Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nah dan doe ik nu maar effe nak keta.. word er nooit misselijk van"
"was het maar waar dat ik die dark visuals ook heb.. ken me niet dark genoeg.."
"je zou dat handboek es moeten lezen.."
"mijn hofmanns zijn ook vrij bitter.. de trip is er niet minder om trouwens.."
"zou dat kleine beetje inkt die bittere smaak kunnen produceren? ik weet het niet.. met mijn da vinci's heb ik het helemaal niet.."
"een half bakje lijkt me wel wat weinig. Maarja dat hangt idd. ook af van hoe heftig je je trip wilt hebben.."
"Toen ik de eerste keer speed rook was er al onmiddellijk een natuurlijke afkeer. "Dat spul hoort gewoon niet genoven of geslikt te worden, daar ga je dood van. " Marja, mensen veranderen, nu ruik ik niets liever =P Klik om te vergroten... die afkeer heb ik nog steeds.. gadverdamme de lucht ervan alleen al laat me over mijn nek gaan.."
"op de terugweg van 2 zegels..."
"2 hofmann zegels. wordt een mooie avond"
"Na jarenlang heel veel drugs proberen, heb ik sinds een half jaar de stap naat keta ook maar es genomen.. Het goedje wat ik een paar maanden geleden kocht is poeierig.. wat ik nu koop is meer kristallerig... hoe komt dat wat is beter? anyone? tnx"