Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-map ofterwel 2-methyl-ap-237

2-map ofterwel 2-methyl-ap-237

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Welkom op het forum!

Denk dat het weinig toevoegt om een trip report te schrijven over een al onbekend middel als je het ook nog eens combineert met alcohol, cocaine en o-dsmt. Als het al een bepaalde werking heeft, zul je niet echt kunnen onderscheiden wat het precies doet toch?
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
2-METHYL-AP-237 lijkt een zeer bijtende stof te zijn. Had je geen last na het snuiven?
k
krijgt_kritiekLid
01-01-2024, 00:00
#3
krijgt_kritiek zei:
Hallo allemaal, dit is een drug waar vrijwel niets over te vinden is op het internet.

Zelf ben ik vrij nieuw met opiaten, eigsnlijk vrijwel geen ervaring. Om even op een rijtje te zetten waar ik van onder invloed ben. 2 liter bier en een lijn cocaine.

Ongeveer een uur geleden heb ik 30mg o-dsmt oraal genomen. Maar nu wil ik het graag hebben over het topic hebben. Er is vrijwel niks te vinden over 2map op het internet. Zojuist heb ik 20 miligram nasaal ingenomen. Ik raadt niemamd aan dit te nemen aangezien het gebrek aan informatie.

Zelf heb ik al eerder vandaag hooikoorts tabletten op want de jeuk die je van deze substantie kunt krijgen is abnormaal naar mijn ervaring.

Ik heb nog nooit deze substantie nasaal genomen, alleen een paar keer oraal.

08:00 inname van de 2map 20mg nasaal

08:05 het gevoel van een warm dekentje komt over me heen.

08:15 het lijkt al weer af te vlakken, ookal heb ik één oog dicht terwijl ik type.

08:20 jeuk is toch nog aanwezig

09:40 best saaie tripreport, beetje jeuk en verdoofd, niet zoveel aan

Updates zullen volgen
Klik om te vergroten...
Overigens dit was een enorm slecht en overantwoord tripreport. Ik was zelf niet handig bezig op dat moment en overweeg ook het te verwijderen. Wel kunnen mensen mij vragen stellen over mijn ervaringen met dit middel. Alles wat ik zeg is natuurlijk onbetrouwbaar, ik ben geen wetenschapper en op het reguliere en dus niet wetenschappelijke internet is ook onvoldoende te vinden om naar door te linken.
k
krijgt_kritiekLid
01-01-2024, 00:00
#4
Boyman zei:
Welkom op het forum!

Denk dat het weinig toevoegt om een trip report te schrijven over een al onbekend middel als je het ook nog eens combineert met alcohol, cocaine en o-dsmt. Als het al een bepaalde werking heeft, zul je niet echt kunnen onderscheiden wat het precies doet toch?
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens!
k
krijgt_kritiekLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hippie Langwaus zei:
2-METHYL-AP-237 lijkt een zeer bijtende stof te zijn. Had je geen last na het snuiven?
Klik om te vergroten...
Nee, van de weinige dingen die over deze substantie te vinden zijn, schijnt er inderdaad veel benadrukt te worden hoe caustiisch dit is. Gevoelsmatig viel dit nasaal dus mee, daarmee wil ik niet zeggen dat het niet enorm slecht is geweest voor mijn neus. Überrhaupt is dat altijd een rare kwestie, hetzelfde geldt voor "relatief" pure cocaine vs amfetamine. Amfetamine brandt enorm bij mij, maar geeft achteraf geen los van neusblokkades geen schade merken (nogmaals zover ik het ervaar). Cocaine doet minder pijn, maar daarbij is de schade wel degelijke te merken d.m.v. bloed etc.
s
scharrelkipLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik leg ze onder mijn tong,vind snuiven te pijnlijk.
Heb ze echt nodig na mijn pliff operatie anders kan ik niet functioneren.
k
krijgt_kritiekLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo allemaal, dit is een drug waar vrijwel niets over te vinden is op het internet.

Zelf ben ik vrij nieuw met opiaten, eigsnlijk vrijwel geen ervaring. Om even op een rijtje te zetten waar ik van onder invloed ben. 2 liter bier en een lijn cocaine.

Ongeveer een uur geleden heb ik 30mg o-dsmt oraal genomen. Maar nu wil ik het graag hebben over het topic hebben. Er is vrijwel niks te vinden over 2map op het internet. Zojuist heb ik 20 miligram nasaal ingenomen. Ik raadt niemamd aan dit te nemen aangezien het gebrek aan informatie.

Zelf heb ik al eerder vandaag hooikoorts tabletten op want de jeuk die je van deze substantie kunt krijgen is abnormaal naar mijn ervaring.

Ik heb nog nooit deze substantie nasaal genomen, alleen een paar keer oraal.

08:00 inname van de 2map 20mg nasaal

08:05 het gevoel van een warm dekentje komt over me heen.

08:15 het lijkt al weer af te vlakken, ookal heb ik één oog dicht terwijl ik type.

08:20 jeuk is toch nog aanwezig

09:40 best saaie tripreport, beetje jeuk en verdoofd, niet zoveel aan

Updates zullen volgen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."