Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, Ik zit de al een tijdje met een probleem in mijn maag.. Ik hoop dat jullie mijn verhaal willen lezen en er op willen reageren.. wat kan ik het beste doen? Een goede vriend van me, eigenlijk mijn beste vriend, zit nu al bijna 2 jaar aan de coke. Gewoon elke keer als we gaan drinken dan zit ie aan de coke. Ik moet eerlijk zeggen, ik doe het zelf ook wel eens, maar gewoon met mate. Verantwoordelijk ermee omgaan, gewoon recreatief. Ik focus mij op mijn hbo studie en wil hierna naar de universiteit. Hij doet het echter elke keer, laten we zeggen minstens 2x per week en hij stopt ook niet. Ik vind het moeilijk om daarmee om te gaan omdat hij ook al op zijn 15e gestopt is met school en nooit werk of school daarna gehad heeft en hij zit dus gewoon al meer dan 8 jaar thuis. Hij wordt dit jaar 24, heeft totaal geen ambitie en loopt vast, terwijl dat dus haaks staat op mijn situatie. Ik weet namelijk wel wat ik wil en loop niet continue te zeiken, negatief te zijn en tegen het systeem aan te trappen. Nu sinds 2 jaar zit ie dus ook vol aan de coke en hij zakt gewoon af in mijn ogen. Hij woont nog bij zijn ouders en die zouden dit eens moeten weten, denk ik dan.. Ook is hij een paar jaar geleden al eens gedwongen opgenomen en thuis opgehaald door de politie en ambulance omdat hij thuis totaal was doorgedraaid. Hij heeft toen een paar dagen op een psychiatrische afdeling in een celletje gezeten en is daarna nooit meer geholpen of iets dergelijks. Ik heb het idee dat zijn ouders niet goed weten hoe ze hiermee om moeten gaan en hem als een zorgenkindje blijven zien. Zodoende houden zijn ouders hem dus blijvend de hand boven het hoofd. Hem ermee confronteren heeft geen zin want uiteindelijk komt het erop neer dat ik er telkens een probleem van maak en dat ik dus de zeikerd ben. Hij doet er zelf heel luchtig over. Ik heb zon gevoel dat ik de vriendschap ook niet persee wil stoppen want hij is al een jaar of 8 mijn beste vriend maar aan de andere kant wil ik niet elke keer met die troep geconfronteerd worden en zelf in de verleiding komen want dat gebeurd automatisch als ik met hem ben. Ik associeer hem gewoon met coke.. Aan de ene kant is hij dus al een tijd mijn beste vriend en hoef ik hem dus niet zomaar kwijt te raken, maar aan de andere kant kan dit gewoon niet verder omdat zijn leven niet de mijne moet worden, ik wil dat pad niet op. Ik heb me nooit 100% goed gevoeld bij het gebruik van coke en door mijn afzijdige houding op het gebied van coke-gebruik grapt hij er wel eens over dat ik nog in de 'coke ontkenningsfase' zit. De omgekeerde wereld voor mij, zo'n uitspraak.. alsof hij wil dat ik persee ook zijn pad volg en van de andere gebruikers waar hij mee omgaat. Ik hou hier bewust afstand van en van dat vriendengroepje. Zo af en toe doe ik eens mee, dat geef ik ook nogmaals toe. Echter.. recreatief gematigd gebruik! Voor hem komt dat over alsof ik schijnheilig doe omdat ik het zelf ook wel eens gebruik, maar het gaat mij om zijn persoonlijke situatie. De mijne is veel anders en rooskleuriger en ik ga er verantwoordelijk mee om. De laatste maanden kan ik ook niet meer met een leuk gevoel met hem omgaan door dit verhaal dus.. Ik heb mijn respect voor hem verloren doordat hij al 8 jaar lang thuiszit, geen hulp wil zoeken om maatschappelijk een doorstart te maken en ook door zijn toch wel forse coke gebruik. Er komt gewoon geen positieve ontwikkeling in zijn leven en hij zakt af. Gewoon een sneu bestaan heeft hij nu, maar als persoon zelf is het gewoon een goede vriendelijke jongen, een allemans vriend waar iedereen bevriend mee zou kunnen worden. Tuurlijk.. het is allemaal uiteraard zijn eigen keus, maar ik kan dit niet langer aanzien en hiermee omgaan. Wat zou jij doen? Ik vind het een moeilijke zaak en denk er veel over na... Fijn dat ik dit ergens kon delen en ik hoop wat te horen! Groet.."
"CokeBoy zei: Heej, Gister was me eerste keer ahahah, het was fantastisch. Ik heb van te voren een ez test besteld om te puurheid te kunnen testen van de coke, ik heb met mezelf afgesproken dat ik coke die gewoon echt lager is als 60% niet zou innemen.Na al die verhalen op het forum over ontwormingsmiddelen en andere troep ben ik een beetje bang geworden. Het spul zag er wel anders uit als ik had gedacht, van films onder andere zie je echt dat het hele fijne poeder is maar ik ervaarde dat anders. Structuur leek net of het scherfjes waren zeg maar, ook had wel een mooie glans. Volgens de test die erg donker werd zou het ongeveer uit komen op 8 strepen. Aardig puur dus heb echt op de dosering moeten letten aangezien het me eerste keer was. Ik had 2 halve liters heineken op en heb toen een lijntje voor mezelf gebouwd. Ik haalde me neus der over heen met als gevolgd dat de lijn er mooi in verdween. Prikte in het begin als de malle omdat ik het snuiven niet egt onder knie kreeg. Het duurde letterlijk 8 minuten en toen voelde ik met net een dikke straaljager. Het gevoel ik me buik was positieve adrealine zeg maar, dus niet het soort wat je krijgt als je vecht maar dat soort als je een mooi meid naakt voor je hebt. Ik voelde me de koning van de zeven zeeën en 8 continenten. Ook gelijk 3x telefoonnummers kunnen regelen van een paar mooie meiden. Tot nu toe de beste drugs ooit genomen en het leuke is dat ik nog heel wat over heb van die gram ahhaha. KNIP Toen ik het ging snuiven was Klik om te vergroten... Als je vanaf nu maar maat weet te houden zou ik zeggen.. Als je er eenmaal aan geroken hebt dan smaakt het altijd naar meer. Eindstand bij de meesten: Na een paar drankjes zo'n grote drang hebben naar coke dat snuiven er meestal wel van komt. Weet waar je aan begint jongen!"
"Ik reageer haast nooit, maar op dit topic moest ik toch echt reageren. Jouw verhaal had de mijne kunnen zijn. Ik zit momenteel met precies hetzelfde. Verantwoord en gecontroleerd coke gebruik willen houden in verband met financiën EN het willen blijven gebruiken op recreatieve basis. Het blijft natuurlijk altijd aantrekkelijk om na een paar bier of vodka (in mijn geval) coke te gebruiken. Helaas ligt de drempel altijd veel lager na alcohol te hebben gedronken en heb je vanzelf het 'schijt' idee, zoals ik het altijd zelf noem. 'Boeiend, wat maakt het uit ik doe het gewoon'. Toch weet ik mij vaak in te houden en situaties te creëren zodat ik er helemaal niet aan denk. Mijn tips voor jou zijn dan ook; Drink + ga niet elke keer uit met mensen die gek zijn op dit goedje en het altijd bij zich hebben! Wat ik doe is dan vaak drinken en uitgaan met mensen waarbij het geen issue of gespreksonderwerp is. Op deze manier zal je ervaren dat je er nauwelijks tot niet aan denkt en zo lang je genoeg afleiding hebt zoals goede, diepgaande gesprekken en daarna lekker uitgaan, dan denk je er helemaal niet meer aan! Ik hoop dat je er wat aan hebt, we zijn hier immers om elkaar te helpen niet?"
"Hallo! Zoals de titel al vermeldt... ik ben van plan om morgen voor de eerste keer 4-FMP te gebruiken en heb hier enkele vragen over. Ik hoop dat ik hier in het goede forum onderdeel ben. Ik ben, na veel gelezen te hebben op internet, al een stuk wijzer geworden omtrent deze drug. Ik ben van plan om in de namiddag op een festival een capsule te nemen met een dosering van plusminus 180mg. Is dit een goede startdosering? Ik heb recent 2x eerder XTC gedaan en dit was echt in 1 woord ge-wel-dig. Wel af en toe wat angst/paniek gevoelens, maar dit ebt vanzelf weer weg na korte duur. Nu gaan een vriend en ik morgen naar een festival en gaan wij 4-FMP nemen. We gaan niet bijpakken in verband met het niet kunnen slapen de komende lange tijd hierna. Die vriend van me heeft wel 2 XTC pillen erbij geregeld omdat wij horen/hebben gelezen dat dit een keurige combinatie is. Ikzelf ben pas van plan om eerst het effect van de 4-FMP af te wachten en daarna tzt een halfje XTC bij te nemen. Echter.. ik slik sinds begin dit jaar het Sint-Jans kruid extract in verband met een sombere periode + eerdere angst/paniekklachten. Deze slik ik nu nog steeds en de 2x XTC die ik eerder heb gedaan in combi met deze sint-jans kruid gaf geen problemen. Is er iets bekend met de combinatie sint-jans kruid + 4-FMP ? Ik heb vandaag mijn dagelijkse sint-jans kruid pil niet geslikt in verband met morgen. Zondag neem ik de eerstvolgende dosis weer. alcohol en een nakkie sos is voor mij ook niets nieuws en gaat altijd goed in combi met dit medicijn, wat geheel op natuurlijke basis is. Oke... excuus, het typen gaat altijd zo vlot als je een verhaal verteld als deze. De hoofdvragen: - Is een 180MG capsule 4-FMP een goede startdosering voor een beginner? - Is er iets bekend over de combi sint-janskruid en 4-FMP? - een stukje van een XTC-pil (rode UPS) bijpakken na een tijdje gespaced te hebben op 4-FMP kan geen kwaad neem ik aan? Ik ben altijd iemand die goed naar zijn lichaam luistert en verantwoordelijk met drugs omgaat. Ook kan ik veel hebben. Ik hoor graag wat!"
"Re: Mijn verhaal.. Meningen, advies of nieuwe inzichten gevr Jullie hebben helemaal gelijk.. maar voor mij is dat een moeilijke stap om te zetten. Ik zal misschien die stap toch moeten zetten want dit kan, volgens mijn inziens, niet langer doorgaan zo. Het is toch een blok aan mijn been, deze situatie. Ergens zal ik dan ook een deel kwijtraken op sociaal vlak, want samen of via hem heb ik ook contact met veel andere mensen die ik waarschijnlijk dan ook niet meer spreek. Puur uit eigen belang gezien zou ik dan ook sociaal beperkter worden in de zin van sociale contacten verliezen. Het is afwegen.."
"Re: Mijn verhaal.. Meningen, advies of nieuwe inzichten gevr Je laatste zin is dus het geval.. Ik spreek de laatste tijd al veel minder met hem af en ik spreek hem ook veel minder op bijvoorbeeld Whatsapp en dergelijke. Ik voel me inderdaad ergens bezwaard ALS ik met hem afspreek, dus dat zegt al genoeg.."