Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dutch-lycan zei: echt allemaal van die wanhopige kanker drugs mannetjes die niks anders te doen hebben dan de hele dag een drugs forum in de gaten te houden. haha hoe wanhopig kan je leven zijn Klik om te vergroten... Sos heeft duidelijk niets aan je karakter veranderd hé Wat een heerlijk onschuldig product is het toch Vind je het ook budget-vriendelijk?"
"Eristoff zei: - Nuchtere mensen die je zitten aan te staren Klik om te vergroten... Dit is idd érg irritant... Op alle drugs trouwens. En ook zoals al vernoemd mensen die nooit zelf weed kopen / bijleggen"
"Lektroluv zei: stranger zei: Wordt wiet in bepaalde shops overspoten met harddrugs Klik om te vergroten... Klopt Klik om te vergroten... Dit is volgens toch wel een grote Mythe hoor! Wel spuiten ze er soms een wit-kristal achtige substantie op die dan de "pure THC" moet voorstellen dacht ik."
"Loeloe zei: Dumpy zei: zaagmans zei: Naar mijn mening wordt je niet verslaafd, maar heb je dat meegekregen in je genen, je wordt er mee geboren. Klik om te vergroten... Dat is naar mijn mening echt bullshit. Dus er zijn mensen die gewoon niet verslaafd kunnen worden volgens jou? Dat slaat echt nergens op. Er zijn inderdaad zwakkere en minder zwakkere mensen, maar dat zit niet in je genen. Klik om te vergroten... Als ik zo vrij mag zijn om te reageren op de beide quotes dan denk ik dat hij bedoelt dat je door iets in je genen eerder of vatbaarder bent voor een verslaving, en niet zozeer dat je alleen dan dus maar verslaafd kan worden, dat kan iedereen. Maar ik geloof ook wel dat er een bepaalde ''afwijking'' in iemand's hersenen of genen ertoe kan leiden dat je eerder blijft hangen in gebruik en eerder mee in aanraking zal komen. Klik om te vergroten... Er is effectief een 'verslavingsgen' dit maakt je dus meer vatbaar voor een potentiele verslaving, maar het is ook niet zo dat je dan ALTIJD verslaafd zal geraken. En mensen die nooit verslaafd geraken aan iets zal je volgens mij ook niet snel vinden."
"Gewoon laten testen, komt hij goed uit moet je gewoon nat in een capsule stoppen ... fuck dat pasta snuiven"
"Ik heb wel eens een hoop laten drogen door een koffiefilter, en vervolgens het doorgesijpelde sap aan een gestoorde vriend van me voorgesteld die geen moment twijfelde. Hij ging daar superhard van zonder rare bijwerkingen of dergelijke. Ik raad je dus ook aan de pep gewoon nat te laten aangezien die stoffen ook nog wel zijn werking hebben, en je dan niet de helft gewicht kwijt bent."
"Immo zei: Klinkt alsof je doorbloeding niet optimaal is, als je been bijvoorbeeld begint te tintelen is dat omdat je verkeerd zit bijvoorbeeld en daardoor je bloed niet goed doorstroomt. Misschien gebeurd bij jou hetzelfde als je speed gebruikt. Aangezien speed je bloedvaten wat vernauwt. Klik om te vergroten... Klinkt logisch, maar waarom komt dit dan pas opzetten bij de uitwerking van de speed. Horen je bloedvaten dan niet net terug breder te worden?"
"Ketaboy zei: ik heb een theorie dat je bij het niet voldoende drinken van water die speldenprik regen krijgt als gevolg van uitgedroogde huid. Ik heb ook daadwerkelijk het idee dat het veel sneller afneemt als je je vervolgens insmeert met iets als bodymilk. Klik om te vergroten... Ah damn, heb ik al mijn supplementen en voedingsschema's gevolgd maar ben ik toch zeker niet vergeten te drinken tijdens gebruik ... Volgende keer probeer ik andere dosis, minder en meer spreiding. We zullen dan wel zien Een kennis van me heeft ook bijna altijd last van een erg opgeblazen maag van Speed, het lijkt ook net alsof er een opgeblazen ballon in zit... Iemand een oplossing of simpel medicijntje? (Maakt niet uit of hij bombed, capped of snuift ... opgeblazen maag)"
"Jullie moeten echt NU beginnen minderen."
"Heb je wanneer er een ballonnetje coke open is gegaan in de neger onderweg naar hier. Je gaat er wel behoorlijk hard van hoor ik!"