Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc rechterborst drukkend gevoel

3mmc rechterborst drukkend gevoel

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waardoor het komt weet ik niet, maar als iemand die een lange periode 3mmc (heeft) misbruikt, kan ik je wel vertellen dat ik hier ook regelmatig last van heb.
3mmc geeft soms random een drukkend gevoel, kloppingen of een kramp/steek. Dit komt verspreid door de hele borst wel eens naar voren.

Gebruik je vaak 3mmc?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
klinkt als spierpijn door langdurige eenzijdig posities.. en slechte doorbloeding van de spieren.. een soort van kramp..

ff lekker rekken en strekken.. alles losschudden en diep ademhalen ..

proberen niet te lang in dezelfde positie te blijven zitten..

warme bad/douche.. koud afdouchen..
b
beppieburpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hi! Na 2 lijntjes 3mmc, kreeg ik een zwaar, drukkend gevoel in mijn RECHTER borst. dichtbij mijn oksel. Het doet ook geen pijn. het is alleen een heel ‘zwaar’ gevoel ofzo.

het word niet erger op het moment dat ik inadem. Maar tijdens het volledig uitademen word het zwaarder.

Met de linkerkant is niks aan de hand. Ook geen hartkloppingen.

Ik ging letten op mijn ademhaling, maar het blijft aanhouden. Dus daar ligt het niet aan..

Kon niks vinden op internet, alleen het tegenovergestelde van alles. lol.

Weet iemand hoe dit komt?
b
beppieburpLid
01-01-2024, 00:00
#4
StraatPiraat zei:
Waardoor het komt weet ik niet, maar als iemand die een lange periode 3mmc (heeft) misbruikt, kan ik je wel vertellen dat ik hier ook regelmatig last van heb.
3mmc geeft soms random een drukkend gevoel, kloppingen of een kramp/steek. Dit komt verspreid door de hele borst wel eens naar voren.

Gebruik je vaak 3mmc?
Klik om te vergroten...
Ik gebruik 3mmc vaker dan eigenlijk oke is. zo’n 2/3 keer in de maand, zo af en toe met doorhalen.

Is het bij jou dan ook alleen de rechterkant?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gebruiker 0012685732 zei:
warme bad/douche.. koud afdouchen..
Klik om te vergroten...
Bij stimulerende middelen liever niet in een warm bad. Oververhitting is een risico en een warm bad verhoogt de kans enorm dat het lichaam niet meer goed de temperatuur kan handhaven. Bij hoge koorts is dat gelijk een probleem omdat allerlei eiwitten kunnen stollen; en dat is een onomkeerbaar proces. Daarom is oververhitting een stuk gevaarlijker dan onderkoeling (hoewel dat ook niet gezond is).
l
lekkerkezenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Warm bad als je nuchter bent maakt de spieren wat losser. Verder absoluut geen warm bad nemen bij stimulanten. Probeer ook eens wat vaker op je andere zij te slapen. Ik had hetzelfde probleem en toen kwam ik er achter dat ik altijd in slaap viel op mijn rechter zij. Nu wissel ik vaker om en heb nergens meer last van. Ook misschien de moeite waard om eens te kijken naar rsi. Als je veel gamed of een kantoor baan hebt is dat ook een reële mogelijkheid
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#7
lekkerkezen zei:
Verder absoluut geen warm bad nemen bij stimulanten.
Klik om te vergroten...
Waarom niet?

Cocaine champange leuk gezelschap en een warmbad leek me echt top.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snoozerboy🐱 zei:
Waarom niet?

Cocaine champange leuk gezelschap en een warmbad leek me echt top.
Klik om te vergroten...
🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Purplext zei:
🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
Klik om te vergroten...
Ja bewaar dit even voor onze pb's :kissingheart:
l
lekkerkezenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snoozerboy🐱 zei:
Waarom niet?

Cocaine champange leuk gezelschap en een warmbad leek me echt top.
Klik om te vergroten...
Lekker lauw water pakken joh door de stimulanten voel je dat toch niet. Alles beter dan onwel worden door een te hoge lichaams temperatuur
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#11
lekkerkezen zei:
Lekker lauw water pakken joh door de stimulanten voel je dat toch niet. Alles beter dan onwel worden door een te hoge lichaams temperatuur
Klik om te vergroten...
Awhhh maar dan maak ik er toch lekker een ijskoude mimosa van?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snoozerboy🐱 zei:
Waarom niet?

Cocaine champange leuk gezelschap en een warmbad leek me echt top.
Klik om te vergroten...
Neo-Shulginist zei:
Bij stimulerende middelen liever niet in een warm bad. Oververhitting is een risico en een warm bad verhoogt de kans enorm dat het lichaam niet meer goed de temperatuur kan handhaven. Bij hoge koorts is dat gelijk een probleem omdat allerlei eiwitten kunnen stollen; en dat is een onomkeerbaar proces. Daarom is oververhitting een stuk gevaarlijker dan onderkoeling (hoewel dat ook niet gezond is).
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."