Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Dunne zei: Nee door dat je nu heel vaak drugs gebruikt voel jij je juist klote zonder. Maar je had dus de bijsluiter van je inderal(beta blocker) niet gelezen? Je geeft dat medicijn de schuld maar ik neem aan dat je dat voor een aandoening (meest hartklachten) op recept krijgt van je dokter? Dan is dat iets wat je moet slikken omdat je iets mankeert. Dan is het niet die indera, aar de speed. sterkte Klik om te vergroten... slikte die al ervoor, zorgde voor 2x lagere bloeddruk en kreeg last van te hoge hartslag en raakte niet normaal moe bij trappen oplopen,lopen.,, op speed besef jedat"
"Perenijsje zei: Wij hebben vorige week van woensdagavond tm zaterdag gebruikt en gisteren en vandaag. Samen 21 gram natte pep opgemaakt 🙈 Klik om te vergroten... hoe zit het met je neus😳😳😳"
"boeit het als je tramadol over datum is?"
"Tijdloos zei: Inderdaad ligt er wel aan hoelang ze over datum zijn , maar nog belangrijker is of ze goed zijn bewaard denk hierbij aan nog in strip en de juiste temperatuur tussen 15 en 25 graden is het best. Dan blijft het makkelijk nog een jaar goed na datum. omeprazenol is wel een bijna vereiste maagbeschermer als je tramadol neemt dagelijks. Had een arts die mijn oude huisarts een vrij boos belletje gaf dat ik dat er bij moest hebben. Maar had ook diclavonac erbij. Die 2 kunnen een je maag van slag maken. Gebruik / misbruik het met mate blijft een semi opiaat. Met SSRI eigenschappen. Klik om te vergroten... ze zitten in de koelkast…"
"Tijdloos zei: Gelijk eruit halen.. dat is niet de geschikte temperatuur.. Klik om te vergroten... ohshitt"
"Tijdloos zei: Heb het een tijd gebruikt en nooit in de koelkast bewaard, had maar een paar geneesmiddelen waar het wel bij nodig was en dat werd me duidelijk verteld bij de apotheek. Maar no worries als het nu gewoon werkt zou ik het op kamertemperatuur bewaren Klik om te vergroten... Tijdloos zei: Heb het een tijd gebruikt en nooit in de koelkast bewaard, had maar een paar geneesmiddelen waar het wel bij nodig was en dat werd me duidelijk verteld bij de apotheek. Maar no worries als het nu gewoon werkt zou ik het op kamertemperatuur bewaren verder. Be safe! Klik om te vergroten... dank"
"weet iemand of er word gekeken naar drugsgebruik als je naar huisarts moet na flauwvallen? (had beetje teveel speed op) ouders denken er is iets mis met gezondheid ze gaan waarschijnlijk opzoek naar wat er mis is met me"
"Blauweaap zei: Flauw vallen door te weinig eten etc of gewoon echt door teveel speed ? Klik om te vergroten... had vrijdag wel goed gegeten laatste maaltijd was rond 19:00 ging dan van 21:00- 06:00 om de uur ofs snuiven. voelde me gewoon goed, was wel me eerste x speed, heb wel veel ervaring met 3mmc"
"Mevrouw Pløp zei: Afhankelijk van je leeftijd heeft een huisarts zwijgplicht en mogen medische gegevens dus ook niet of niet zonder jouw toestemming aan je ouders worden verstrekt. Hoe oud ben je? Informatie delen met ouders/voogd(en) | Huisartsenpraktijk de Kastanje We delen alleen in sommige situaties informatie over een patiënt met iemand anders. Hier leggen we uit wanneer en hoe we dat doen. www.dekastanjehuisartsen.nl Verder zou ik als ik jou was tegen de huisarts gewoon eerlijk zijn over je gebruik, kan een hoop nutteloze onderzoeken schelen. Klik om te vergroten... 15, moest wel paar keer urine test maar dat werd gevraagd door me ouders, nu zijn ze opzoek naar iets medisch"
"heb al afgelopen weken last van me maag. word alleen maar erger (krampen,maagzuur etc) dacht dat het aan weinig eten lag omdat ik wel merk dat ik wat afgevallen ben maar eens ik meer ben begonnen eten is het erger geworden like het was eerst gwn beetje buikpijn en nu word ik wakker met erge steken in me maag meestal echtzo boven mijn buik en aan mijn ribben. had vroeger nooit last van me maag wel van hoge bloeddruk en hartslag, maar dats bijna niet meer te merken wat is het eig en hoe verminder ik dat?????? langs dokter gaan is geen optie"