ik heb heb nu voor het eerst een kweeksetje gekocht na het paddo-verbod.
de eerste 2 weken was er nog niks te zien en nu zijn ze er en zijn mooi.
bij de grote laat het velletje los onder de kop is dit goed?
ik heb er niet zoveel verstand van namelijk.
#3
hoe moet ik ze oogsten dan?
en kan ik ze bewaren in de koelkast?
hoe kan ik het allemaal het beste doen?
#4
Ik zou zeggen lees hier eens goed rond of bij natuurlijke empathogenen.
Je hebt er die met een steriel mesje de paddo's afsnijden.
Ik neem ze met (handschoentjes) onderaan vast en draai ze los
Je kan ze in de frigo een tijdje bewaren of drogen. Drogen is simpel, gewoon op krantenpapier ergens leggen. En bij het drogen blijven ze maanden/jaren goed.
En zien dat er lucht bij kan.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.