Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"spliffsnatcher zei: coke wassen? bedoel jij niet gewoon er base van maken? Klik om te vergroten... Idd.ja.Heb er net wat over zitten lezen.Men doet dat doorgaans met amonia.Ik heb begrepen dat het ook met ether kan op de een of andere manier.Hoe dan ook,je houd dus een basis produkt over en dat is dan pure coke."
"boy zei: Boeiend, niet iedereen heeft een goede connectie. Zolang je het maar kunt krijgen is het toch ok. Klik om te vergroten... Betaalde altijd zo'n 3 a 4 eur.voor hele beste pillen.Nu is er helemaal niks meer te vinden hierzo.Wordt steeds lastiger lijkt het.Straks kosten ze natuurlijk het dubbele."
"Ellesdee zei: yeah, nieuw aanbod gehad... 100 pillen voor 120euro... binnenkort ff testen en dan nog wat afdingen.... Klik om te vergroten... Da's wel heel weinig voor veel.Ben benieuwd hoe je test uitvalt.Hoe test je die?In de praktijk of met e-z test?"
"kende Muse- bliss helemaal niet dus ff gedownload. Klinkt lekker maar ik hou 't bij Goa / Psy en Trance. Daar had je me een jaar geleden geen plezier mee gedaan, maar alles veranderd met dat pilletje. Ook je muziek smaak. . :P"
"Tja , 't is heel gek. Ik heb er wel 'n theorie over maar of dat klopt is maar de vraag. Volgens mij zijn de indrukken die je opdoet tijdens je eerste xtc ervaring bepalend. Omdat de eerste keer zo'n heftige impact heeft weet je? Ik denk dat we dat allemaal wel hebben gehad. Je bent nergens op voorbereid en je weet absoluut niet wat er gaat gebeuren. En dan begint opeens da zon veel helderder te schijnen en alles is veel kleurrijker en mooier. 't kan niet op. Ik heb tijdens die 'trip' volkomen uitgelaten zitten luisteren naar New Maps Of Hyperspace. De hele avond en nacht. Kon er geen genoeg van krijgen. M'n vrienden dachten dat ik totaal krankjorem was geworden, want die waren nuchter als de pest. Hadden alleen bier gedronken, dus begonnen die langzaam aan sterk te verlangen naar de zangeres zonder naam en Andre Hazes. Ik ben reuze blij dat ik die muziek niet in huis heb, want anders was ik mogelijk daar nog aan verslingerd geraakt. Onder invloed van xtc is niks te gek."
"Nou, kut muziek. Dat valt toch wel mee? Maar 't gekke is dat dus die muziek voorkeur blijvend is. Ook nadat de xtc allang weer is uitgewerkt. Dat geeft te denken."
"Ik denk dat t komt omdat je, wanneer je die muziek weer hoort,. in je onderbewustzijn steeds weer terug gaat naar die vorige ervaring. En die was dus super."
"Haha, dat klopt als 'n bus Wil niet erg lukken idd. vandaar dat er soms driftig wordt gecombineerd met Viagra of zoiets dergelijk. Dat werkt als 'n speer, zeg maar."
"Qocaïne zei: alleen last van alcohol dipjes Klik om te vergroten... Dat is inderdaad de enige dip die er bij mij inhakt ja. De alcohol kater. Raak geen druppel meer aan van dat gif. Tot m'n verbazing zijn er best wat mensen die wat merken van het down effect van xtc. Misschien is het een beetje zoals met verliefdheid. Heel prettig allemaal, maar als je dan bent afgewezen flip je enorm. Zo stel ik het me maar ff voor. Nou ja, dan maar beter flippen na xtc gebruik. . Heb je op zeker volgend week / maand weer n nieuwe liefde."
"Wat wel veel uitmaakt is het middel waar coke mee wordt gewassen.Dat zou eigenlijk ether moeten zijn maar tegenwoordig word dat niet vaak meer gebruikt geloof ik.Dan krijg je de beroemde bloemetjes geur aan je coke.Je moet coke ook opnieuw kunnen wassen maar dat stinkt nogal heb ik begrepen.En je houd niet veel meer over.Maar dan is het wel weer puur."