Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQ-Base 08-09, Airport Weeze (D)

Q-Base 08-09, Airport Weeze (D)

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://partyflock.nl/party/85155:Q_BASE.html

Het is weer zover, aanstaande zaterdag is Q-base! Ben net op het terrein geweest, en het ziet er al aardig uit :)

Wie gaan er allemaal ?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben vorig jaar geweest.Normaal dit jaar ook, maar men geld is bijna op :(.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij ons zijn de plannen om de volledige 16 uur te gaan. Ik woon dichtbij de basis, en DF'ers kunnen hier verzamelen/carpoolen/nog ff een pilsje doen etc. Heb er zin in :9
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Joaaah, ik heb er ook wel zin in. Mn portemonnee alleen niet vrees ik.
k
knotsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jep! Ik ga ook :)
2,5uur in de bus zitten :P Gaan dus 16uurtjes door :)
Zin in !

Grappig! Kan je wat foto's maken hoe het er nu uitziet? :P
Ben benieuwd :)

Grtjs
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn portomonnee en m'n toetsenrooster wil het niet :(
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het gaat extreem asskicken, ben d'r al de hele week mee bezig :grin: We hadden 'n week geleden een Brit ontmoet bij het stappen, en na wat geouwehoer vertelde hij dat hij erg graag naar Qbase wilde, maar niemand had om mee te gaan. Vervolgens zegt Robbert (Robbert87-zit ook op DF) 'You can come with us if you like?'. Gehehe, dus als iemand ons ziet lopen met een totaal vercrackte gozer die jullie niet kennen, das dus Matt :wink:
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben op vakantie dan.
Was graag gegaan , altijd super tof in de bunkers en zo.
Veel plezier. :rock:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wil graag gaan, maarja de l'argent he :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."