Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: psilocybe cubensis ik had mijn setjes via internet gekocht moet je dus nooit doen via wapwinkel.nl. er komen elke keer maar een paar grote paddestoelen en verder niks. iemand een idee wat ik fout heb gedaan? ik word er een beetje gek van eerlijk gezegd."
"ik heb me paddo's laten drogen en nu zijn alle kopjes goudkleurig is dit wel goed? zo heb ik ze nog nooit gezien."
"ik heb heb nu voor het eerst een kweeksetje gekocht na het paddo-verbod. de eerste 2 weken was er nog niks te zien en nu zijn ze er en zijn mooi. bij de grote laat het velletje los onder de kop is dit goed? ik heb er niet zoveel verstand van namelijk."
"hoe moet ik ze oogsten dan? en kan ik ze bewaren in de koelkast? hoe kan ik het allemaal het beste doen?"
"ik ging altijd oogsten als de toppen keihard en compact waren. je THC gehalte ziet er picobella uit maak een sneetje onderaan de stam dan maakt hij nog meer thc aan omdat hij stresst. zo deed ik het altijd."
"ik heb nu van 2 setjes met 2 flushes 40 gram gedroogde paddo's. ben wel tevreden maar 1 bak begint te schimmelen maar er groeien nog wel paddo's. maakt dit uit want vorige keer had ik dit ook maar die paddo's waren alleen maar sterker."
"ok bedankt voor de tip. dus ik als ik ga plukken moet ik alles eruit halen?"
"je ziet wel al dat er zaadjes gaan komen in plaats van witte haartjes en dikke toppen"
"hey allemaal, ik heb nu 2 kweeksetjes staan via internet gekocht. ze doen het wel redelijk goed gelukkig het duurde wel lang en ze groeide langzaam. nu groeien ze ineens heel goed. de kopjes van de paddo's werden eerst donkerbruin/zwart. weet iemand hoe dit kan? want nu zien ze er weer uit als lichte kastanjes. bij 1 setje groeit alles aan de zijkant en bij de ander alles in het midden weet iemand wat de oorzaak daarvan kan zijn? en komt dit in de 2e flush weer goed? alvast bedankt"
"me kweekzakken zijn goed beslagen en die met die zwarte kopjes zijn helemaal zacht die heb ik nu verwijderd en in totaal 33 geweldige paddestoelen geplukt ik ben zeer tevreden over me eerste flush. ik krijg alleen niet me foto's op de forum helaas iemand een idee hoe ik ze moet verkleinen? er zijn weer lekker veel kleine paddo vriendjes die omhoog komen"