Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromonordiazepam Poeder (125mg) Zeer weinig overbekend.

Bromonordiazepam Poeder (125mg) Zeer weinig overbekend.

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
Whiskas010Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mede Forumnaars, Bromonordiazepam Poeder (125mg)

Ik heb onlangs de Bromonordiazepam Poeder (125mg) gekocht, nu vroeg ik mij af. Hebben andere hier al ervaringen mee?
Hoe is de beste manier van opname, Is het een base?

Zelfs de RC's weten er weinig over en op PWiki staat niets.

Ik verneem graag een reactie!😎
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Onderwerp 'Bromo nordiazepam' https://drugsforum.nl/threads/bromo-nordiazepam.71952/
W
WhiskasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geneesmiddel zei:
Onderwerp 'Bromo nordiazepam' https://drugsforum.nl/threads/bromo-nordiazepam.71952/
Klik om te vergroten...
Helaas 0 bruikbare info.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Broma - Nor - Diazepam? Hoe werkt dat dan? Komt er dan een chloor aan/naast de broom, of op een andere plek? Wordt het dan een triazoolbenzodiazepine? Waar staat die NOR van?

@Neo-Shulginist kan je ff komen
W
WhiskasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Broma - Nor - Diazepam? Hoe werkt dat dan? Komt er dan een chloor aan/naast de broom, of op een andere plek? Wordt het dan een triazoolbenzodiazepine?
Klik om te vergroten...
Eens ik kan weinig tot geen info vinden.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Whiskas zei:
Helaas 0 bruikbare info.
Klik om te vergroten...
Het is zo recent pas op de markt gekomen dat je niet kunt verwachten van 20 mensen hier alle ins en outs komen vertellen. De gebruikers ervaringen zijn er simpelweg nog niet en daarom kun je op de rest van het internet ook niet veel vinden.
Geneesmiddel zei:
Nog even aanvulling, gidazepam wordt gebruikt in doses 20-30mg origineel. Denk dus dat per 1 mg opbouwen van deze stof wel verantwoord is.
Klik om te vergroten...
Zanza zei:
Een aantal vendors bieden inmiddels ook pellets aan, 2,5 mg per pellet.
Klik om te vergroten...
Dit lijkt me alvast erg handig als je wilt experimenteren toch? Gewoon oraal is de veiligste ROA omdat je dan je first-pass metabolisme nog hebt als eventuele zuiveraar voor vervuilingen. Als je het rustig opbouwt per mg en genoeg tijd tussen je doseringen laat dan lijkt dat me goeie harm reduction. Daarnaast zou het internet heel erg gebaat zijn met een reportje als je het geprobeerd hebt 👍
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Broma - Nor - Diazepam? Hoe werkt dat dan? Komt er dan een chloor aan/naast de broom, of op een andere plek? Wordt het dan een triazoolbenzodiazepine? Waar staat die NOR van?

@Neo-Shulginist kan je ff komen
Klik om te vergroten...
Ook wel bromo-nordazepam of desalkylgidazepam genoemd. Het is het actieve metaboliet van gidazepam, gidazepam heeft een gebruikelijke dosis van rond de 20mg in Rusland waar het pharmaceutische wordt gebruikt
W
Whiskas010Lid
01-01-2024, 00:00
#8
het is een freebase, alleen dat zal iemand inmiddels wel uit ondervonden hebben
k
kleinespelerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Whiskas010 zei:
Mede Forumnaars, Bromonordiazepam Poeder (125mg)

Ik heb onlangs de Bromonordiazepam Poeder (125mg) gekocht, nu vroeg ik mij af. Hebben andere hier al ervaringen mee?
Hoe is de beste manier van opname, Is het een base?

Zelfs de RC's weten er weinig over en op PWiki staat niets.

Ik verneem graag een reactie!😎
Klik om te vergroten...

heb de pellets van Bromonordiazepam 2,5 mg nu 2x geprobeerd, zowel onder invloed van 3cmc als nuchter en doet niets bij mij…
J
JoBroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb het zelf aangeschaft omdat het bovenaan de lijst stond en er het woord diazepam in voor komt. Diazepam is toch wel een erg probaat middel. Weinig recreatief wat mij betreft, dan kun je beter Oxa's nemen Dia's zijn toch wel erg geschikt als ontrekkingsprotocol na te langdurig alcohol gebruik. Daar heb ik het voor aangeschaft maar de werking red het in de verste verte niet bij die van Diazepam. Ik ben door de ontwenning heen gekomen door het zelfde schema te gebruiken al die voor Diazepam maar vraag me af of het enige meerwaarde had als ik gewoon cold turkey dit zelfde had gedaan. Het verdubbelen van de dosis heb ik niet aangedurfd. Er staat een hele lange lijst met allerler RC benzo's en ik ken ze zo langzamerhand geen van allen meer. De bekende en zeker goed werkende zijn immers allang verboden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."