#1
Vandaag heb ik grote hoeveelheden alcohol gedronken, en het lukte mij maar niet dronken te worden, sterker nog ik kreeg er een dikke vreetkick van net als ik had toen ik nog wiet rookte..
Het leek er zelfs ff op dat ik zwaar hard tripte, alsof ik een chemisch middel had tot me genomen. Best vreemd vond ik zelf, en heb mij nogal ''verontrustend'' gedragen... Best gevaarlijk alcohol, daar ben ik nu wel achter.. Zeker als je het drinkt wanneer je verliefd bent.
Ik hoop maar dat alles snel weer over gaat als ik nog wat bier drink... Internetleven is namelijk het enige echte leven heb ik wel is gelezen hier, dus het is soms verstandig niet zomaar iets in het openbaar te zetten...
Vind zelf dat dit mijn beste trip report ooit is, en als je het er niet mee eens is moet je het ook maar eens proberen, heineken en Amstel zijn echte aanraders.. Maar brandbier is ook lekker net als duvel maar dat verkopen ze hier helaas niet!
En voor een ieder die denkt wat lult ie allemaal. Ik ben ook ladderzat, kan d'r dus vrij weinig aan doen verder
Zou graag deze ervaring met jullie willen delen, heb alleen niet zoveel bier in huis, dus zelf ff naar de winkel gaan misschien een idee?!:P
Een fijne dag verder allemaal en de groeten van Mars![:grin:]()
Het leek er zelfs ff op dat ik zwaar hard tripte, alsof ik een chemisch middel had tot me genomen. Best vreemd vond ik zelf, en heb mij nogal ''verontrustend'' gedragen... Best gevaarlijk alcohol, daar ben ik nu wel achter.. Zeker als je het drinkt wanneer je verliefd bent.
Ik hoop maar dat alles snel weer over gaat als ik nog wat bier drink... Internetleven is namelijk het enige echte leven heb ik wel is gelezen hier, dus het is soms verstandig niet zomaar iets in het openbaar te zetten...
Vind zelf dat dit mijn beste trip report ooit is, en als je het er niet mee eens is moet je het ook maar eens proberen, heineken en Amstel zijn echte aanraders.. Maar brandbier is ook lekker net als duvel maar dat verkopen ze hier helaas niet!
En voor een ieder die denkt wat lult ie allemaal. Ik ben ook ladderzat, kan d'r dus vrij weinig aan doen verder
Zou graag deze ervaring met jullie willen delen, heb alleen niet zoveel bier in huis, dus zelf ff naar de winkel gaan misschien een idee?!:P
Een fijne dag verder allemaal en de groeten van Mars