Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SmartieAndMe zei: Pas sowieso op met 4-FA.. is toevallig net een waarschuwing uitgegaan vanuit Trimbos. Lijkt toch misschien wel minder onschuldig dan wat mensen dachten! Klik om te vergroten... Ik had het ook gelezen inderdaad, maar vond het verhaal een beetje vaag. Niet iets waarbij echt de alarmbellen gingen rinkelen bij mij."
"1 oplossing: uit huis gaan. Als je echt wilt kan je een huisje krijgen. Gewoon inschrijven bij verschillende woningbouwverenigingen en op veel huizen reageren. Als je dat doet ben je binnen een paar maanden uit huis, mits je niet te kieskeurig bent natuurlijk."
"Ik ken iemand die alleen maar rond rijdt in zijn scootmobiel met een asbak, 2 pakjes peuken en een reep chocola op zijn tafeltje. Hij is ook al de 90 gepasseerd. Dus ongezond leven hoeft niet persée een vroege dood te betekenen. OT: Ik zie het wel rooskleurig in. naast mijn astma ben ik redelijk gezond. Ik werk lichamelijk en gebruik weinig drugs. Jointje en een biertje in het weekend en incidenteel wat anders, daar blijft het bij."
"Ik vroeg mij af of er mensen zijn die dit hebben geprobeerd. is er iemand die zo lang niet heeft geslapen dat hij is gaan hallucineren? Ik heb wat Youtube filmpjes bekeken en het blijkt een erg unieke ervaring te zijn. Het heeft niks met drugs te maken dus weet niet of dit het goede forum ervoor is. Ik vind het juist nog interessanter omdat je dus met je geest dit soort dingen kan laten gebeuren. Heb echter zelf geen behoefte aan het te proberen maar ben erg benieuwd naar ervaringen."
"Ik ben allergisch voor alles waar moet voorstaat."
"lotske1984- zei: Bijna 1m60 en weeg ongeveer 53 kg.. Klik om te vergroten... Dus zeg maar 1m59? :P On-topic: 1.95 en 80 kg."
"1.95 78 kilo."
"benniesmitters zei: Ik raad het eigenlijk niet aan om de eerste keer 2cb op een feestje te doen. Mijn vrienden die aardig vaak 2cb hebben gedaan vonden het ook helemaal niks voor op een feest, en hebben eigenlijk zo hun eigen feestje verpest. Terwijl ze al wel de nodige ervaring met 2cb hadden. Ik vind het op een feestje wel tof om te doen, maar had het al aardig vaak gebruikt voordat ik het op een feestje deed. Wat betreft alcohol, precies wat vesemir zegt. Zolang jij het gewoon bij een paar drankjes houd moet er niks aan de hand zijn. Maar dat kan bij jou natuurlijk ook anders liggen, iedereen reageert anders op drugs. Ik zou het dus eerst gewoon een keer thuis proberen met wat drankjes er bij en kijken of het je leuk lijkt voor op een feestje. Klik om te vergroten... Ik vind 2cb op een feestje echt niet te vergelijken met 2cb thuis. Alsof het twee verschillende middelen zijn. Ikzelf heb als ik op een feestje ben meer een MDMA-achtig gevoel, met wat visuals. Thuis hallucineer ik altijd veel meer met de zelfde hoeveelheid, en heb ik een erg zware bodyload. Volgens mij ervaart iedereen het anders, en is er maar 1 manier om erachter te omen of je het leuk vind op een feestje."
"Ik heb 1 keer op een feestje 22 mg 2-cb genomen. Voor mij was dit niet erg speciaal, ik weet niet of ik er ongevoelig voor ben of dat er andere dingen meespeelde maar ik merkte maar subtiele dingetjes. Het was op Lowlands, waar ik buiten de een tent stond waar techno werd gedraaid (Tale of us, Makam, beetje dat idee) De muziek klonk wel erg goed, een beetje zoals met XTC op maar dan net iets minder. Ook voelde alles een beetje spacey aan. Als ik bijvoorbeeld naar mijn schaduw keek was het zag het eruit alsof mijn schaduw perfect danste op de muziek. Verder had ik wel een erge bodyload waardoor ik moeite had om te blijven staan en heb ik toch wel een tijd tegen dingen aan lopen hangen of gezeten. Al met al was het wel een leuke ervaring, maar wat ik al zei: niet erg speciaal. Ook heb ik meerdere keren thuis 2-cb gedaan. Waarvan 1 keer ongeveer 20 mg. Dit was tevens mijn eerste keer. Heb toen echt wel wat visuals. Hoofden die wat vervormde en partonen die golfde. Ook kleuren waren erg intens. Na een jointje te hebben gerookt ook erge lachkicks gehad, wat ik normaal nooit zo erg heb met alleen wiet. Eigenlijk doe ik tegenwoordig altijd wel meer mg. Maar dat is denk ik erg persoonsgebonden want veel vrienden van mij die vaker 2cb doen dan ik. draaien al aardig warm op 15 mg. Ik denk dat 20 mg perfect is voor eerste keer. mijn verhaal-vertel-skills zijn erg slecht daarom maak ik ook nooit trip reports. Maargoed zo heb ik het in iedergeval ervaren laat weten hoe het was!"
"als je je bloed dunner wilt hebben kan je ook wat alcohol drinken."