Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kraftwerk no doubt about it"
"PharmaPhreeK zei: beter doe je wat vaker coke, en ghb, zonodig in combinatie, en zo weinig mogelijk pillen.. pillen zijn het meest neurotoxisch, aangeraden wordt om max 1 keer per 3 maanden MDMA te gebruiken Klik om te vergroten... ben je lierend of zo coke en speed zijn beter. Ga jij maar eens ff bestuderen hoe coke, speed en xtc werken. Je zal zien dat coke/speed altijd effect hebben als je maar genoeg gebruikt bij dagelijks gebruik. XTC niet. onmogelijk al slik je 10 pillen de volgende dag het zal niet werken!"
"nieuw op dit forum. Ben 38 en gebruik xtc. mijn eerste pilletje dateert van 25 augustus 1988. een tijd geleden dus al. Voor mij is xtc de meest relaxte drug die er is. Ik kan er nu beter mee om gaan dan toen ik 20 was. Toen was er ook nog weinig informatie over de werking er van omdat er geen internet was. Nu weet ik dat het geen zin heeft om dagelijks te gebruiken want het werkt dan toch niet. Meestal zitten er toch wel twee drie weken tussen elk gebruik en op die avond gaan we tot het gaatje. Meestal eerst een feestje ergens en dan bij iemand afteren wat altijd het leukste is. Van de week ook een feestje/ge-aftert gehad met vrijwel allemaal mensen die jonger waren dan ik en totaal geen probleem. Heerlijk allemaal onzin er uit gooien. Een uitspraak van iemand tijdens het afteren "wat een heerlijke chemische fabriek is het lichaam toch, je gooit een chemisch complex pilletje in en er komt totale onzin uit je mond""
"nutsss zei: krekker zei: "wat een heerlijke chemische fabriek is het lichaam toch, je gooit een chemisch complex pilletje in en er komt totale onzin uit je mond" Klik om te vergroten... Open deur: Bij de meeste mensen die ik ken hoeft er geen pilletje in voor dat effect Klik om te vergroten... dat is ook weer waar. maar een pilletje geeft toch wel een extra dimensie."