Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Belachelijk dat mensen hier ook daadwerkelijk suggesties doen, los van het feit dat dit überrhaupt iets is wat je niet zou moeten aanmoedigen, is er totaal niets gezegd over de behoeftes van deze persoon behalve dat de prijs kwaliteit verhouding goed moet zijn."
"Ik had heel opmerkelijk een temperatuur van 34 graden terwijl het bloedheet was, schrok me dood."
"Ik raad je aan een neusspoel te kopeen voor na gebruik met daarbij een wateroplossing met jodium vrij zout. Aangezien het een vrij bijtende stof is en de verschillende holtes in verbinding zijn zou het kunnen zijn dat er iets kapot is geggaan, op dezelfde manier als een neusschot. Maar als je alleen coke gebruikt op festivals of feesten met vergelijkbare output aan decibel dan is dat ook wel waarschijnlijk."
"Hallo allemaal, dit is een drug waar vrijwel niets over te vinden is op het internet. Zelf ben ik vrij nieuw met opiaten, eigsnlijk vrijwel geen ervaring. Om even op een rijtje te zetten waar ik van onder invloed ben. 2 liter bier en een lijn cocaine. Ongeveer een uur geleden heb ik 30mg o-dsmt oraal genomen. Maar nu wil ik het graag hebben over het topic hebben. Er is vrijwel niks te vinden over 2map op het internet. Zojuist heb ik 20 miligram nasaal ingenomen. Ik raadt niemamd aan dit te nemen aangezien het gebrek aan informatie. Zelf heb ik al eerder vandaag hooikoorts tabletten op want de jeuk die je van deze substantie kunt krijgen is abnormaal naar mijn ervaring. Ik heb nog nooit deze substantie nasaal genomen, alleen een paar keer oraal. 08:00 inname van de 2map 20mg nasaal 08:05 het gevoel van een warm dekentje komt over me heen. 08:15 het lijkt al weer af te vlakken, ookal heb ik één oog dicht terwijl ik type. 08:20 jeuk is toch nog aanwezig 09:40 best saaie tripreport, beetje jeuk en verdoofd, niet zoveel aan Updates zullen volgen"
"krijgt_kritiek zei: Hallo allemaal, dit is een drug waar vrijwel niets over te vinden is op het internet. Zelf ben ik vrij nieuw met opiaten, eigsnlijk vrijwel geen ervaring. Om even op een rijtje te zetten waar ik van onder invloed ben. 2 liter bier en een lijn cocaine. Ongeveer een uur geleden heb ik 30mg o-dsmt oraal genomen. Maar nu wil ik het graag hebben over het topic hebben. Er is vrijwel niks te vinden over 2map op het internet. Zojuist heb ik 20 miligram nasaal ingenomen. Ik raadt niemamd aan dit te nemen aangezien het gebrek aan informatie. Zelf heb ik al eerder vandaag hooikoorts tabletten op want de jeuk die je van deze substantie kunt krijgen is abnormaal naar mijn ervaring. Ik heb nog nooit deze substantie nasaal genomen, alleen een paar keer oraal. 08:00 inname van de 2map 20mg nasaal 08:05 het gevoel van een warm dekentje komt over me heen. 08:15 het lijkt al weer af te vlakken, ookal heb ik één oog dicht terwijl ik type. 08:20 jeuk is toch nog aanwezig 09:40 best saaie tripreport, beetje jeuk en verdoofd, niet zoveel aan Updates zullen volgen Klik om te vergroten... Overigens dit was een enorm slecht en overantwoord tripreport. Ik was zelf niet handig bezig op dat moment en overweeg ook het te verwijderen. Wel kunnen mensen mij vragen stellen over mijn ervaringen met dit middel. Alles wat ik zeg is natuurlijk onbetrouwbaar, ik ben geen wetenschapper en op het reguliere en dus niet wetenschappelijke internet is ook onvoldoende te vinden om naar door te linken."
"Boyman zei: Welkom op het forum! Denk dat het weinig toevoegt om een trip report te schrijven over een al onbekend middel als je het ook nog eens combineert met alcohol, cocaine en o-dsmt. Als het al een bepaalde werking heeft, zul je niet echt kunnen onderscheiden wat het precies doet toch? Klik om te vergroten... Helemaal mee eens!"
"Hippie Langwaus zei: 2-METHYL-AP-237 lijkt een zeer bijtende stof te zijn. Had je geen last na het snuiven? Klik om te vergroten... Nee, van de weinige dingen die over deze substantie te vinden zijn, schijnt er inderdaad veel benadrukt te worden hoe caustiisch dit is. Gevoelsmatig viel dit nasaal dus mee, daarmee wil ik niet zeggen dat het niet enorm slecht is geweest voor mijn neus. Überrhaupt is dat altijd een rare kwestie, hetzelfde geldt voor "relatief" pure cocaine vs amfetamine. Amfetamine brandt enorm bij mij, maar geeft achteraf geen los van neusblokkades geen schade merken (nogmaals zover ik het ervaar). Cocaine doet minder pijn, maar daarbij is de schade wel degelijke te merken d.m.v. bloed etc."
"Ik neem aan dat je naar upperrs zoekt, amphetamine of methamphetmamine achtig. Ik denk dat in de omgeving van feestjes alle drugs zo zullen zijn. Sommige mensen kunnen misschien vertellen dat sos dat niet doet, maar als je stevige sos hebt dan heb je dat alsnog. Handoek en schoon tshirt in je locker kan altiijd. Bij uppers ben ik bang dat het niet te voorkomen is..."
"Ikweetgeennaam zei: mensen die niet lezen op een doosje voordat ze iets hun mik in gooien zijn zelf misschien ook een beetje “retard” 😆 Klik om te vergroten... In sommige gevallen, maar op het doosje gaan ze je niet uitleggen hoe je het lekker recreatief kan gebruiken. Wat echt erg is zijn de mensen die gebruik maken van die ontwetentheid. Maakt me echt pissed van die mafklappers die dit als een soort show zien, doet me een beetje denken aan de middelbare schooltijd waarbij een paar mensen de onzekere jongen op het te dunnen ijs lieten staan. Wanneer hij er doorheenzakte wegrennen en sadistische voldoening eruit halen, walchelijk."
"Vind het ook erg riskant dat je uberhaupt excate hoeveelheden noemt over het innemen van deze drug. Geen idee waar je dit vandaan haalt."