#1
Hallo!
Zoals de titel al vermeldt... ik ben van plan om morgen voor de eerste keer 4-FMP te gebruiken en heb hier enkele vragen over. Ik hoop dat ik hier in het goede forum onderdeel ben.
Ik ben, na veel gelezen te hebben op internet, al een stuk wijzer geworden omtrent deze drug. Ik ben van plan om in de namiddag op een festival een capsule te nemen met een dosering van plusminus 180mg. Is dit een goede startdosering?
Ik heb recent 2x eerder XTC gedaan en dit was echt in 1 woord ge-wel-dig. Wel af en toe wat angst/paniek gevoelens, maar dit ebt vanzelf weer weg na korte duur. Nu gaan een vriend en ik morgen naar een festival en gaan wij 4-FMP nemen. We gaan niet bijpakken in verband met het niet kunnen slapen de komende lange tijd hierna. Die vriend van me heeft wel 2 XTC pillen erbij geregeld omdat wij horen/hebben gelezen dat dit een keurige combinatie is. Ikzelf ben pas van plan om eerst het effect van de 4-FMP af te wachten en daarna tzt een halfje XTC bij te nemen.
Echter.. ik slik sinds begin dit jaar het Sint-Jans kruid extract in verband met een sombere periode + eerdere angst/paniekklachten. Deze slik ik nu nog steeds en de 2x XTC die ik eerder heb gedaan in combi met deze sint-jans kruid gaf geen problemen. Is er iets bekend met de combinatie sint-jans kruid + 4-FMP ? Ik heb vandaag mijn dagelijkse sint-jans kruid pil niet geslikt in verband met morgen. Zondag neem ik de eerstvolgende dosis weer. alcohol en een nakkie sos is voor mij ook niets nieuws en gaat altijd goed in combi met dit medicijn, wat geheel op natuurlijke basis is.
Oke... excuus, het typen gaat altijd zo vlot als je een verhaal verteld als deze.
De hoofdvragen:
- Is een 180MG capsule 4-FMP een goede startdosering voor een beginner?
- Is er iets bekend over de combi sint-janskruid en 4-FMP?
- een stukje van een XTC-pil (rode UPS) bijpakken na een tijdje gespaced te hebben op 4-FMP kan geen kwaad neem ik aan? Ik ben altijd iemand die goed naar zijn lichaam luistert en verantwoordelijk met drugs omgaat. Ook kan ik veel hebben.
Ik hoor graag wat!![:)]()
Zoals de titel al vermeldt... ik ben van plan om morgen voor de eerste keer 4-FMP te gebruiken en heb hier enkele vragen over. Ik hoop dat ik hier in het goede forum onderdeel ben.
Ik ben, na veel gelezen te hebben op internet, al een stuk wijzer geworden omtrent deze drug. Ik ben van plan om in de namiddag op een festival een capsule te nemen met een dosering van plusminus 180mg. Is dit een goede startdosering?
Ik heb recent 2x eerder XTC gedaan en dit was echt in 1 woord ge-wel-dig. Wel af en toe wat angst/paniek gevoelens, maar dit ebt vanzelf weer weg na korte duur. Nu gaan een vriend en ik morgen naar een festival en gaan wij 4-FMP nemen. We gaan niet bijpakken in verband met het niet kunnen slapen de komende lange tijd hierna. Die vriend van me heeft wel 2 XTC pillen erbij geregeld omdat wij horen/hebben gelezen dat dit een keurige combinatie is. Ikzelf ben pas van plan om eerst het effect van de 4-FMP af te wachten en daarna tzt een halfje XTC bij te nemen.
Echter.. ik slik sinds begin dit jaar het Sint-Jans kruid extract in verband met een sombere periode + eerdere angst/paniekklachten. Deze slik ik nu nog steeds en de 2x XTC die ik eerder heb gedaan in combi met deze sint-jans kruid gaf geen problemen. Is er iets bekend met de combinatie sint-jans kruid + 4-FMP ? Ik heb vandaag mijn dagelijkse sint-jans kruid pil niet geslikt in verband met morgen. Zondag neem ik de eerstvolgende dosis weer. alcohol en een nakkie sos is voor mij ook niets nieuws en gaat altijd goed in combi met dit medicijn, wat geheel op natuurlijke basis is.
Oke... excuus, het typen gaat altijd zo vlot als je een verhaal verteld als deze.
De hoofdvragen:
- Is een 180MG capsule 4-FMP een goede startdosering voor een beginner?
- Is er iets bekend over de combi sint-janskruid en 4-FMP?
- een stukje van een XTC-pil (rode UPS) bijpakken na een tijdje gespaced te hebben op 4-FMP kan geen kwaad neem ik aan? Ik ben altijd iemand die goed naar zijn lichaam luistert en verantwoordelijk met drugs omgaat. Ook kan ik veel hebben.
Ik hoor graag wat!