Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZondagavonden zijn lang!

Zondagavonden zijn lang!

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi mensen!

FF achtergrondinfo.. De zondagavond is mijn chillavond! Vrijdag en zaterdag vaak werken en dus pas op zondag de tijd om lekker te stappen. Sinds kort heb ik in Antwerpen een tentje ontdekt waar het enorm goed toeven is! Iedereen is daar (w)happy en de muziek is dondersgoed --> Denk aan de cd fuck me Im famous vol2. cd.2! Nu ga ik daar dus iedere zondag naartoe (sinds 3 weken) maar het is niet verstandig om iedere week een pilletje te nemen. Omdat ik wel wat ervaring heb met coke en ghb leek het me verstandig om het volgende te doen:

1 zondag xtc
1 zondag coke (of speed?)
1 zondag GHB
1 zondag niet gaan

OK, nu ik het lees snap ik dat de term verstandig niet de best gekozen is maar ik denk dat het beter is dan iedere week hetzelfde gebruiken.. hoe denken jullie daar over?

Gr Bob
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat je zo 3 of 4 verslavingen kweekt.
Je moet het toch in huis halen allemaal, dat wordt niks.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
het is wel beter dan iedere zondag pille gooien, maar ik denk dat je het stukje 'niet gaan' er vaker tussen moet zetten.

Aan de andere kant, lijkt het net of je alleen wilt gaan met drugs op... volgens mij kan je het beste juist af en toe er naar toe gaan en kijken of je het nog leuk kunt hebben zonder te gebruiken. :wave: dan weet je ook een beetje waar je staat qua verslaving, vooral met de coke/pep die hebt ingeplant
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar oneindig aan de pillen kan ook niet. En ik vind 1x per week iets gebruiken geen probleem. Weet van mezelf dat ik niet verslavingsgevoelig ben. Behalve met sex dan natuurlijk! maar dat is een ander verhaal...
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#5
beter doe je wat vaker coke, en ghb, zonodig in combinatie, en zo weinig mogelijk pillen.. pillen zijn het meest neurotoxisch, aangeraden wordt om max 1 keer per 3 maanden MDMA te gebruiken
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
PharmaPhreeK zei:
beter doe je wat vaker coke, en ghb, zonodig in combinatie, en zo weinig mogelijk pillen.. pillen zijn het meest neurotoxisch, aangeraden wordt om max 1 keer per 3 maanden MDMA te gebruiken
Klik om te vergroten...
dude fuck off!!!
jij weet volgens mij echt niet hoe een sos verslaving aanvoelt??? :angry: :angry: :angry:
ok pillen is ongezond maar dan nog!!
coke is niet om mee te spelen en dat besef ik maar al te goed :(
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
1 keer per 3 maanden MDMA te gebruiken
Klik om te vergroten...

:openmouth: Ik hoop dat je dat zelf verzonnen hebt.. :flushed:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
lj_bob zei:
Hoi mensen!

FF achtergrondinfo.. De zondagavond is mijn chillavond! Vrijdag en zaterdag vaak werken en dus pas op zondag de tijd om lekker te stappen. Sinds kort heb ik in Antwerpen een tentje ontdekt waar het enorm goed toeven is! Iedereen is daar (w)happy en de muziek is dondersgoed --> Denk aan de cd fuck me Im famous vol2. cd.2! Nu ga ik daar dus iedere zondag naartoe (sinds 3 weken) maar het is niet verstandig om iedere week een pilletje te nemen. Omdat ik wel wat ervaring heb met coke en ghb leek het me verstandig om het volgende te doen:

1 zondag xtc
1 zondag coke (of speed?)
1 zondag GHB
1 zondag niet gaan

OK, nu ik het lees snap ik dat de term verstandig niet de best gekozen is maar ik denk dat het beter is dan iedere week hetzelfde gebruiken.. hoe denken jullie daar over?

Gr Bob
Klik om te vergroten...

Zo doe ik het ook altijd.Maar komen meer combinaties in voor.
De 1ne week die combi de andere week een andere combi, en dan is effe niets nemen, en dan is goed veel gebruiken en ga zo maar door.

Maar je gaat toch zoiezo een favoriete drug hebben dat je meer gebruikt dan de andere en zo ga je verschillende combinaties gebruiken.
Ik vindt het leuker dan 1nacht op de xtc en de andere nacht op die andere drug.
Als je combineerd , dan ga je(ik toch) minder gebruiken, en is het effect is niet eentonig.Snapje?

En wat nutss zij ben ik niet mee eens. Je gaat gewoon een favoriete drug hebben ( waar je verslaafd aan bent) en de rest(in mijn geval toch) kan ik veel makkelijker met stoppen. :)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
flash kieke zei:
En wat nutss zij ben ik niet mee eens. Je gaat gewoon een favoriete drug hebben ( waar je verslaafd aan bent) en de rest(in mijn geval toch) kan ik veel makkelijker met stoppen. :)
Klik om te vergroten...

sure! :smoke:
k
krekkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
PharmaPhreeK zei:
beter doe je wat vaker coke, en ghb, zonodig in combinatie, en zo weinig mogelijk pillen.. pillen zijn het meest neurotoxisch, aangeraden wordt om max 1 keer per 3 maanden MDMA te gebruiken
Klik om te vergroten...
ben je lierend of zo coke en speed zijn beter. Ga jij maar eens ff bestuderen hoe coke, speed en xtc werken. Je zal zien dat coke/speed altijd effect hebben als je maar genoeg gebruikt bij dagelijks gebruik. XTC niet. onmogelijk al slik je 10 pillen de volgende dag het zal niet werken!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."