, maar juist als ik nuchter ben. Of wanneer mdma of paddo's uit beginnen te werken/uitgewerkt zijn. Niet als ik nog van de plaat ben!"
"Sublimo zei: lipsticknmascara zei: Sublimo zei: Nu gewoon een beetje geduld hebben en ergens zal ik wel de juiste tegenkomen Klik om te vergroten... Ik heb mijn vriend ontmoet op een feest, waar we allebei van de plaat waren. Nu hadden we elkaar al wel eens gezien of van elkaar gehoord, maar toen hebben we echt drie uur zitten praten en hebben we eerst drie maanden gedate voordat we echt samen gingen zeg maar. Als je elkaar zo ontmoet dan is die barrière dus al weg. En ik doe niet alleen MDMA en pep, zoals je misschien wel in mijn onderschrift ziet en mijn vriendinnen ook niet! Eigenlijk allerlei, sta open voor een hoop, maar mijn favorieten zijn psychedelica en MDMA.. Maar goed, die meiden zijn er dus echt wel genoeg en als je iemand al van de plaat ontmoet dan hoef je dus ook niets geheim te houden. Klik om te vergroten... Ja, dat geloof ik Het klinkt echt ongelooflijk zalig De psychedelica heb ik, de MDMA-kristallen heb ik, nu alleen nog zoeen meisje tegenkomen... Klik om te vergroten... Dat komt vanzelf, als je er niet naar op zoek bent juist. Dan overkomt het je ineens. Dus lekker laidback wat feestjes af gaan en wel zien wat er gebeurt en wie weet"
"Bij mij zat er twee weken tussen de twee keer 2-CB, ik had verder ook nergens last van (maar ik had er de tweede keer ook wel wat MDMA bij). Ik zou het gewoon eens uitproberen, denk dat het allemaal wel meevalt. Ik zou het alleen niet iedere week doen, want ik denk dat je dan na een paar keer wel last krijgt van gewenning.."
"2C-Em zei: Tolerantie valt bij 2C-B wel mee en duurt hooguit een weekje ongeveer, kortom, je trip zal niet noemens waardig veel zwakker gaan, en als je toch al niet aan je max. zat, kun je natuurlijk altijd net een klein beetje meer nemen (als je poeder hebt tenminste, anders half of kwart tabletje extra). Maar in principe zul je er weinig van merken, van de tolerantie ervoor, that is. Wel eens 3 dagen achter elkaar 2C's gedaan (Amsterdam Dance Event) en werkte alle3 keren prima..(1) 2C-C & 2C-D, 2) 2C-I, 3) 2C-T2 Klik om te vergroten... De tolerantie tussen verschillende 2-C's is dus nog minder dan wanneer je twee keer dezelfde doet? En wat is nu het verschil tussen allemaal? Ik heb zelf alleen nog 2-CB gedaan."
"Heeel wreed report! Ben helaas al naar Alice geweest, maar het mooie weer komt er weer aan dus wie weet wat voor leuke trip(report)s daar weer uit gaan ontstaan (lees: efteling etc) Die vriendinnen zijn er wel genoeg hoor! Alleen laten veel dat niet meteen weten haha mijn vriendinnen en ik delen dat ook niet zo snel met de buitenwereld aangezien je dan vaak anders word aangekeken dan mannen"
"Sublimo zei: Ik zou je ook anders aankijken, beter zelfs! Ik zou er respect voor hebben. Haha Klik om te vergroten... Jij misschien wel, maar niet-spacend Nederland niet.. Maar van sommige mensen is het respect misschien toch eigenlijk ook wel iets meer waard"
"Dus geen polls erbij? Als dat het makkelijkst is dan zet ik ze gewoon bij mijn nieuwe reports. Ik baal wel dat ik heel drugsforum vroeger nog niet kende! Anders had ik er toch nog wel wat leuke reports op kunnen hebben! Veel trips waar leuke dingen in zijn gebeurt, maar die ik nu niet meer terug kan halen! Nou ja, ik hoop dat ik ooit een keer een masterlijk tripreport kan schrijven wat de report vd maand word"
"Ongeveer 3-5 gram 'peganum harmala' per persoon. De kans is alleen groot dat je hierdoor eerst misselijk wordt voor je gaat trippen. Ik heb nu net een andere MAO-remmer binnen, passiebloemextract. Ben benieuwd of dat minder zwaar valt"
"DrippTone zei: -spaceman- zei: Wauw! Wat heb jij een juweeltje geschreven. Ongelovelijk, met zo onderhand kippenvel op mn armen heb ik je report in een ruk uitgelezen. Dit zet me zeker aan het denken. Vooral omdat iedereen die zo'n ceremonie heeft gedaan, er zo helder uitkomt. Ik denk dat er niemand is op deze planeet die absoluut geen reiniging nodig heeft. Het een is typisch menselijk proces om het ''niet helemaal'' op een rijtje te hebben. Zoals wat jij zei: depressies, onverwerkte emoties, stuk gelopen relaties. Dit zou van toepassing kunnen zijn op vrijwel iedereen. Maar ik herken mezelf er zeker in. Altijd al, zag ik psychedelische trips (paddo's/lsd/etc) als een manier om de hedendaagse chaos in je hoofd weer op de juiste plekjes te stoppen. Al die ervaringen, belevingen en emoties die maar zonder label door je hoofd zweven. Af en toe heb je gewoon een grote schoonmaak nodig tussen je oren. ) Klik om te vergroten... Dankje, maar ik ben het niet met je eens. Het is wel veel makkelijker om je proces bij te staan met Ayahuasca als je de inzichten maar kan integreren in je leven. Niet iedereen kan dat en niet iedereen zal er even veel aan hebben. Daarnaast denk ik toch dat het beter is om dit alles nuchter te doen. En ja dat kan je echt bereiken zonder hulp middelen. Maar met Ayahuasca is het wel makkelijker in sommige gevallen en voor sommige mensen. Die grote schoonmaak waar je het over hebt kun je ook doen door te mediteren. Maar het werkt inderdaad net zo goed met psychedelica. En dan is het vaak ook nog heel erg leuk. Arthur King zei: Kwam dit report al eens gelezen en het maakt opnieuw indruk op me! Respect. Klik om te vergroten... Dankje. Klik om te vergroten... Ik vind dat je echt een goed tripreport hebt geschreven en je hebt een mooie kijk op het leven, beter dan veel mensen die ik ken. Mijn vriend en ik zijn het afgelopen jaar ook steeds meer bezig met onszelf ontdekken, mediteren en dat soort dingen. We hebben allebei een hoop meegemaakt en zitten ook steeds meer na te denken over dit soort ceremonies enzo. Ik ben benieuwd naar het andere report dat je gaat schrijven!"