Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"CaRRita zei: Maar met de Oxy is het ook onduidelijk. Ik weet niet wat de effecten op lange termijn ervan zijn. Klik om te vergroten... De effecten van Oxy op lange termijn is voornamelijk verslaving. Ontwenning hiervan is te vergelijken met heroïne."
"Herkenbaar. Zeker voor een festival, bij de gedachte aan iets nemen moet ik al.. wel handig, als je thuis al neemt hoef je op t festival zelf (hopelijk) niet 🏆"
"OctoFerrum zei: Na een lang en destructief huwelijk met alcohol is mijn relatie met drugs zeker de langstlopende in mijn leven en verwacht daar weinig verandering in mee te maken. Mocht er ooit een vrouw zijn ontstaan die aan mijn onhaalbare ideaalbeeld lijkt te voldoen, die in deze tijdslijn bestaat en mijn pad weet te kruisen op een moment dat ik enigszins zou open staan voor het ondergaan van zo'n sollicitatieprocedure, waar ongevraagd de nodige tijd, gedachten en emoties in gaan zitten, dan hoop ik dat deze mythische dame de beschikking heeft over een uitgebreid arsenaal aan de sterkst mogelijke middelen. Ben eigenlijk heel m'n leven alleen, op misschien 2 probeerseltjes na die langer duurde dan daten (net) maar te kort om het keurmerk relatie toe te mogen kennen. Ik ben zonder die optie tot het hebben van een relatie van de band gerold, of in ieder geval zijn er een aantal opties aangevinkt die dat bemoeilijken, zeker op lange termijn. Stoornissen, of liever de uiting en ernst van de door andere waarneembare symptomen en de symbiotische verbintenis die daartussen ontstaan is met problematisch middelen gebruik (in het het geval van alcohol de makkelijkst waar te nemen van het lijstje door iedereen met en functionerend reukorgaan) maken het een uitdaging voor beide partijen. Een die niet in complexiteit of schadelijkheid lijkt af te nemen en geen happy end kent. Of nou ja, op een handje vol momenten na dan. Daarnaast kan ik in mijn eentje ook prima ongelukkig zijn. Extra aanleiding daartoe in de vorm van onvermijdelijke conflicten, meestal ongelukkig qua timing en slordig in uitvoering door de saboterende werking van emoties, heb ik daarvoor niet nodig. Zeker omdat vrouwen emoties bezitten die onbegrijpelijk kunnen* zijn, soms niets met de situatie of conflict te maken lijken* hebben, daardoor een rationele benadering onmogelijk maken* pardon bemoeilijken en een patstelling creëren, nog voordat de stukken op het bord staan. Ik heb al ruzie genoeg met mezelf, word gek van die vent z'n gezeik. Lichamelijke behoeftes, u raadt het al, prima aan te voldoen in single player mode. Heb genoeg vinkjes op mn bucketlist, niet zo veel in aantal maar wel qua onderscheidende eigenschappen en voel geen sterke door machismo gedreven motivatie de scorekaart verder vol te maken. Weigeren op principiële gronden vind ik dan ook weer niet nodig. Mocht bovenstaande ergens seksistisch overkomen wil ik best verder toelichten waarom dat zowel waar als onwaar is, afhankelijk van de eigen ingenomen positie en de te beoordelen bewering. Ik zal daarbij wellicht de Schrödingers kat vergelijking gebruiken ter illustratie en hoe dan ook gelijk hebben in mijn hoofd, wat dan weer illustreert dat ik onmogelijk ben en eenzaam zal sterven. . Klik om te vergroten... Haha, dit lijkt wel geschreven door m’n advocaat 😂"
"Casaan zei: Geen idee waar je een advocaat voor nodig hebt, mocht je serieus in problemen zitten, zoek een andere advocaat. Misschien kan @OctoFerrum je helpen Klik om te vergroten... Of notaris. Of een hoofdstuk van een wetboek. iig lastig te lezen. Gelukkig geen advocaat meer nodig momenteel maar als ik iemand ooit flink in de war wil maken zal ik @OctoFerrum absoluut in overweging nemen! ☺️ edit; @OctoFerrum mits je uurtarief lager is dan die van een advocaat natuurlijk 😛"
"Hi allemaal, Weet iemand hoe het zit met legale rc en vliegen? Ik ga binnenkort op vakantie via Schiphol en ben benieuwd hoe er om wordt gegaan met het meenemen van bijvoorbeeld 2mmc of benzodiazepines, aangezien het geen illegale stof is (in NL)."
"Tijdloos zei: waarom überhaupt het risico nemen als je het daar kan laten bezorgen?! Klik om te vergroten... Denk dat je me verkeerd hebt begrepen. Ik vlieg vanaf Schiphol ergens anders heen. reden dat ik het vraag is omdat in elke dag een slaappil neem, bromazolam. Ben benieuwd of ik die gewoon mee kan nemen. En überhaupt benieuwd wat de wetgeving zegt over het meenemen van deze middelen aangezien ze hier in NL legaal zijn."
"Whiskas010 zei: Mede Forumnaars, Bromonordiazepam Poeder (125mg) Ik heb onlangs de Bromonordiazepam Poeder (125mg) gekocht, nu vroeg ik mij af. Hebben andere hier al ervaringen mee? Hoe is de beste manier van opname, Is het een base? Zelfs de RC's weten er weinig over en op PWiki staat niets. Ik verneem graag een reactie!😎 Klik om te vergroten... heb de pellets van Bromonordiazepam 2,5 mg nu 2x geprobeerd, zowel onder invloed van 3cmc als nuchter en doet niets bij mij…"
"Hi! Ik heb het idee dat de werking van GHB best wel beïnvloed wordt door waar ik het mee wegdrink. Ik neem altijd een shotglas met G + drinken en dan shoot ik het in 1x. Maar de laatste tijd heb ik vaak enkel appelsap in huis en het lijkt wel alsof de werking daardoor afneemt, if that makes sense? Zijn er bepaalde dranken die de werking van GHB beïnvloeden? Of suikers oid? Eerder nam ik vaak crystal clear en daar zit nauwelijks suiker in. Kan dit of is het gewoon toeval?"
"Up"
"Mevrouw Pløp zei: Goedemorgen, He post midden in de nacht een topic. Uppen voor aandacht lijkt me niet nodig, al helemaal niet 's nachts als je zelf ook kunt bedenken dat de meeste mensen gewoon lekker liggen te slapen. Voortaan gewoon even geduld opbrengen als je een vraag hebt. Groetjes Pløp Klik om te vergroten... Goedenavond, Volgens mij zijn er hier ruim voldoende mensen snachts actief, als ik even kijken naar de tijdstippen waarop mensen reageren op Posts Beetje onnodige “tik op de vingers” imo dus, Plop. En wbt de 2e up, ik denk dat die ergens per ongeluk is gegaan, want ik sliep op dat moment"