Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Droog, donker, en eventueel luchtdicht wegstoppen"
"Jep! Ik ga ook 2,5uur in de bus zitten :P Gaan dus 16uurtjes door Zin in ! Grappig! Kan je wat foto's maken hoe het er nu uitziet? :P Ben benieuwd Grtjs"
"Oom Klaas zei: Uit welk deel van het land zegt alsnog helemaal niets. In een kleine stad, uitgegroeid dorp, waren er al 2 verschillende roze dolfijnen. Ze zagen er exact hetzelfde uit, afmetingen en alles identiek, alleen had eentje 103 mg mdma en de andere 40 mg mdma en 30 mg amfetamine. Gewoon testen. Klik om te vergroten... Heb ze ook gehad, en getest, circa 155mg mdma + 10mg caffeine zuid holland die 40 en 30mg amf. is dus een ander exemplaar"
"Zeker op 180 mg getest bij de buurman met gladde praat? Lijkt me sterk...."
"Nou daar komt ie, alles ook laten testen: de sterkste, ying yang wit, grote pil, brokkelt snel uit elkaar. 199mg mdma met een halfje van de kaart. Daarna, vrij groot tonnetje, licht groene kersjes, 150- 165mg dacht ik De lekkerste: logo weet ik even niet, maar er zat circa 50mg Mda in. Heerlijke space, flink staan dansen, en de hele zondag daarna zo maf als een deur"
"underworld zei: knots zei: Nou daar komt ie, alles ook laten testen: de sterkste, ying yang wit, grote pil, brokkelt snel uit elkaar. 199mg mdma met een halfje van de kaart. Daarna, vrij groot tonnetje, licht groene kersjes, 150- 165mg dacht ik De lekkerste: logo weet ik even niet, maar er zat circa 50mg Mda in. Heerlijke space, flink staan dansen, en de hele zondag daarna zo maf als een deur Klik om te vergroten... lucky bastard dat je mda pillen heb kunnen regelen Klik om te vergroten... Tja idd, wel erg veel geluk en toeval, werd verkocht als mdma met wat andere stoffen... bla bla bla Ehm 199mg klinkt ongeloofwaardig, maar het is eerlijk waar. kreeg nog een waarschuwing mee bij de testservice.. gezien er zoveel in zit. Heb het test nummer waarschijndelijk ook nog."
"30uur? je ljikt wel gek Na een uurtje of 8 a 10 is de motor wel aardig leeg in je koppie, meestal maak ik er dan een eind aan. + het lange doorgaan sloopt je alleen maar..."
"12uur feesten.... ok Ik zou eerst even rustig aan doen... idd. de sfeer proeven, en zorgen dat je wat eten binnen hebt, evt. een banaan als toetje. Probeer het snoepen een beetje uit te stellen. Ik zou de sterkste snoepjes meenemen in jullie geval, of 3 minder sterke. Begin er niet te vroeg mee, want je hebt nog een lange dag te gaan. Pak als eerste een halfje, ga je daar al lekker op.... niet bijpakken. Meestal pak ik een halve of iets meer bij, nadat de pil begint af te nemen..... Als ik nog lekker energie heb wacht ik met bijpakken Zorg wel dat je uitgerust naar het feest gaat. Veel plezier! Ps. als ik me wel eens een beetje flauw begin te voelen tijdens het partyen/spacen... pak ik soms wel eens een banaantje ( of een half banaantje ) om toch weer f wat aan te vullen."
"MDMA<3 zei: stelletje3013 zei: Bedankt voor jullie reacties allemaal. Wat ik nog wel wil weten is of we beter als eerste de sterkste pil kunnen nemen en na een aantal uren de minder sterke of andersom. Sterke is een rode duif van 125 mg en minder sterke zijn de witte dolfijntjes van 95 mg. bedankt voor de reacties alvast Stelletje3013 Klik om te vergroten... ik zou beginnen met een halve van die rode duif die andere helft in 2 kwartjes doen en 1tje bijpakke na +-1,5 uur 2 uur later andere kwartje opete. en die andere om de 2 uur in helften wegwerke Klik om te vergroten... Ook een goede optie"
"Laat jullie snoepjes anders even testen, de meeste verkopers weten helemaal niet waar ze over praten! Ze maken er maar wat moois van. ( niet alle natuurlijk ) http://www.drugs-test.nl/default10948.html En inderdaad, in deze tijd doet een half niet altijd echt veel, pak dan een hele, maar laat je snoepjes dan wel even testen!!! Succes"