Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1a3 grammetjes per dag lichteraan of ik brak ben of niet nu al 7jaar tgaat ,lekker.........kut"
"Snuifdoos zei: Ik zou zeggen slecht idee, als je al problemen ervaart met je goed te voelen. Pillen kloten met je serotonine, speed kloot met je dopamine, 't beloningssysteem van je hersens. Speed is ook verslavender dan pillen. Je kan makkelijk een lijntje nemen na het weekend om je terug fit te voelen, en met volle vreugde gaan werken, en dan ben je stilaan vertrokken naar een hel. In't begin zal 't trouwens niet zo voelen. Was 1/6 van een pil genoeg? goei pillen. =). Een standaard speed dosis is voor mij 100mg. Maar als je geen gewenning hebt kan 30-50 mg al meer dan genoeg zijn als het goed spul is. Klik om te vergroten... inderdaad slecht idee als je pillen gwend ben of nuchter feesten zou ik dat doen kijk ik egt tegen op,want voordat je het weet........doe je het elke week of erger nog elkedag en dan voel je je elke dag zwaar saai (kut) niet doen dus tenzij je gedwongen wordt en bedreigt met de dood of enigszins ander soortgelijk scenario,gr pep"
"nielsniels zei: Pikachu zei: Dat duurt tot je weer geslapen hebt vanacht. Is het woensdagmiddag nog niet over moet je ff langs de dokter gaan als het nog heel erg is. Trouwens enorm dom dat je iets snuift waarvan je niet eens weet wat het is... *Neusje vol bruin* *Neusje vol 2c-b* <-- leuk op school :P *Neusje vol dmt* <-- onverwachts ook niet zo amusant lijkt me... Klik om te vergroten... dat het dom is weet ik al, laten we het daar niet over hebben ik heb alleen van maandag op dinsdag niet geslapen, daarna 2 nachten aan 1 stuk, en voel me nog steeds klote. Klik om te vergroten... weet je wat je dan doet?2gram bij halen is het zo opgelost."
"leven a;ls junk zijnde vin dt eigenlijk niet zo erg,behalve als ik geen speed heb,maar van een beetje onschuldig freaken werden de dagen steeds langer tot dat er eigenlijk geen dag meer zonder haar is,wat best wel zwak is ten opzichte van je natuurlijke kracht,waarbij ik bewust ben van het fijt dat ik alleen maar mijn hypothalamus een kleine klier ergens in je hersenen,die ook eigenlijk je persoonlijke drug lab is,aan het lui maken ben. op eengegeven moment dat je denkt nu ga ik wel weer even stoppen,zegt hij...huh...maar ik dacht dat je me onslagen had. waarop jij weer op jouw beurt in een emotioneel wrak verandert dus de onderliggende metafoor van het hele dillema is het antwoord simpel DOORGAAN. .........toch?"
"oke, daar was ik al bang voor..."
"denk het niet ik kom nog al uit de onderstelaag..."
"ik wil ook niks zeggen hoor :P maar ik doe het steeds wel....."
"haten is makkelijker dan begrijpen ,maar ja moeite doen dat gaat te ver.."
"inderdaad wijs gezegd"
"van mdma ???"