Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHarder is Beter! 28 Februari

Harder is Beter! 28 Februari

11 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Harder is Beter!
In the Level in Arnhem.

Harder is Beter
D-Master
Morbius
Neophyte
Partyraiser
S-Kill
The Beat Controller
Tommyknocker
MC: The Syntax MC
2Terror is Beter
Demons of terror
RDZ
The Vizitor
Vahg
Xtreme Noizer
Zaagum
MC: Spike!

Toegang: 15.00 (Alleen deurverkoop)
Aanvang: 22:00
Afsluiting: 05:00
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik ook maar iemand mee kan krijgen dan ga ik zeker! Was het trouwens de vorige pussy motherfuckers niet heel erg vol? Ik wil wel een beetje kunnen hakken natuurlijk ^^
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
beter ga je dan naar de turbinehallen in Oberhausen :hearteyes:

Enzyme Incubation :rock:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
SperSIZEboon zei:
beter ga je dan naar de turbinehallen in Oberhausen :hearteyes:

Enzyme Incubation :rock:
Klik om te vergroten...

Betaal jij lieve schat? :wink:
Harder is Beter is voor mij 2 mins lopen xD :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat feessie is 9 euro duurder..
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Afgezien van de treinkosten/benzinekosten inderdaad. Plus dan nog de grote moeite om daarheen te moeten gaan, terwijl dit lekker dichtbij is en ook gaat knallen :grin: En op zo'n groot feest als dat geef ik vaak veel meer geld uit aan drugs/drank. In Arnhem is het vaak gratis :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Serenity zei:
Afgezien van de treinkosten/benzinekosten inderdaad. Plus dan nog de grote moeite om daarheen te moeten gaan, terwijl dit lekker dichtbij is en ook gaat knallen :grin: En op zo'n groot feest als dat geef ik vaak veel meer geld uit aan drugs/drank. In Arnhem is het vaak gratis :hearteyes:
Klik om te vergroten...

vuile profiteur :P
k
king-joostLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga zowiezo, lekker dicht bij huis :grin:
en 11 april is er nog een vet feest in the level, pussymotherfuckersss!! en dat op mijn verjaardag :stoned:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pikachu zei:
Als ik ook maar iemand mee kan krijgen dan ga ik zeker! Was het trouwens de vorige pussy motherfuckers niet heel erg vol? Ik wil wel een beetje kunnen hakken natuurlijk ^^
Klik om te vergroten...

pussy motherfuckers was idd ontiegelijk druk hoorde ik
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
pussy was druk, vooral omdat je op een gegeven moment binnen mocht roken, maar het is zeker een mooooooi feestje :grin:
Harder is beter, als er mensen gaan, even meeten? wil wel eens zien wat voor een retards daarheen gaan.
k
king-joostLid
01-01-2024, 00:00
#11
Serenity zei:
pussy was druk, vooral omdat je op een gegeven moment binnen mocht roken, maar het is zeker een mooooooi feestje :grin:
Harder is beter, als er mensen gaan, even meeten? wil wel eens zien wat voor een retards daarheen gaan.
Klik om te vergroten...


Pussy was zeker druk, maar ik kreeg niet zoveel mee van de drukte :grin: daar was ik te spacey voor :xtc: en dat binnen roken was echt beter :grin:
Meeten is trouwens een goed idee voor HiB, ben er ook wel benieuwd na wie er gaan.
En worden er ook foto's gemaakt door Partyflock????

Rustiggg :stoned:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Serenity zei:
even meeten? wil wel eens zien wat voor een retards daarheen gaan.
Klik om te vergroten...

jij toch? :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."