Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 4-FMP.. enkele vragen hierover.

Eerste keer 4-FMP.. enkele vragen hierover.

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
klaasvaak90Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo!

Zoals de titel al vermeldt... ik ben van plan om morgen voor de eerste keer 4-FMP te gebruiken en heb hier enkele vragen over. Ik hoop dat ik hier in het goede forum onderdeel ben.

Ik ben, na veel gelezen te hebben op internet, al een stuk wijzer geworden omtrent deze drug. Ik ben van plan om in de namiddag op een festival een capsule te nemen met een dosering van plusminus 180mg. Is dit een goede startdosering?

Ik heb recent 2x eerder XTC gedaan en dit was echt in 1 woord ge-wel-dig. Wel af en toe wat angst/paniek gevoelens, maar dit ebt vanzelf weer weg na korte duur. Nu gaan een vriend en ik morgen naar een festival en gaan wij 4-FMP nemen. We gaan niet bijpakken in verband met het niet kunnen slapen de komende lange tijd hierna. Die vriend van me heeft wel 2 XTC pillen erbij geregeld omdat wij horen/hebben gelezen dat dit een keurige combinatie is. Ikzelf ben pas van plan om eerst het effect van de 4-FMP af te wachten en daarna tzt een halfje XTC bij te nemen.

Echter.. ik slik sinds begin dit jaar het Sint-Jans kruid extract in verband met een sombere periode + eerdere angst/paniekklachten. Deze slik ik nu nog steeds en de 2x XTC die ik eerder heb gedaan in combi met deze sint-jans kruid gaf geen problemen. Is er iets bekend met de combinatie sint-jans kruid + 4-FMP ? Ik heb vandaag mijn dagelijkse sint-jans kruid pil niet geslikt in verband met morgen. Zondag neem ik de eerstvolgende dosis weer. alcohol en een nakkie sos is voor mij ook niets nieuws en gaat altijd goed in combi met dit medicijn, wat geheel op natuurlijke basis is.

Oke... excuus, het typen gaat altijd zo vlot als je een verhaal verteld als deze.

De hoofdvragen:

- Is een 180MG capsule 4-FMP een goede startdosering voor een beginner?
- Is er iets bekend over de combi sint-janskruid en 4-FMP?
- een stukje van een XTC-pil (rode UPS) bijpakken na een tijdje gespaced te hebben op 4-FMP kan geen kwaad neem ik aan? Ik ben altijd iemand die goed naar zijn lichaam luistert en verantwoordelijk met drugs omgaat. Ook kan ik veel hebben.

Ik hoor graag wat! :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
klaasvaak90 zei:
- Is een 180MG capsule 4-FMP een goede startdosering voor een beginner?
Klik om te vergroten...
Ik merkte 150 milligram al best aardig, maar het schijnt wel een beetje te wisselen per persoon. Het zou zomaar kunnen dat je veel te hard van 180 milligram gaat, het is in ieder geval geen lage dosering.

- Is er iets bekend over de combi sint-janskruid en 4-FMP?
Klik om te vergroten...
Kan het serotoninesyndroom veroorzaken, lijkt me eerlijk gezegd niet zo verstandig.

- een stukje van een XTC-pil (rode UPS) bijpakken na een tijdje gespaced te hebben op 4-FMP kan geen kwaad neem ik aan? Ik ben altijd iemand die goed naar zijn lichaam luistert en verantwoordelijk met drugs omgaat. Ook kan ik veel hebben.
Klik om te vergroten...
Dat is een behoorlijk ongezonde combinatie, XTC in combinatie met andere stimulanten (en wsl ook 4-FA in combinatie met andere stimulanten) is heel erg neurotoxisch (giftig voor de hersenen).
H
HaardrogerLid
01-01-2024, 00:00
#3
klaasvaak90 zei:
- Is een 180MG capsule 4-FMP een goede startdosering voor een beginner?
- Is er iets bekend over de combi sint-janskruid en 4-FMP?
- een stukje van een XTC-pil (rode UPS) bijpakken na een tijdje gespaced te hebben op 4-FMP kan geen kwaad neem ik aan? Ik ben altijd iemand die goed naar zijn lichaam luistert en verantwoordelijk met drugs omgaat. Ook kan ik veel hebben.

Ik hoor graag wat! :)
Klik om te vergroten...

1: Mijn ervaring is het meer dan genoeg. Op ongeveer de helft had ik een top avond. (geen gekke dingen, ging lekker)
2: Geen idee :) Nog nooit van gehoord, laat staan icm deze drug :)
3: SOWIESO geen X meet 4fmp comineren. Super gevaarlijk en je lichaam wordt er niet beter op.:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."